![Έρευνα Salesforce: Αλλαγή προτίμησης σε brands το 2021 για το 71% των καταναλωτών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-shopping-2.jpg)
Έκθεση της εταιρείας διαχείρισης πελατειακών σχέσεων Salesforce υπογραμμίζει πώς οι προσδοκίες και οι συμπεριφορές των πελατών έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου.
Η έκθεση State of the Connected Customer, βασίστηκε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 13.020 καταναλωτών και 3.916 αγοραστών επιχείρησης σε 29 χώρες από όλον τον κόσμο και διερευνά την εξέλιξη της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης μεταξύ πελάτη και μάρκας.
Η έκθεση περιγράφει πώς, και σε ποιο βαθμό, οι προσδοκίες και η συμπεριφορά των καταναλωτών έχουν αλλάξει εν μέσω του επιταχυνόμενου ψηφιακού μετασχηματισμού, μιας κρίσης εμπιστοσύνης και άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την κοινωνία συνολικά.
Τα βασικά σημεία της φετινής «State of the Connected Customer»
Η ανάδειξη μιας οικονομίας που βασίζεται στην εμπιστοσύνη
Παρόλο που οι καταναλωτές προσανατολίζονται σε ψηφιακές αγορές, αναμένουν ευελιξία και πιο προσωποποιημένες εμπειρίες. Ζητήματα όπως η εμπιστοσύνη, οι αξίες και η ακεραιότητα επηρεάζουν ολοένα και περισσότερο τις σχέσεις τους με τις επιχειρήσεις. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 88% των πελατών πιστεύει ότι η εμπιστοσύνη γίνεται πιο σημαντική σε περιόδους αλλαγής, ενώ το 52% (αυξημένο σε σχέση με το 48% του 2020) δηλώνει ότι εμπιστεύεται γενικά τις εταιρείες. Επιπλέον, το 68% των πελατών θεωρεί πως οι επιχειρήσεις ενεργούν με βάση το κοινωνικό συμφέρον -και πάλι αυξημένο ποσοστό σε σχέση με το 59% που είχε καταγραφεί το 2020- ενώ το 57% των πελατών πιστεύει πως οι εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) με ηθικό τρόπο.
Η ψηφιακή επιτάχυνση φέρνει εξατομίκευση
Η αφοσίωση των καταναλωτών τείνει σαφώς προς την ψηφιοποίηση, ωστόσο τα brands βρίσκονται υπό πίεση για να μπορέσουν να συγχωνεύσουν και να μετατρέψουν τις online και offline αλληλεπιδράσεις σε προσωποποιημένες εμπειρίες, καθώς η προσωπική αλληλεπίδραση βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο. Σύμφωνα με την έκθεση, το 73% των πελατών περιμένει οι εταιρείες να κατανοούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, το 68% έχει αγοράσει προϊόντα με νέους τρόπους τα τελευταία δύο χρόνια και το 61% των πελατών που πραγματοποιούν αγορές από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αναμένει πως θα συνεχίσει να το κάνει ακόμη περισσότερο σε τρία (3) χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί πως το ίδιο ποσοστό (61%) των καταναλωτών αισθάνεται άνετα με τη χρήση των προσωπικών τους πληροφοριών από τις εταιρείες, αρκεί αυτές να χρησιμοποιούνται προς όφελός τους και με διαφάνεια.
Δοκιμασία της αφοσίωσης των καταναλωτών στα brands
Καθώς οι προτεραιότητες και οι συμπεριφορές αλλάζουν, η αφοσίωση σε καθιερωμένα brands υποβάλλεται σε δοκιμασία. Το 71% των καταναλωτών άλλαξε τις μάρκες που χρησιμοποιούσε τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο – το 66% επειδή βρήκε καλύτερες προσφορές και το 58% στράφηκε σε καλύτερης ποιότητας προϊόντα -, ενώ το 55% θα χρησιμοποιούσε περισσότερο τα προγράμματα πιστότητας εάν οι ανταμοιβές ήταν πιο προσωποποιημένες.
Ο νέος ψηφιακός κόσμος έχει αλλάξει τους κανόνες του εμπορίου, της εργασίας και της καθημερινής ζωής, ωθώντας τους πελάτες και τα brands να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που σχετίζονται. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών μετατοπίζονται σε ψηφιακά κανάλια, τα brands πρέπει να δημιουργούν συνεχώς ευέλικτες, προσωποποιημένες, ψηφιακές εμπειρίες οι οποίες θα εξασφαλίζουν την αφοσίωση των πελατών.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![KPMG: Η αβεβαιότητα σε Εξαγορές και Συγχωνεύσεις δεν επιβραδύνει το due diligence στο ESG](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336-1.jpg)
Η αβεβαιότητα σε M&A δεν επιβραδύνει το due diligence στο ESG - Ανάλυση KPMG
Περισσότεροι από τους μισούς dealmakers αναμένουν ότι τα επόμενα δύο χρόνια το due diligence στο ESG θα εντάσσεται στις περισσότερες συναλλαγές
![Δημιουργική AI: Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις για να την υποδεχθούν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/George-Tsopelas_Chairman-–-McKinsey-Company-Greece-and-Cyprus-600x344.jpg)
Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις να υποδεχθούν την AI
Ελλείψεις αλλά και δυνατότητες για την Ελλάδα αποκαλύπτει έρευνα της QuantumBlack, AI by McKinsey για τη διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις
![Εργαζόμενοι: Περισσότεροι από 7 στους 10 νιώθουν ότι δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ergasia-ergazomenos-600x300.jpg)
Περισσότεροι από 7 στους 10 εργαζόμενους νιώθουν ότι δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά τους
Ποιες είναι οι 10 μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι - Τι δείχνει έρευνα της Reborrn
![Τεχνητή Νοημοσύνη: Πόσοι εργοδότες στην Ελλάδα την υιοθετούν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/artificial-intelligence-e1709568324747-600x400.jpg)
Πόσοι εργοδότες στην Ελλάδα υιοθετούν την ΑΙ - Ποιοι είναι οι πιο δραστήριοι κλάδοι
Οι προοπτικές και οι προκλήσεις από την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στον εργασιακό χώρο αποτυπώνονται σε έρευνα της ManpowerGroup
![4ημερη εργασία: Σε πειραματική εφαρμογή προχωρεί η Admine](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/IMG_3228-1-600x364.jpg)
Πειραματική 4ημερη εργασία εφαρμόζει η Admine
Πώς σχολιάζει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας
![Αγορά εργασίας: Ποιος κλάδος ζητά… επειγόντως εργαζόμενους – Tα εμπόδια και ο ρόλος της AI](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/work-5382501_1280-600x361.jpg)
Ποιος κλάδος ζητά... επειγόντως εργαζόμενους - Tα εμπόδια και ο ρόλος της AI
Πρόθυμες για αυξήσεις αποδοχών δηλώνουν οι ελληνικές επιχειρήσεις - Τι αποκαύπτει έρευνα της Randstad για τις προοπτικές στην αγορά εργασίας
![Τεχνητή νοημοσύνη: Οι εργαζόμενοι «αγκαλιάζουν» την αναβάθμιση των δεξιοτήτων τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/ot_ai2-600x352.png)
Οι εργαζόμενοι είναι έτοιμοι για τις αλλαγές που φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη - Οι ηγέτες;
Ενώ βρισκόμαστε στο τρίτο έτος της «μεγάλης παραίτησης» έρευνα της PwC δείχνει τις αλλαγές στάσης εργαζομένων και ηγετών απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη
![IWG: Η υβριδική εργασία βελτιώνει την ευεξία των εργαζομένων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/tilergasia-768x330-768x330-1-600x258.jpeg)
Η υβριδική εργασία βελτιώνει την ευεξία των εργαζομένων - Η έρευνα της IWG
Τέσσερις στους πέντε (80%) λένε ότι η ζωή τους έχει βελτιωθεί
![Εργασία: Τέσσερις στις δέκα εταιρείες δημοσιεύουν ψεύτικες αγγελίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/job-2860035_1280-600x400.jpg)
Γιατί 4 στις 10 εταιρείες δημοσιεύουν ψεύτικες αγγελίες για εργασία
Οι διευθυντές προσλήψεων δημοσιεύουν αγγελίες για εργασία ακόμα κι αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις
![Αγορά εργασίας: ΑΙ και ανάπτυξη δεξιοτήτων οι βασικές προτεραιότητες των εργαζομένων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/01/ergasia-ergazomenos-768x384-1-600x300.jpg)
Προς αλλαγή εργοδότη πάνω από 1 στους 4 - Ποντάρουν στην ΑΙ για αύξηση μισθών [γραφήματα]
Το αποκαλύπτει για τις τάσεις στην αγορά εργασίας η έκθεση της PwC - Γιατί επικεντρώνονται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης