Οι σχέσεις της Ελλάδας με το Ισραήλ είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, γεγονός που αντανακλάται και στον κλάδο του τουρισμού. Αυτό επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος, μιλώντας στο «Israel-Greece Conference», έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις στρατηγικές επενδύσεις στον κλάδο του τουρισμού και στην αναπτυξιακή δυναμική του τουριστικού μας προϊόντος.
Όπως είπε ο κ. Κικίλιας, μόνο τον μήνα Απρίλιο επισκέφθηκαν τη χώρα μας από το Ισραήλ περισσότεροι από 100.000 ταξιδιώτες, ενώ όπως ανακοινώθηκε, το αμέσως επόμενο διάστημα, αυξάνει ο αριθμός των πτήσεων από το Ισραήλ προς την Αθήνα και τα Χανιά.
Οι επενδύσεις
«Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους», σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού, αναφερόμενος στο μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον που σημειώνεται τους τελευταίους μήνες με την προσέλκυση μεγάλων funds από το εξωτερικό στον τουριστικό κλάδο. Όπως είπε χαρακτηριστικά, πλέον όλες οι μεγάλες πολυεθνικές στον τουρισμό βρίσκονται στη χώρα μας, κατασκευάζοντας -ή ανασκευάζοντας- ξενοδοχεία και καταλύματα υψηλού επιπέδου, επενδύοντας μάλιστα και σε μη προβεβλημένους τουριστικούς προορισμούς.
«Όλα αυτά δεν προέκυψαν τυχαία», υπογράμμισε ο κ. Κικίλιας, προσθέτοντας ότι η κυβέρνηση εργάστηκε συστηματικά τα τελευταία τρία χρόνια, προκειμένου να ανακτήσει την εμπιστοσύνη στην ελληνική οικονομία, υλοποιώντας τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, αίροντας χρόνιες γραφειοκρατικές αγκυλώσεις και δημιουργώντας παράλληλα το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο, που προσελκύει μεγάλες επενδύσεις και δημιουργεί νέες ποιοτικές θέσεις εργασίας για τους Έλληνες πολίτες.
«Για παράδειγμα, η “Brown” επενδύει πλέον με 50 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Και μάλιστα, όχι μόνο σε δημοφιλείς προορισμούς. Αυτή τη στιγμή, βρισκόμαστε στους Αγίους Θεοδώρους. Αντίστοιχη επένδυση είδαμε και στο κέντρο της Αθήνας -σε μία περιοχή μάλιστα που πολλοί θεωρούσαν υποβαθμισμένη- στην Εύβοια, το Λαύριο και το Λουτράκι με πολύ ωραία resorts και ξενοδοχεία. Οι επενδύσεις αυτές σημαίνουν νέες θέσεις εργασίας για τους Έλληνες, ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα και του εμπορικού κόσμου, αλλά και περισσότερα έσοδα για τα κρατικά ταμεία από φόρους και εισφορές. Πρόκειται, δηλαδή, για ένα πολύ υγιές κομμάτι της οικονομίας που συμβαδίζει με το αναπτυξιακό πρότυπο που επιθυμούμε για τη χώρα. Πρόκειται για επενδύσεις που “φωτίζουν” εναλλακτικούς προορισμούς και φέρνουν υπερπολλαπλάσια έσοδα για τη μέση ελληνική επιχείρηση και οικογένεια. Με χαρά, επίσης, βλέπω σήμερα ότι υπάρχουν και άλλοι επενδυτές από το Ισραήλ που προτίθενται, πολύ σύντομα, να ξεκινήσουν με τη σειρά τους επενδύσεις στη χώρα μας», είπε ο υπουργός.
Ο κ. Κικίλιας στάθηκε στη στρατηγική που έχει αναπτύξει το υπουργείο Τουρισμού, όλο αυτό το διάστημα, προκειμένου να αναδειχθούν νέοι προορισμοί και να υπάρξει ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο, με όρους ισόρροπης ανάπτυξης σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας. Κάλεσε, δε, τους εκπροσώπους της Αυτοδιοίκησης να ενώσουν δυνάμεις με στόχο την επιτάχυνση των έργων υποδομής που είναι απαραίτητα για τις τοπικές κοινωνίες και συνδέονται άμεσα με την ενίσχυση και του τουριστικού προϊόντος.
Ελπιδοφόρες κρατήσεις
Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε επίσης και στα πρώτα ελπιδοφόρα -όπως τα χαρακτήρισε- μηνύματα για τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν. Όπως είπε, οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες αυξάνουν συνεχώς τόσο τις κρατήσεις όσο και τις αγορές των εισιτηρίων για τους ελληνικούς προορισμούς, μόνο για τον Ιούνιο οι αφίξεις στην κρουαζιέρα θα ξεπεράσουν -στο σύνολό τους- τις 650, ενώ πολύ αυξημένος είναι και ο αριθμός των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ, με τα στοιχεία να κάνουν λόγο για 500.000 αμερικανούς τουρίστες που αναμένονται με απευθείας πτήσεις από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια των ΗΠΑ στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», μέχρι το τέλος της σεζόν.
«Το 2022, είναι μία χρονιά με πολύ μεγάλες προκλήσεις -έπειτα από δύο και πλέον χρόνια πανδημίας- με πόλεμο στην καρδιά της Ευρώπης, ενεργειακή κρίση, πληθωρισμό. Παρόλα αυτά, εμείς δουλεύουμε πολύ σκληρά, οργανωμένα και με πολύ σαφή στρατηγική. Τα σήματα μέχρι τώρα είναι, πράγματι, πολύ ισχυρά για τον ελληνικό τουρισμό και η φετινή χρονιά δείχνει ότι θα είναι δυναμική. Ταμείο, όμως, θα κάνουμε στο τέλος του 2022 και δεν θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω. Πρώτο και βασικό μας μέλημα είναι να βοηθάμε όλους τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου, έτσι ώστε να μπορούμε να έχουμε τα μέγιστα δυνατά οφέλη για τη μέση ελληνική επιχείρηση και τη μέση ελληνική οικογένεια», δήλωσε ο κ. Κικίλιας.
Latest News
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση - Ποιο αεροδρόμιο αναδείχθηκε «πρωταθλητής» [πίνακες]
Εντυπωσιακά κινείται η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
Σε Μύκονο και Κάρπαθο οι επόμενες «στάσεις» της Hilton - Το σχέδιο επέκτασης
Οι νέες συμφωνίες franchise σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Κροατία υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Hilton για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή αγορά των resorts.
Έρχονται αυστηρές προδιαγραφές για τα Airbnb - Η ρύθμιση «κλειδί» και η ανατροπή στις μισθώσεις
Οι παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου αφορούν στα καταλύματα τύπου Airbnb και όχι τους κοινόχρηστους χώρους
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης