Στον άμεσο προγραμματισμό των νέων έργων αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας σε σχετικό συνέδριο, προαναγγέλλοντας την προκήρυξη, στις αρχές του φθινοπώρου, του διαγωνισμού για την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον με τρεις νέους σταθμούς.
«Μέσα στον τελευταίο χρόνο, έχουμε δημοπρατήσει πάνω από 6 δισεκατομμύρια ευρώ σε έργα. Και είμαστε σίγουροι ότι μέσα στο α’ εξάμηνο του 2023 θα έχουμε δημοπρατήσει επιπλέον έργα συνολικού προϋπολογισμού 4 δισεκατομμυρίων ευρώ», ανέφερε, σημειώνοντας ότι έχουν συμβασιοποιηθεί έργα ύψους 3,5 δισ. ευρώ, τα οποία ήδη υλοποιούνται.
Υπενθυμίζοντας τις μεγάλες δυσκολίες που έχει κληθεί να αντιμετωπίσει ο κλάδος των κατασκευών τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα τον πόλεμο στην Ουκρανία, που εκτίναξε το κόστος της βιομηχανικής παραγωγής και των πρώτων υλών, ο κ. Καραγιάννης τόνισε: «Και σε αυτή τη συγκυρία δείξαμε αντανακλαστικά. Σταθήκαμε δίπλα στην αγορά και ήδη από το Δεκέμβριο του 2021, δηλαδή δύο μήνες πριν την εισβολή, δώσαμε επικαιροποιημένους συντελεστές αναθεώρησης, προκειμένου να ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα της αγοράς».
Όσον αφορά στην περαιτέρω κλιμάκωση του προβλήματος, αναφέρθηκε στη διττή παρέμβαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, το Παρατηρητήριο Τιμών και την Επιτροπή Διαπίστωσης Τιμών, «η οποία θα θεσμοθετηθεί την επόμενη εβδομάδα, οπότε οι νομοθετικές παρεμβάσεις θα είναι στο ελληνικό Κοινοβούλιο, άρα έγκειται στον ιδιωτικό τομέα να ξεκινήσει μαζί με το ΤΕΕ για να βγάλει τις τιμές».
Ν. Κουρέτας: Αναγκαία η επέκταση του Μετρό και ο μηδενισμός των αντιδράσεων
Στην ανάγκη επέκτασης του Μετρό σε συνδυασμό με τον μηδενισμό των αντιδράσεων αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό κ. Νίκος Κουρέτας παρουσιάζοντας μια αναλυτική εικόνα για τις επεκτάσεις που σχεδιάζονται.
Συγκεκριμένα, ανέφερε πως στη Γραμμή 2 σχεδιάζεται η επέκταση με τρεις νέους σταθμούς, που θα εξυπηρετούν καθημερινά σχεδόν 55.000 επιβάτες, ενώ το κόστος του έργου θα ανέλθει στα 350 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, στη νότια πλευρά σχεδιάζεται η επέκταση του μετρό με τρεις σταθμούς, ενώ η Γραμμή 1 προβλέπεται να καταλήξει στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με επιπλέον τρεις νέους ενδιάμεσους σταθμούς.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό δήλωσε ότι ήδη γίνονται μελέτες και για επιπλέον επεκτάσεις, όπως αυτή από Γουδί προς Μαρούσι, και από το Άλσος Βεΐκου προς την Πετρούπολη, με δέκα νέους σταθμούς. Ο κύριος Κουρέτας στάθηκε και στις αντιδράσεις που παρουσιάζονται στα έργα επέκτασης του Μετρό αναφέροντας δύο αρνητικά παραδείγματα, αυτά των σταθμών της Αγίας Παρασκευής και της Γεωπονικής Σχολής. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Πρέπει να μηδενίσουμε τις αντιδράσεις και να επιδιώκουμε την επέκταση του Μετρό και τα έργα θα γίνουν κανονικά».
Latest News
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
ΟΑΚΑ: Με ανοιχτά τα γήπεδα η επισκευή των στεγάστρων – Ο διαγωνισμός των 78 εκατ.
Προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός ύψους 78 εκατ. ευρώ για την επισκευή των στεγάστρων στο ΟΑΚΑ - Οι εργασίες που θα εκτελεστούν