
Στον άμεσο προγραμματισμό των νέων έργων αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας σε σχετικό συνέδριο, προαναγγέλλοντας την προκήρυξη, στις αρχές του φθινοπώρου, του διαγωνισμού για την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον με τρεις νέους σταθμούς.
«Μέσα στον τελευταίο χρόνο, έχουμε δημοπρατήσει πάνω από 6 δισεκατομμύρια ευρώ σε έργα. Και είμαστε σίγουροι ότι μέσα στο α’ εξάμηνο του 2023 θα έχουμε δημοπρατήσει επιπλέον έργα συνολικού προϋπολογισμού 4 δισεκατομμυρίων ευρώ», ανέφερε, σημειώνοντας ότι έχουν συμβασιοποιηθεί έργα ύψους 3,5 δισ. ευρώ, τα οποία ήδη υλοποιούνται.
Υπενθυμίζοντας τις μεγάλες δυσκολίες που έχει κληθεί να αντιμετωπίσει ο κλάδος των κατασκευών τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα τον πόλεμο στην Ουκρανία, που εκτίναξε το κόστος της βιομηχανικής παραγωγής και των πρώτων υλών, ο κ. Καραγιάννης τόνισε: «Και σε αυτή τη συγκυρία δείξαμε αντανακλαστικά. Σταθήκαμε δίπλα στην αγορά και ήδη από το Δεκέμβριο του 2021, δηλαδή δύο μήνες πριν την εισβολή, δώσαμε επικαιροποιημένους συντελεστές αναθεώρησης, προκειμένου να ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα της αγοράς».
Όσον αφορά στην περαιτέρω κλιμάκωση του προβλήματος, αναφέρθηκε στη διττή παρέμβαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, το Παρατηρητήριο Τιμών και την Επιτροπή Διαπίστωσης Τιμών, «η οποία θα θεσμοθετηθεί την επόμενη εβδομάδα, οπότε οι νομοθετικές παρεμβάσεις θα είναι στο ελληνικό Κοινοβούλιο, άρα έγκειται στον ιδιωτικό τομέα να ξεκινήσει μαζί με το ΤΕΕ για να βγάλει τις τιμές».
Ν. Κουρέτας: Αναγκαία η επέκταση του Μετρό και ο μηδενισμός των αντιδράσεων
Στην ανάγκη επέκτασης του Μετρό σε συνδυασμό με τον μηδενισμό των αντιδράσεων αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό κ. Νίκος Κουρέτας παρουσιάζοντας μια αναλυτική εικόνα για τις επεκτάσεις που σχεδιάζονται.
Συγκεκριμένα, ανέφερε πως στη Γραμμή 2 σχεδιάζεται η επέκταση με τρεις νέους σταθμούς, που θα εξυπηρετούν καθημερινά σχεδόν 55.000 επιβάτες, ενώ το κόστος του έργου θα ανέλθει στα 350 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, στη νότια πλευρά σχεδιάζεται η επέκταση του μετρό με τρεις σταθμούς, ενώ η Γραμμή 1 προβλέπεται να καταλήξει στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με επιπλέον τρεις νέους ενδιάμεσους σταθμούς.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό δήλωσε ότι ήδη γίνονται μελέτες και για επιπλέον επεκτάσεις, όπως αυτή από Γουδί προς Μαρούσι, και από το Άλσος Βεΐκου προς την Πετρούπολη, με δέκα νέους σταθμούς. Ο κύριος Κουρέτας στάθηκε και στις αντιδράσεις που παρουσιάζονται στα έργα επέκτασης του Μετρό αναφέροντας δύο αρνητικά παραδείγματα, αυτά των σταθμών της Αγίας Παρασκευής και της Γεωπονικής Σχολής. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Πρέπει να μηδενίσουμε τις αντιδράσεις και να επιδιώκουμε την επέκταση του Μετρό και τα έργα θα γίνουν κανονικά».


Latest News

ΟΛΠ: Νέα αύξηση εσόδων και κερδών – Πρόταση για αυξημένο μέρισμα κατά 43,7%
Η κρουαζιέρα στον ΟΛΠ κατέγραψε νέο ρεκόρ, σε αριθμό προσεγγίσεων πλοίων, επιβατική κίνηση και έσοδα που αυξήθηκαν κατά 15,5%.

Έτοιμο το 73% του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος - Το πλάνο παράδοσης του έργου
Τον Ιούλιο παραδίδεται το πρώτο και μεγαλύτερο τμήμα της Πατρών - Πύργου και τον Νοέμβριο το δεύτερο

Η AKTOR υπέγραψε τη σύμβαση για το μεγάλο έργο ΣΔΙΤ των φοιτητικών εστιών Κρήτης
Θα κατασκευαστούν δωμάτια και διαμερίσματα συνολικών 4.846 κλινών εκ των οποίων 2.710 στο Ρέθυμνο και 2.136 στο Ηράκλειο
![ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε η οικοδομική δραστηριότητα κατά 15,6% το Δεκέμβριο [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/DSC9655-2-1024x569-1-600x333.jpg)
Πόσο αυξήθηκαν οι οικοδομικές άδειες - Οι top περιοχές [πίνακες]
Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν ότι η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στη Δυτική Μακεδονία, στη Κρήτη και την Ανατολική Μακεδονία

Όμιλος AKTOR: Παραδόθηκε το έργο αποκατάστασης της γέφυρας του Αξιού
Παραδόθηκε στην Εγνατία Οδό ΑΕ το έργο δομικής επάρκειας και συντήρησης της γέφυρας του Αξιού

Αναβαθμίστηκε η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές
Η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές τροφοδοτεί το 60% του Λεκανοπεδίου της Αττικής με νερό

Σιδηροδρομικοί: Τι πάει λάθος με τα τρένα στην Ελλάδα – Χτυπούν «καμπανάκι» σε κυβέρνηση και Hellenic Train
Ποιες είναι οι δράσεις που ζητούν οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι προκειμένου να εκσυγχρονιστεί ο ελληνικός σιδηρόδρομος και να λειτουργήσει με ασφάλεια

Υπουργείο Υποδομών για Γραμμή 4: «Κανένα ζήτημα ασφάλειας, καμία λάθος χάραξη»
H ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών μετά την αυτοψία του εργοταξίου της Γραμμής 4 του Μετρό στο ύψος του ΓΝΑ

Ομιλος AKTOR: Δόθηκε σε κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα της Παλιάς ΕΟ Αθηνών – Κορίνθου
Ο Ομιλος AKTOR ανέλαβε την αποκατάσταση των ζημιών μετά από σοβαρή πυρκαγιά σε βυτιοφόρο της 8ης Ιουνίου 2024

Στο μισό τα αποθέματα νερού στην Αττική – Οι μεγάλες απώλειες και τα έργα για την υδροδότηση
Εντείνεται το πρόβλημα με την λειψυδρία στην Αττική – Τα αποθέματα υδάτων σε Μόρνο, Εύηνο, Μαραθώνα και Υλίκη