Στην κυκλοφορία δόθηκε το «ορφανό χιλιόμετρο» στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά – Ποτίδαια, στην περιοχή της Ποτίδαιας Χαλκιδικής, παρουσία του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές, κ. Γιώργου Καραγιάννη.
Στα βασικά του χαρακτηριστικά, το έργο περιλαμβάνει διαπλάτυνση, βελτίωση και ενίσχυση της Επαρχιακής οδού Μουδανιών – Καλλιθέας μήκους 1,2 χλμ. και κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου με διευθετήσεις για την πρόσβαση σε πλήθος ιδιοκτησιών και εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης, στην πραγματικότητα οι εργασίες που απαιτούνταν να ολοκληρωθούν ήταν σε μήκος 5,1 χιλιομέτρων, «ανακουφίζοντας» την κύρια οδό από τον πρόσθετο κυκλοφοριακό φόρτο.
Το έργο εξασφαλίζει πλέον αναβαθμισμένες συνθήκες οδικής ασφάλειας για τους οδηγούς, αλλά και ασφαλή πρόσβαση προς το σύνολο των ιδιοκτησιών και των κάθετων οδών προς τη θάλασσα.
Ανατρέπεται έτσι πλήρως η πρότερη κατάσταση όπου πραγματοποιούνταν διελεύσεις, κατά παράβαση κάθε κανόνα οδικής ασφάλειας, απευθείας από την κύρια οδό σε διάκενα μεταξύ των στηθαίων, χωρίς επαρκές πλάτος για την ασφαλή είσοδο και έξοδο των οχημάτων.
Ιστορικό
Το οδικό τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά – Ποτίδαια είχε από το 2011 διατομή 9 μέτρων, ενώ το υπόλοιπο δίκτυο πριν και μετά είχε διατομή 14 μέτρα.
Μετά από παρέμβαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, δημοπρατήθηκαν στο σύνολό τους οι εκκρεμότητες του έργου «Κάθετος Άξονας Εγνατίας οδού Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά – Ποτίδαια: Βελτίωση – διαπλάτυνση τμήματος Νέα Μουδανιά – Ποτίδαια» που αφορά τμήμα 1,2 χλμ. και στις 14 Ιουλίου 2020 υπογράφηκε η σύμβαση.
Επιπλέον, κατασκευάστηκαν τρεις ισόπεδοι κυκλικοί κόμβοι (roundabouts) με ακτινικές συνδέσεις προς το τοπικό δίκτυο και την αρτηρία καθώς και κλάδοι εισόδου προς την αρτηρία και εξόδου από αυτήν προς το παράπλευρο δίκτυο με διαμόρφωση αντίστοιχων λωρίδων επιτάχυνσης και επιβράδυνσης.
Καραγιάννης: Κερδίσαμε τη μάχη του αυτονόητου
Ο Υφυπουργός Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε:
«Σήμερα κερδίζουμε τη μάχη του αυτονόητου και αφήνουμε πίσω οριστικά το χθες. Το τελευταίο χιλιόμετρο του οδικού άξονα της Ποτίδαιας, που είχε χαρακτηριστεί “ορφανό” και είχε γίνει το ανέκδοτο της πόλης, πλέον παραδίδεται στη κυκλοφορία αναβαθμίζοντας την οδική ασφάλεια και βάζοντας τέλος στην ταλαιπωρία των χιλιάδων επισκεπτών της Χαλκιδικής. Σας θυμίζω πως είχαμε δεσμευτεί ότι θα παραδώσουμε το έργο πριν από το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος και είμαστε απόλυτα συνεπείς σε αυτή τη δέσμευσή μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την «Εγνατία Οδό ΑΕ», κάθε εργαζόμενο, τον πρόεδρο και τον διευθύνοντα σύμβουλο, για την ουσιαστική τους συμβολή σε έργα όπως αυτό που παραδώσαμε σήμερα, όπως το Θέρμη – Γαλάτιστα που θα παραδώσουμε στις αρχές Σεπτεμβρίου, καθώς και στα άλλα έργα που τρέχουν στη Βόρεια Ελλάδα. Πιστέψαμε και συνεχίζουμε να πιστεύουμε σε αυτήν την εταιρεία για τον σημαντικό ρόλο που παίζει. Το πλάνο μας για τις υποδομές στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα υλοποιείται με συνέπεια και αποτελεσματικότητα και πιστεύουμε ότι η σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στην Πολιτεία και τους πολίτες χτίζεται με τέτοιες πράξεις. Οι συμπολίτες μας αποκτούν τα έργα που τους αξίζουν και βελτιώνουν την καθημερινότητά τους».
Παρόντες στην παράδοση του έργου ήταν, μεταξύ άλλων, ο βουλευτής Χαλκιδικής της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιώργος Βαγιωνάς και ο δήμαρχος Νέας Προποντίδας Εμμανουήλ Καρράς.
Latest News
ΑΒΑΞ: Η «Νίκη» και η «Αθηνά» ανοίγουν και χτίζουν τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
Βίντεο του ομίλου ΑΒΑΞ παρουσιάζει τον τρόπο διάνοιξης και χτισίματος της Γραμμής 4 από το «Άλσος Βεϊκου» στο «Γαλάτσι»
Διάνοιξη πάνω από 2.500 μέτρων σήραγγας για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Από το Άλσος Βεΐκου και έως σήμερα έχει διανοιχτεί σήραγγα 520 μέτρων στο πλαίσιο των έργων στη Γραμμή 4, σε Γαλάτσι και Κατεχάκη
Σε Πικροδάφνη και Ιλισό τα πρώτα αντιπλημμυρικά έργα
Η Περιφέρεια Αττικής «βάζει μπροστά» τις μηχανές για 158 αναγκαία αντιπλημμυρικά έργα – Από αυτά 54 θα ξεκινήσουν το α’ εξάμηνο του 2025
Ποιοι μέτοχοι με ποσοστό άνω του 5% θα λάβουν μέρος στην ΑΜΚ της Intrakat
H ανακοίνωση της Intrakat για την Αυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και ποιες εταιρείες - μέτοχοι θα συμμετέχουν
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Αντιπλημμυρική προστασία Αττικής με βάση το πιο δύσκολο σενάριο
Διαδοχικές συσκέψεις για την αντιπλημμυρική προστασία της Αττικής, μία με επιχειρησιακούς φορείς και μία με εκπροσώπους ΟΤΑ
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ