
Στα επίπεδα του 2019 έχουν επιτρέψει οι κρατήσεις των ταξιδιωτικών πρακτορείων του διεθνούς δικτύου της Tui σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στην ετήσια συνάντηση της TUI, του κορυφαίου Tour Operator παγκοσμίως.
Στη συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν πάνω 200 ταξιδιωτικά γραφεία της Κεντρικής Ευρώπης και πραγματοποιήθηκε στο Riviera Olympia & Aqua Park Grecotel Mega Resort από 17 έως 20 Μαΐου 2022, παρευρέθηκαν περισσότερα από 300 στελέχη και ενημερώθηκαν από τα ηγετικά στελέχη της TUI για τις προοπτικές του τουρισμού και ανέλαβαν σημαντικές αποφάσεις συνεργασίας για το μέλλον. Εκτός από την επικεφαλής του Franchise κ. Nadine Merzdorf, παρόντες ήσαν επίσης οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι της TUI Deutschland κ. Stefan Baumert, ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Hubert Kluske και ο Διευθυντής Πωλήσεων κ. Peter Wittmann.
Ο κ. Baumert τόνισε τη σημασία των πωλήσεων franchise για την TUI: «Με τις κρατήσεις στο επίπεδο του καλοκαιριού του 2019, οι πωλήσεις των ταξιδιωτικών πρακτορείων είναι κορυφαίες λόγω και του εξαιρετικού προιόντος που διαθέτουμε.». Ο κ. Kluske προσέθεσε ότι το Group διαθέτει το καλύτερο σύστημα franchise στην αγορά και σύμφωνα με αυτό, επιλέγη το μότο των πωλήσεων – με βάση τους Ολυμπιακούς Αγώνες: «Το να είσαι εκεί είναι τα πάντα». Ο κος Merzdorf κατέληξε συμπληρώνοντας ότι: «Το σύστημα franchise της TUI είναι ιδανικά τοποθετημένο για το μέλλον».
H διοργάνωση έκλεισε με λαμπερό Gala Dinner που οργάνωσε ο οικοδεσπότης της εκδήλωσης και χορηγός φιλοξενίας Riviera Olympia & Aqua Park Grecotel Mega Resort με τους συμμετέχοντες να απολαμβάνουν την ελληνική φιλοξενία στο ύψιστο επίπεδο.
Σύσσωμοι οι Γενικοί Διευθυντές και τα στελέχη της Grecotel συμμετείχαν ενεργά στις εργασίες της διοργάνωσης: κ. Αντώνης Σταμνάς, Sales Director, κ. Βαγγέλης Βασιλείου, Senior Sales Manager, κ. Μαρία Μαθιουδάκη, Corporate Guest Services Manager, κ. Birgit Ameiser, Sales and Contract Executive, κ. Μάρθα Φιλέντα, Senior Marketing & Sales Executive, κ. Ευστράτιος Μαυραλεξάκης, Riviera Olympia Resort General Manager, κ. Αθανάσιος Τράσκας, Olympia Oasis and Ilia Palms Hotel Manager, κ. Ανδρέας Καφούσιας, Mandola Rosa & La Riviera Hotel Manager, κ. Βασίλης Μηναδάκης, Amirandes General Manager, κ. Χαράλαμπος Γιαλιτάκης, Lux ME White Palace General Manager, κ. Ευγένιος Λώμης, Caramel Hotel Manager, κ. Μιχάλης Μηναδάκης, Cape Sounio General Manager, κ. Μαρία Καρασούλη, Pallas Athena General Μanager, κ. Ευλάμπιος Γρηγοριάδης, Kos Imperial General Manager, κ. Κωνσταντίνος Σιώκος, Kalamata Filoxenia General Manager, κ. Ιωάννης Αβδελάς, Casa Marron General Manager, κ. Αλέξανδρος Λέτσιος, Lux ME Daphnila General Manager.


Latest News

Σχέδιο τόνωσης της κατανάλωσης δημοσιοποιεί η Κίνα
Τη Δευτέρα η εξειδίκευση των μέτρων για την τόνωση της κατανάλωσης

Οι ΗΠΑ «διορίζουν» τον επόμενο κεντρικό τραπεζίτη του Λιβάνου
Oι ΗΠΑ εξετάζουν στον Λευκό Οίκο τα προφίλ ορισμένων υποψηφίων για τον ρόλο του κεντρικού τραπεζίτη

Στα 17 εκατ. δολ. το «κασέ» του CEO της UBS
Ο Σέρτζιο Ερμότι είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος επικεφαλής ευρωπαϊκής Τράπεζας

Data Center: Ποιος θα πληρώσει το ενεργειακό κόστος; – Τι αποκαλύπτει έρευνα του Harvard
Το ενεργειακό κόστος για τα data center πρέπει να μειωθεί -Θα το πληρώσουν οι καταναλωτές δείχνει το Harvard

Στα 1,6 τρισ. δολάρια η αγορά υγείας και ευεξίας της Κίνας ως το 2030
Οι καταναλωτές στην Κίνα στρέφονται στην ολιστική ευεξία - Οι πωλήσεις σε ποσοστό 51% διεκπαιρεώνονται ηλεκτρονικά

Η Gazprom ξαναφέρνει κοντά ΗΠΑ, Ρωσία - Κυοφορείται (;) συνεργασία στην ενέργεια
Ρώσοι και Ευρωπαίοι αξιωματούχοι βλέπουν με ενδιαφέρον την συνεργασία των ΗΠΑ με την Gazprom

Θα είναι το δολάριο θύμα των πολιτικών Τραμπ;
Η απότομη αύξηση των δασμών και η αβεβαιότητα σχετικά με το εμπόριο έχουν προκαλέσει φόβους ότι η ανάπτυξη των ΗΠΑ θα επιβραδυνθεί

Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Η αβεβαιότητα είναι υψηλότερη τώρα από την περίοδο του κορονοϊού
«Η πραγματικότητα είναι ότι η κατανάλωση δεν ανακάμπτει», είπε ο Ντε Γκίντος, παρά κάποια θετικά στοιχεία

Η στιγμή του Big Bang για τις ευρωπαϊκές επενδύσεις - Τι βλέπει ο CEO του Deutsche Börse
Ο επικεφαλής του Deutsche Börse λέει ότι η ΕΕ πρέπει να εκμεταλλευτεί τη στροφή των επενδυτών σε αγορές εκτός ΗΠΑ

Deliveroo: Επιτέλους ανακοινώνει κέρδη - Τέλος στο «Flopperoo» (;)
Η εταιρεία ανακοίνωσε τα πρώτα κέρδη από την έναρξη λειτουργίας της, μετά τα δύσκολα χρόνια, που της έδωσαν το παρατσούκλι «Flopperoo»