
H εισηγμένη στο NYSE Safe Bulkers προχώρησε στην αγορά δύο υπό ναυπήγηση φορτηγών πλοίων χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax, μεταφορικής ικανότητας 82.500 τόνων dwt.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, τα δύο πλοία που ναυπηγούνται στην Κίνα, θα παραληφθούν τον Αύγουστο του 2024 και τον Ιανουάριο του 2025.
Τα νεότευκτα πλοία έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τις απαιτήσεις του Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης που σχετίζεται με το Αέριο Θερμοκηπίου, τις εκπομπές GHG και τις πλέον αυστηρές προδιαγραφές εξοικονόμησης ενέργειας και προστασίας του περιβάλλοντος «EEDI, Phase 3» και «NOx, NOx-Tier III».
Συμπεριλαμβανομένης αυτής της συμφωνίας, η Safe Bulkers προχωρά στη ναυπήγηση 10 νεότευκτων πλοίων, με προγραμματισμένες παραδόσεις ενός πλοίου το 2022, πέντε το 2023, τρία το 2024 και ένα το 2025, εκ των οποίων τρία είναι Post-panamax και επτά Kamsarmax.
Ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, Πρόεδρος της εταιρείας σχολίασε: «Οι παραγγελίες νεότευκτων παραμένουν το βασικό πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου μας. Από αυτή την άποψη, έχουμε παραγγείλει δύο επιπλέον πλοία GHG-EEDI Phase 3, NOx-Tier III Kamsarmax σε ένα κορυφαίο κινεζικό ναυπηγείο επεκτείνοντας περαιτέρω τον στόλο μας με ενεργειακά αποδοτικά πλοία».


Latest News

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Frederiksen (AEC) – Σημαντικός ο ρόλος των Ελλήνων εφοπλιστών στην Αρκτική
Για την ελληνική ναυτιλία μίλησε στο ΟΤ Delphi Economic Forum X ο Mads Frederiksen, εκτελεστικός διευθυντής στο Arctic Economic Council

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες

Πράσινη μετάβαση: Κανονιστικές εξελίξεις στις θαλασσιες μεταφορές
Με κοινό κείμενο 10 από τους μεγαλύτερους ομιλους διεθνώς ζητούν από τον ΙΜΟ δίκαιο και επιστημονικά τεκμηριωμένο πλαίσιο

Capital Link: Ο Πόλυς Χατζηιωάννου χτύπησε το «Closing Bell» στη Νέα Υόρκη
Το 3rd Capital Link Cyprus Business Forum διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Κυπριακή Ένωση Εφοπλιστών με την υποστήριξη του κυπριακού υφυπουργείου Ναυτιλίας