H εισηγμένη στο NYSE Safe Bulkers προχώρησε στην αγορά δύο υπό ναυπήγηση φορτηγών πλοίων χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax, μεταφορικής ικανότητας 82.500 τόνων dwt.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, τα δύο πλοία που ναυπηγούνται στην Κίνα, θα παραληφθούν τον Αύγουστο του 2024 και τον Ιανουάριο του 2025.
Τα νεότευκτα πλοία έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τις απαιτήσεις του Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης που σχετίζεται με το Αέριο Θερμοκηπίου, τις εκπομπές GHG και τις πλέον αυστηρές προδιαγραφές εξοικονόμησης ενέργειας και προστασίας του περιβάλλοντος «EEDI, Phase 3» και «NOx, NOx-Tier III».
Συμπεριλαμβανομένης αυτής της συμφωνίας, η Safe Bulkers προχωρά στη ναυπήγηση 10 νεότευκτων πλοίων, με προγραμματισμένες παραδόσεις ενός πλοίου το 2022, πέντε το 2023, τρία το 2024 και ένα το 2025, εκ των οποίων τρία είναι Post-panamax και επτά Kamsarmax.
Ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, Πρόεδρος της εταιρείας σχολίασε: «Οι παραγγελίες νεότευκτων παραμένουν το βασικό πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου μας. Από αυτή την άποψη, έχουμε παραγγείλει δύο επιπλέον πλοία GHG-EEDI Phase 3, NOx-Tier III Kamsarmax σε ένα κορυφαίο κινεζικό ναυπηγείο επεκτείνοντας περαιτέρω τον στόλο μας με ενεργειακά αποδοτικά πλοία».
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς