Η Alpha Bank έχει διοχετεύσει 2,2 δισ. ευρώ στον τουρισμό την τελευταία 4ετία, ενώ ήταν η πρώτη τράπεζα που δημιούργησε μία εξειδικευμένη Διεύθυνση Χρηματοδότησης Τουριστικών και
Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, επισημαίνει σε δηλώσεις του ο Διευθυντής Εμπορικής Τραπεζικής της Τράπεζας, Τηλέμαχος Γεωργάκης.
Όπως εξηγεί ο κ. Γεωργάκης, για να υλοποιηθεί μία επένδυση στον τουριστικό κλάδο, καθοριστικό ρόλο τρεις παράγοντες: ο ξενοδόχος (ιδιοκτήτης), η Πολιτεία και οι τράπεζες:
«Από την πλευρά των ξενοδόχων υπάρχει διάθεση για νέες επενδύσεις, για ανέγερση νέων μονάδων και αναβάθμιση υφισταμένων σε μονάδες με πολύ υψηλά standards. Από την Πολιτεία υπάρχει σχέδιο και πόροι για τη χρηματοδότηση των επενδύσεων και από την Alpha Bank υπάρχει η διάθεση και η τεχνογνωσία, που είναι ιδιαίτερα σημαντική στο συγκεκριμένο αντικείμενο, ενώ επίσης υπάρχουν τόσο τα προϊόντα, όσο και τα κεφάλαια».
Σημείωσε επίσης ότι: «Για να γίνει μία επένδυση χρειάζεται να υπάρχει μία ιδέα. Όμως η ιδέα από μόνη της δεν φτάνει. Για να μπορέσει να γίνει μία πετυχημένη επένδυση, πρέπει αυτή η ιδέα να αποτυπωθεί σωστά μέσα από ένα αναλυτικό και τεκμηριωμένο business plan»
Τailor made λύσεις από την Alpha Bank στον κλάδο του τουρισμού
Ο κ. Γεωργάκης υπογράμμισε ότι η Alpha Bank έχει την τεχνογνωσία και τα κατάλληλα χρηματοδοτικά προϊόντα, στα οποία έρχονται να προστεθούν επιπλέον εργαλεία από την Πολιτεία και
από οργανισμούς εθνικούς ή υπερεθνικούς που καθιστούν πιο εύκολη τη χρηματοδότηση μίας τουριστικής επένδυσης, αναφερόμενος στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα, τα προγράμματα ΕΣΠΑ και τον Αναπτυξιακό Νόμο.
«Σε καθεμία περίπτωση προσφέρουμε στον Πελάτη αυτό το οποίο χρειάζεται», τόνισε και σημείωσε χαρακτηριστικά ότι «ο πελάτης στον χώρο του τουρισμού χρειάζεται μία tailor made λύση, μία
λύση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του. Δεν μπορούμε να του προσφέρουμε απλώς ένα προϊόν ραφιού», ενώ συμπλήρωσε ότι η Τράπεζα, με τη γνώση και την εμπειρία των Στελεχών της και
μέσα από τη στενή επαφή που διατηρεί με τον Πελάτη, εξετάζει τις ανάγκες του και προσφέρει λύσεις. Ανέφερε δε ότι τον Μάϊο και τον Ιούνιο, Στελέχη της Τράπεζας επισκέπτονται Πελάτες σε
περισσότερους από 20 τουριστικούς προορισμούς με σκοπό να ακούσουν από κοντά τις ανάγκες των Πελατών.
«Έχουμε το πολύ μεγάλο πλεονέκτημα, το brand Ελλάδα»
Σε σχετική ερώτηση στο 1st International Business and Hospitality Conference στο οποίο συμμετείχε, ο κ. Γεωργάκης προέβλεψε ότι το 2022 θα είναι μία αρκετά καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό και επεσήμανε ότι και μακροπρόθεσμα οι προοπτικές του κλάδου θα είναι εξίσου καλές. Εξηγώντας τη λέξη «μακροπρόθεσμα», διευκρίνισε ότι μία τουριστική επένδυση απαιτεί κεφάλαια που πρόκειται να αποσβεστούν σε ορίζοντα άνω των δέκα ετών, επομένως αυτό που πρέπει να εξετάζουμε είναι ποια θα είναι η πορεία του κλάδου στο διάστημα αυτό και όχι μόνο τα επόμενα 1-2 χρόνια. «Εκεί η προοπτική είναι έντονα θετική», σημείωσε χαρακτηριστικά, ενώ συμπλήρωσε ότι υπάρχουν όμως διάφορα ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα ή στο κοντινό μέλλον, όπως το
Latest News
«Καμπανάκι» Ελεγκτικού Συνεδρίου για Ταμείο Ανάκαμψης - «Βλέπει» καθυστερήσεις και κίνδυνο απώλειας κονδυλίων
Στη συγκεκριμένη έκθεση αναφέρεται πως ο έλεγχος που υλοποιήθηκε «εστιάζει στον κίνδυνο των καθυστερήσεων κατά την υλοποίηση των έργων
Τι φέρνει το Ταμείο Ανάκαμψης το 2025 - Οι μεταρρυθμίσεις
Η Ελλάδα μέχρι σήμερα έχει επιτύχει την εκταμίευση άνω του 50% των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης
Πλήρης η απορρόφηση του ΠΔΕ το 2024 - Η κατανομή των κονδυλίων
Το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ύψους 13,3 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 1,3 δισ. ευρώ στη διάρκεια του έτους, εκτελέστηκε σε ποσοστό 101,25%
Λήγει η προθεσμία για το πρόγραμμα της ΔΥΠΑ για ανέργους 25-45 ετών
Ο προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται σε 41.331.600 ευρώ και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης
Γιατί πρέπει να «τρέξει» η κυβέρνηση το 2025 για να προλάβει το Ταμείο Ανάκαμψης
Το σημαντικό ζήτημα σχετίζεται με τα ορόσημα που θα κληθεί να εκπληρώσει η κυβέρνηση, τα οποία αφορούν ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων
Τα τρία μέτωπα που θα κρίνουν το «στοίχημα» της οικονομίας το 2025
Για την ελληνική οικονομία καθοριστικό θα είναι το πρώτο εξάμηνο του 2025
Οι προκλήσεις μετά το Ταμείο Ανάκαμψης - Πώς θα καλυφθεί το επενδυτικό κενό [γραφήματα]
Η σχέση μεταξύ αβεβαιότητας και επενδυτικού κενού και οι προβλέψεις για την πορεία των επόμενων ετών στην ελληνική οικονομία