Αύξηση κατά 17% (έναντι αύξησης + 25% κατά το τετράμηνο του 2022) κατέγραψαν οι πωλήσεων του ομίλου Jumbo στο πρώτο 5μηνο του 2022, ενώ τον Μάιο του 2022 κατέγραψαν πτώση κατά 4,5% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Οι πωλήσεις του Μαΐου 2022 συγκρίνονται με την ισχυρή ζήτηση του Μαΐου του 2021 αμέσως μετά το πολύμηνο κλείσιμο των καταστημάτων κατά τους χειμερινούς μήνες και τους αυστηρούς περιορισμούς που ακολούθησαν στην Ελλάδα. Επίσης, η αρρυθμία που προκάλεσαν τα αλλεπάλληλα lockdown λιμανιών στην Κίνα λόγω του Covid-19, μαζί με τις απεργιακές κινητοποιήσεις στα ελληνικά λιμάνια, επιδείνωσαν την τροφοδοσία της αγοράς προκαλώντας καθυστερήσεις στην παράδοση προϊόντων.
Η πορεία των πωλήσεων
• Ελλάδα: Για τον Μάιο 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν μείωση κατά -9% περίπου σε σχέση με τον Μάιο του 2021. Συνολικά για το πεντάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +29% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό πεντάμηνο.
• Κύπρος: Οι πωλήσεις κατά τον Μάιου του 2022 αυξήθηκαν κατά +31% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Υπενθυμίζεται ότι το σύνολο του δικτύου παρέμεινε κλειστό κατά την πρώτη εβδομάδα του Μαΐου πέρυσι. Συνολικά οι πωλήσεις στην Κύπρο για το πεντάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά +29% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό πεντάμηνο.
• Βουλγαρία: Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση κατά -5% περίπου τον Μάιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις στη Βουλγαρία για το πεντάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά -0,8% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό πεντάμηνο.
• Ρουμανία: Οι πωλήσεις του δικτύου ήταν μειωμένες κατά -6% περίπου τον Μάιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις στη Ρουμανία για το πεντάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά -8% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό πεντάμηνο.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ο όμιλος Jumbo, αναλλοίωτες παραμένουν οι στρατηγικές επιλογές για τη συνέχιση του επενδυτικού προγράμματος, τη σταθερή επιβράβευση των μετόχων-συνεταίρων με υψηλές μερισματικές αποδόσεις και τον σεβασμό προς τον καταναλωτή.
Μέρισμα
Η διοίκηση της εταιρείας είχε διαβεβαιώσει τους μετόχους-συνεταίρους κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης ότι πρόθεση της είναι να διατηρηθεί στο ακέραιο η μερισματική πολιτική του 2021 και κατά το 2022 με την καταβολή συνολικού μερίσματος 0,77 EUR/ μετοχή. Κατά συνέπεια: Πέραν του μικτού ποσού 0,3850 ευρώ ανά μετοχή που αποφασίστηκε και διανεμήθηκε τον Ιανουάριο του 2022, στις 8 Ιουνίου καταβάλλεται και το υπόλοιπο 0,3850 ευρώ ανά μετοχή και πάλι με τη μορφή έκτακτης χρηματικής διανομής.
Latest News
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora
«Πρασινίζουν» οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους
Έκθεση της IDC υπογραμμίζει ότι οι ευρωπαϊκές τηλεπικοινωνίες έχουν ως κίνητρο το ενεργειακό κόστος, το οποίο έχει σημειώσει σημαντικές αυξήσεις τα τελευταία χρόνια
Τράπεζα Χανίων: Προχωρούν οι διαδικασίες για τον μετασχηματισμό σε ΑΕ
Ενδιαφέρον από τσεχικό επενδυτικό fund