Το φθινόπωρο αναμένεται η υπογραφή των συμβάσεων του διαγωνισμού για την προμήθεια νέων λεωφορείων, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Αυτό ανήγγειλε ο γ.γ. Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, μιλώντας σε συνέδριο.
«Μετά από πάρα πολλά εμπόδια, ο διαγωνισμός αυτός φαίνεται ότι θα ολοκληρωθεί, είμαστε στη φάση της τεχνικής αξιολόγησης, εντός του φθινοπώρου θα γίνει η συμβασιοποίηση και τους πρώτους μήνες του 2023 θα παραδοθούν τα πρώτα λεωφορεία», σημείωσε ο κ. Ξιφαράς.
Ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών
Στην ομιλία του, ο γ.γ. Μεταφορών αναφέρθηκε στις βελτιωτικές ενέργειες που έχουν συντελεστεί στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, τονίζοντας ότι κεντρική στόχευση αποτελεί η ενίσχυση του μεριδίου τους στο 35% το επόμενο διάστημα.
«Καταφέραμε να αυξήσουμε τη διαθεσιμότητα των οχημάτων μέσα στην πανδημία, τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη», σχολίασε ο κ. Ξιφαράς, ενώ για τα μέσα σταθερής τροχιάς ανέδειξε τη σημασία της ολοκλήρωσης του διαγωνισμού για την ανακατασκευή 14 συρμών της Γραμμής 1, υπογραμμίζοντας ότι το επόμενο διάστημα θα υπογραφεί η σχετική σύμβαση, στην οποία έχει ανακηρυχθεί ο προσωρινός ανάδοχος.
Επίσης, ο γ.γ. Μεταφορών προανήγγειλε συνέργειες για τον εμπλουτισμό των υπηρεσιών του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου του ΟΑΣΑ, ο οποίος ως οργανισμός – «ομπρέλα» θα συμβάλει στην παροχή υπηρεσιών αστικής κινητικότητας ως μία «συνολική υπηρεσία».
Παράλληλα, ο κ. Ξιφαράς επεσήμανε ότι συνεχίζονται οι ενέργειες για τη δημιουργία Μητροπολιτικού Φορέα για τις Μεταφορές στην Αθήνα, προκειμένου να ενισχυθεί ο ρόλος των ΜΜΜ και να μην υπάρχει διάχυση αρμοδιοτήτων.
Βελτίωση του ΟΑΣΘ
Όσον αφορά τον ΟΑΣΘ, σημείωσε ότι βρίσκεται «ψηλά» στον στρατηγικό σχεδιασμό και πως με τη συνδρομή της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων θα υπάρξουν ενέργειες για τη βελτίωσή του.
Ακόμη, υποστήριξε ότι η συνεργασία του ΟΑΣΘ με εταιρείες μικρο-κινητικότητας θα αποτελέσει «οδηγό» για τους υπόλοιπους συγκοινωνιακούς φορείς.
Διαγωνισμοί
Τέλος, ο γ.γ. Μεταφορών προανήγγειλε αλλαγές στις οδικές επιβατικές μεταφορές, με τη διεξαγωγή διαγωνισμών στις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες, οι οποίοι θα «ξεκλειδώσουν» χρηματοδοτικά εργαλεία για την ανανέωση του στόλου τους.
Μάλιστα, εντάχθηκε σε πρόγραμμα του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 χρηματοδότηση 100 εκατ. ευρώ για την ανανέωση του στόλου σε πέντε επαρχιακές πόλεις της Ελλάδας.
Latest News
Κινηματογραφική σύλληψη του προέδρου της Νότιας Κορέας - Τι θα ακολουθήσει
Ο Γιουν είπε ότι ότι συμφώνησε να πάει για ανάκριση προκειμένου να αποφευχθεί η «αιματοχυσία» στη Νότια Κορέα
Βαλτική Θάλασσα: Φρεγάτες και περιπολίες του ΝΑΤΟ
To NATO ξεκινά μια νέα αποστολή για την προστασία των υποθαλάσσιων καλωδίων στην περιοχή
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
ΠΑΣΟΚ: Κατέθεσε τροπολογία για αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Τι προβλέπει
Η τροπολογία, που φέρει πρώτη την υπογραφή του προέδρου του κόμματος, Νίκου Ανδρουλάκη κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού
Φωτιά στο εργοστάσιο της Καραμολέγκος: Τι λένε πηγές της εταιρείας στον ΟΤ
Η φωτιά έχει πάρει διαστάσεις και στο σημείο επιχειρούν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις
Χαλάρωση σε ρυθμίσεις για την πράσινη μετάβαση ζητά ο Μητσοτάκης – Επιστολή σε φον ντερ Λάιεν
Για τις τιμές ρεύματος και αερίου που είναι αυξημένες 78% στην Ευρώπη σε σχέση με το 2019 έστειλε επιστολή ο πρωθυπουργός στην πρόεδρο της Κομισιόν
Κακοκαιρία: Δεμένα τα πλοία σε πολλά λιμάνια λόγω των θυελλωδών ανέμων
Κλειστή είναι η γραμμή Αρκίτσα-Αιδηψός, Καβάλα-Πρίνου Θάσου ενώ στη γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας Θάσου τα δρομολόγια εκτελούνται μόνο από το πλοίο «Άναξ»
Κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία – Χιόνια και σε χαμηλό υψόμετρο
Επιμένει η κακοκαιρία με κατά τόπους ισχυρές βροχές και καταιγίδες, χαμηλές θερμοκρασίες, χιόνια ακόμα και σε χαμηλά υψόμετρα και θυελλώδεις άνεμους
«Είμαστε έτοιμη για συνεργασία με τον Τραμπ», διαμηνύει η Γροιλανδία
Ο πρωθυπουργός στη Γροιλανδία έχει υποστηρίξει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για ανεξαρτησία του νησιού από τη Δανία
Έτος διαχείρισης κρίσεων το 2025 για την Ευρώπη - Τι προβλέπει ο Economist
Η ήπειρος βρίσκεται στο πιο ευαίσθητο σημείο της εδώ και δεκαετίες - Υπάρχει ο κίνδυνος διαιρέσεων εντός του ευρωπαϊκού μπλοκ