
Οι σχέσεις της Ελλάδας με το Ισραήλ είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, γεγονός που αντανακλάται και στον κλάδο του τουρισμού. Αυτό επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος, μιλώντας στο «Israel-Greece Conference», έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις στρατηγικές επενδύσεις στον κλάδο του τουρισμού και στην αναπτυξιακή δυναμική του τουριστικού μας προϊόντος.
Όπως είπε ο κ. Κικίλιας, μόνο τον μήνα Απρίλιο επισκέφθηκαν τη χώρα μας από το Ισραήλ περισσότεροι από 100.000 ταξιδιώτες, ενώ όπως ανακοινώθηκε, το αμέσως επόμενο διάστημα, αυξάνει ο αριθμός των πτήσεων από το Ισραήλ προς την Αθήνα και τα Χανιά.
Οι επενδύσεις
«Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους», σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού, αναφερόμενος στο μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον που σημειώνεται τους τελευταίους μήνες με την προσέλκυση μεγάλων funds από το εξωτερικό στον τουριστικό κλάδο. Όπως είπε χαρακτηριστικά, πλέον όλες οι μεγάλες πολυεθνικές στον τουρισμό βρίσκονται στη χώρα μας, κατασκευάζοντας -ή ανασκευάζοντας- ξενοδοχεία και καταλύματα υψηλού επιπέδου, επενδύοντας μάλιστα και σε μη προβεβλημένους τουριστικούς προορισμούς.
«Όλα αυτά δεν προέκυψαν τυχαία», υπογράμμισε ο κ. Κικίλιας, προσθέτοντας ότι η κυβέρνηση εργάστηκε συστηματικά τα τελευταία τρία χρόνια, προκειμένου να ανακτήσει την εμπιστοσύνη στην ελληνική οικονομία, υλοποιώντας τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, αίροντας χρόνιες γραφειοκρατικές αγκυλώσεις και δημιουργώντας παράλληλα το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο, που προσελκύει μεγάλες επενδύσεις και δημιουργεί νέες ποιοτικές θέσεις εργασίας για τους Έλληνες πολίτες.
«Για παράδειγμα, η “Brown” επενδύει πλέον με 50 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Και μάλιστα, όχι μόνο σε δημοφιλείς προορισμούς. Αυτή τη στιγμή, βρισκόμαστε στους Αγίους Θεοδώρους. Αντίστοιχη επένδυση είδαμε και στο κέντρο της Αθήνας -σε μία περιοχή μάλιστα που πολλοί θεωρούσαν υποβαθμισμένη- στην Εύβοια, το Λαύριο και το Λουτράκι με πολύ ωραία resorts και ξενοδοχεία. Οι επενδύσεις αυτές σημαίνουν νέες θέσεις εργασίας για τους Έλληνες, ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα και του εμπορικού κόσμου, αλλά και περισσότερα έσοδα για τα κρατικά ταμεία από φόρους και εισφορές. Πρόκειται, δηλαδή, για ένα πολύ υγιές κομμάτι της οικονομίας που συμβαδίζει με το αναπτυξιακό πρότυπο που επιθυμούμε για τη χώρα. Πρόκειται για επενδύσεις που “φωτίζουν” εναλλακτικούς προορισμούς και φέρνουν υπερπολλαπλάσια έσοδα για τη μέση ελληνική επιχείρηση και οικογένεια. Με χαρά, επίσης, βλέπω σήμερα ότι υπάρχουν και άλλοι επενδυτές από το Ισραήλ που προτίθενται, πολύ σύντομα, να ξεκινήσουν με τη σειρά τους επενδύσεις στη χώρα μας», είπε ο υπουργός.
Ο κ. Κικίλιας στάθηκε στη στρατηγική που έχει αναπτύξει το υπουργείο Τουρισμού, όλο αυτό το διάστημα, προκειμένου να αναδειχθούν νέοι προορισμοί και να υπάρξει ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο, με όρους ισόρροπης ανάπτυξης σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας. Κάλεσε, δε, τους εκπροσώπους της Αυτοδιοίκησης να ενώσουν δυνάμεις με στόχο την επιτάχυνση των έργων υποδομής που είναι απαραίτητα για τις τοπικές κοινωνίες και συνδέονται άμεσα με την ενίσχυση και του τουριστικού προϊόντος.
Ελπιδοφόρες κρατήσεις
Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε επίσης και στα πρώτα ελπιδοφόρα -όπως τα χαρακτήρισε- μηνύματα για τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν. Όπως είπε, οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες αυξάνουν συνεχώς τόσο τις κρατήσεις όσο και τις αγορές των εισιτηρίων για τους ελληνικούς προορισμούς, μόνο για τον Ιούνιο οι αφίξεις στην κρουαζιέρα θα ξεπεράσουν -στο σύνολό τους- τις 650, ενώ πολύ αυξημένος είναι και ο αριθμός των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ, με τα στοιχεία να κάνουν λόγο για 500.000 αμερικανούς τουρίστες που αναμένονται με απευθείας πτήσεις από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια των ΗΠΑ στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», μέχρι το τέλος της σεζόν.
«Το 2022, είναι μία χρονιά με πολύ μεγάλες προκλήσεις -έπειτα από δύο και πλέον χρόνια πανδημίας- με πόλεμο στην καρδιά της Ευρώπης, ενεργειακή κρίση, πληθωρισμό. Παρόλα αυτά, εμείς δουλεύουμε πολύ σκληρά, οργανωμένα και με πολύ σαφή στρατηγική. Τα σήματα μέχρι τώρα είναι, πράγματι, πολύ ισχυρά για τον ελληνικό τουρισμό και η φετινή χρονιά δείχνει ότι θα είναι δυναμική. Ταμείο, όμως, θα κάνουμε στο τέλος του 2022 και δεν θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω. Πρώτο και βασικό μας μέλημα είναι να βοηθάμε όλους τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου, έτσι ώστε να μπορούμε να έχουμε τα μέγιστα δυνατά οφέλη για τη μέση ελληνική επιχείρηση και τη μέση ελληνική οικογένεια», δήλωσε ο κ. Κικίλιας.


Latest News

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους