
«Πάντοτε θα βάζουμε ψηλά τα ναυτιλιακά μας συμφέροντα, σε οποιοδήποτε τραπέζι διαπραγμάτευσης», ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, σε δήλωσή του στο emea.gr, στο περιθώριο της διεθνούς ναυτιλιακής έκθεσης, «Ποσειδώνια 2022».
Όπως επισήμανε ο κ. Βαρβιτσιώτης, τα Ποσειδώνια φέτος είναι μεγαλύτερα παρά ποτέ σε επίπεδο εκθετών, ιδιαιτέρως «αν σκεφτούμε το γεγονός ότι λείπουν και οι Κινέζοι επισκέπτες, λόγω των τουριστικών περιορισμών, καταλαβαίνουμε πόσο μεγάλη σημασία έχει».
«Φέτος η ελληνική ναυτιλία αναδείχθηκε πάλι πρωτοπόρα», ανέφερε σημειώνοντας ότι «έχει φτάσει να διακινεί το 1/3 των καυσίμων που διακινούνται με πλοία, το 1/6 των εμπορευματοκιβωτίων και το 1/5 των ξηρών φορτίων».
«Αυτό δίνει στη χώρα μια τεράστια δύναμη, δίνει στους Έλληνες προοπτικές ανάπτυξης. Και όσο περισσότερο “αγκαλιάζουμε” την ελληνική ναυτιλία, είτε μέσα από επενδύσεις της ναυτιλίας στην ξηρά, είτε μέσα από την εμβάθυνση της ναυπηγοεπισκευαστικής και όλων των συναφών λειτουργιών νομίζω πως η χώρα θα βγει πολύ ωφελημένη», τόνισε ο κ. Βαρβιτσιώτης.
«Η έκθεση δίνει ξεκάθαρα μια προβολή στην Ελλάδα», ανέφερε και τόνισε ότι «και η Ελλάδα βάζει πάρα πολύ ψηλά τα ναυτιλιακά της συμφέροντα». «Βάλαμε βέτο στην τελευταία απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο σχέδιο που υπήρχε για απαγόρευση μεταφοράς φορτίων ρωσικού πετρελαίου προς τρίτες χώρες και πετύχαμε να μην υλοποιηθεί», σημείωσε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)