
Με αφορμή τη σημερινή υπογραφή της Σύμβασης Παραχώρησης για την άδεια λειτουργίας Επιχείρησης Καζίνο (ΕΚΑΖ) ευρέος φάσματος δραστηριοτήτων στον Μητροπολιτικό Πόλο Ελληνικού-Αγίου Κοσμά, με τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Χρήστο Σταϊκούρα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, κ. Γιώργος Περιστέρης δήλωσε:
«Σήμερα είναι μια σημαντική ημέρα, που σηματοδοτεί την έναρξη της προσπάθειας να υλοποιήσουμε μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που προωθούνται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, με πολλαπλά οφέλη για τη χώρα μας»
Στον χώρο του Ελληνικού θα δημιουργήσουμε μαζί με τους συνεργάτες μας μία ολοκληρωμένη τουριστική και ψυχαγωγική ανάπτυξη, που θα περιλαμβάνει ξενοδοχείο πολυτελείας, κορυφαίους προορισμούς ψυχαγωγίας, συνεδριακό κέντρο, καταστήματα, εστιατόρια, καζίνο και ένα σύνολο υπηρεσιών και υποδομών υψηλής ποιότητας. Η ανάπτυξη αυτή αναμένεται να προσελκύσει πλήθος τουριστών, ενισχύοντας τη θέση της Αθήνας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Παράλληλα, θα φέρει ανάπτυξη, χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και σημαντικότατα έσοδα για το ελληνικό Δημόσιο.
Για τον Όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ολοκληρωμένη τουριστική ανάπτυξη στο Ελληνικό είναι μια μεγάλη πρόκληση κι έχουμε απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης που αναλαμβάνουμε. Απόδειξη του πώς αντιλαμβανόμαστε τον ρόλο μας ως ελληνική εταιρεία που θέλει διαρκώς να στηρίζει τον τόπο μας αποτελεί και το γεγονός ότι σε μία εξαιρετικά δύσκολη για το έργο συγκυρία, αποφασίσαμε να στηρίξουμε την επένδυσή αυτή αναλαμβάνοντας την κατά 100%, ενώ αρχικά η συμμετοχή μας ήταν 35%. Θέλω σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω τόσο το ελληνικό Δημόσιο όσο και την Lamda Development για τη μέχρι σήμερα συνεργασία και να τονίσω ότι και στη συγκεκριμένη περίπτωση κατέστη απολύτως σαφές γιατί είναι εξαιρετικά κρίσιμο να συμμετέχουν ενεργά ελληνικές εταιρείες στις μεγάλες επενδύσεις, που αποτελούν “στοίχημα” για τη χώρα. Φυσικά, οι ξένοι επενδυτές είναι ευπρόσδεκτοι, αλλά είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις αυτές που βάζουν πλάτη όταν προκύπτουν δυσκολίες στις μεγάλες επενδύσεις, γιατί εμείς εδώ ζούμε κι αναπνέουμε και η επιβίωση κι ανάπτυξή μας είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένες με την πρόοδο και την ευημερία της πατρίδας μας».


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA