Κερδίζει έδαφος στην Τσέλσι η πρόταση για την αύξηση του κόστους των εισιτηρίων στις καλύτερες θέσεις στο στάδιο του βρετανικού συλλόγου. Πρόκειται για μια κίνηση που θα «τεστάρει» τις σχέσεις των οπαδών με τους νέους Αμερικανούς ιδιοκτήτες της ομάδας.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, που επικαλείται καλά πληροφορημένες πηγές, ο σύλλογος πρόκειται να ανεβάσει σημαντικά τις τιμές των εισιτηρίων από την νέα σεζόν για τα εισιτήρια  διαρκείας στις προνομιακές θέσεις στο Stamford Bridge.

Προηγούμενη πρόταση που είχε πέσει στο τραπέζι ανέφερε πως τα εισιτήρια διαρκείας για τη σεζόν θα αυξηθούν τουλάχιστον στις 3.900 στερλίνες, ποσό που μεταφράζεται σε περίπου 205 στερλίνες ανά αγώνα.

Οι καλύτερες θέσεις στο στάδιο σήμερα είναι διαθέσιμες σε τιμές που ξεκινούν από τις 70 στερλίνες ανά αγώνα.

Πάντως, το σχέδιο του λονδρέζικου συλλόγου δεν είναι καινούργιο. Η ομάδα είχε ανακοινώσει την πρόθεση της να ανεβάσει τις τιμές ήδη από τον περασμένο Νοέμβριο, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις από τους οπαδούς. Έκτοτε η συζήτηση πάγωσε λόγω και της ρευστότητας που υπήρχε για το ιδιοκτησιακό καθεστώς της ομάδας, καθώς ο μέχρι πρόσφατα ιδιοκτήτης, ο Ρώσος μεγιστάνας Ρόμαν Αμπράμοβιτς είχε βρεθεί στη μαύρη λίστα των κυρώσεων λόγω του πολέμου.

Τελικά ο Αμπράμοβιτς αναγκάστηκε να πουλήσει το πλειοψηφικό πακέτο του συλλόγου που πέρασε στα χέρια κοινοπραξίας υπό τον Αμερικανό επιχειρηματία Τοντ Μπόλι.

Σύνδεσμοι οπαδών ζήτησαν από τον Μπόλι, με το που ολοκληρώθηκε η πώληση τον περασμένο μήνα, να παγώσει το πλάνο για τις αυξήσεις των εισιτηρίων σε ένδειξη καλής θέλησης. Επίσημη απάντηση από την πλευρά του νέου ιδιοκτήτη δεν υπάρχει, μόνο τα δημοσιεύματα που λένε πως οι αυξήσεις θα προχωρήσουν.

«Η απόφαση αυτή θα έχει πολύ σοβαρές επιπτώσεις για τους οπαδούς της ομάδας σε όλο το Stamford Bridge» σχολίασε ο αντιπρόεδρος του Chelsea Supporter’s Trust, Ντόμινικ Ρόσο.

Πάντως, η Τσέλσι δεν είναι η μόνη που δρομολογεί αυξήσεις. Από τις είκοσι ομάδες της Premier League πάνω από τις μισές δρομολογούν αυξήσεις στα διαρκείας επικαλούμενες την διόγκωση των λειτουργικών τους δαπανών, προκαλώντας την δυσφορία των οπαδών τους σε ένα διάστημα που το κόστος ζωής έχει εκτοξευτεί στα ύψη.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης