Την εμπορία και διανομή των γαλακτοκομικών & φυτικών προϊόντων της Danone σε Ελλάδα και Κύπρο, επιπλέον των προϊόντων βρεφικής και ειδικής διατροφής που ήδη διαχειρίζεται, αναλαμβάνει η εταιρεία Danone Nutricia Ελλάδος.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία Danone, προχώρησε σε μια παγκόσμια αναδιοργάνωση, επενδύοντας στις τοπικές αγορές και στην Ελλάδα, με στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση όλων των κατηγοριών και καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών και πελατών.

O Σίμος Λουλούμαρης, Country Manager, της Danone Ελλάδος δήλωσε: «Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι που συμμετέχουμε ως χώρα, στις παγκόσμιες αλλαγές που πραγματοποιεί η εταιρεία Danone, μένοντας, περισσότερο από ποτέ, προσηλωμένοι στην αποστολή της εταιρείας να προσφέρει υγεία μέσω των προϊόντων της. Είναι μια ιστορική στιγμή καθώς είναι η πρώτη φορά που οι κατηγορίες της βρεφικής και ειδικής διατροφής ενηλίκων και των γαλακτοκομικών και φυτικών προϊόντων ενοποιούνται κάτω από μία εταιρεία στην Ελλάδα».

Σημειώνεται ότι οι διαρθρωτικές αλλαγές υλοποιούνται από την 1η Ιουνίου σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.

Η Danone με αφορμή αυτή την αλλαγή θα επενδύσει σε ανθρώπινο δυναμικό δημιουργώντας περίπου 20 νέες θέσεις εργασίας στο τμήμα των πωλήσεων, του marketing, της εφοδιαστικής αλυσίδας, κλπ. Ταυτόχρονα θα υπάρξουν αλλαγές στον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας. Συγκεκριμένοι πελάτες λιανικής θα εξυπηρετούνται απευθείας από τη Danone Nutricia (εμπορική επωνυμία Numil Hellas), ενώ οι υπόλοιποι πελάτες θα συνεχίζουν να εξυπηρετούνται ως προς τα γαλακτοκομικά και φυτικά προϊόντα από τον τρέχοντα διανομέα (Leader SA).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Οι ανταγωνιστές μας «ανοίγουν» την αγορά
Επιχειρήσεις |

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων

Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Επιχειρήσεις |

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025

Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025