
«Εν μέσω των πολλαπλών κρίσεων που αντιμετωπίζουμε διεθνώς τα τελευταία τρία χρόνια, το τουριστικό προϊόν της χώρα μας απέδειξε ότι είναι εξαιρετικό ανθεκτικό. Και οι ταξιδιώτες από το εξωτερικό που επισκέπτονται την Ελλάδα, συνεχίζουν να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στη χώρα μας», σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον OPEN.
Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού – σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία – η Ελλάδα είναι ο τρίτος τουριστικός προορισμός για τους Βρετανούς τουρίστες, μετά την Ισπανία και τα Κανάρια Νησιά, σε σύνολο 26 χωρών.
«Όπως ανακοινώθηκε, η Ελλάδα είναι στην τρίτη θέση αναφορικά την ποιότητα και την αξία του τουριστικού της προϊόντος για τις διακοπές των Βρετανών τουριστών φέτος το καλοκαίρι. Η χώρα μας απέδειξε ότι είναι ένας ασφαλής τουριστικός προορισμός. Και χαίρομαι ιδιαίτερα που έπειτα από δύο και πλέον χρόνια πανδημίας και εν μέσω όλων αυτών των κρίσεων, επιτύχαμε το rebranding της χώρας μας, με αποτέλεσμα σήμερα οι επισκέπτες μας να αναγνωρίζουν ότι έχουμε ένα μοναδικό τουριστικό προϊόν», είπε ο κ. Κικίλιας.
Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στη στοχευμένη στρατηγική που ακολουθήθηκε, όλους τους προηγούμενους μήνες, προκειμένου αυτή τη στιγμή να έχουμε ποιοτικές υπηρεσίες, περισσότερες αφίξεις τουριστών σε περισσότερους προορισμούς, για περισσότερο χρονικό διάστημα και με υψηλότερη μέση δαπάνη.
«Οι τουρίστες δείχνουν εμπιστοσύνη στη χώρα μας. Έχουμε τη φιλοξενία, μία λέξη που δεν μεταφράζεται σε άλλη γλώσσα. Τη φιλοξενία που είναι στην ψυχή και την καρδιά του Έλληνα, τη αγάπη για τον ξένο. Όλα αυτά τα στοιχεία και τα μοναδικά συναισθήματα που αναδεικνύει δηλαδή και η νέα μας καλοκαιρινή τουριστική καμπάνια. Όλα αυτά τα στοιχεία που κάνουν τον ταξιδιώτη να έρχεται ξανά και ξανά στη χώρα μας και τελικά να επιθυμεί να μείνει εδώ για πάντα», επισήμανε ο κ. Κικίλιας.
Ξεχωριστή αναφορά έκανε ο υπουργός Τουρισμού στη βόρεια Εύβοια και τη Σάμο, δύο περιοχές που επλήγησαν ιδιαίτερα πέρυσι από τις καταστροφικές πυρκαγιές και τα ακραία καιρικά φαινόμενα. Όπως τόνισε, η Κυβέρνηση έχει προβλέψει ειδικό ψηφιακό «πάσο» αποκλειστικά για τους προορισμούς αυτούς -έως 150 ευρώ για τη βόρεια Εύβοια και έως 300 ευρώ για τη Σάμο- προκειμένου να τονωθεί με κάθε τρόπο το τουριστικό προϊόν, να ενισχυθεί η τοπική οικονομία, καθώς και οι επαγγελματίες και οι εργαζόμενοι του κλάδου και σε αυτές τις περιοχές.
«Συστήνω σε όλους να επισκεφτούμε φέτος τη βόρεια Εύβοια. Είναι μία πανέμορφη και μαγευτική περιοχή που συνδυάζει το πράσινο με τη θάλασσα. Το ίδιο συστήνω και για τη Σάμο, καθώς και για όλους τους εναλλακτικούς τουριστικούς προορισμούς που έχουμε “φωτίσει” όλους αυτούς τους μήνες. Το αξίζουν όλοι οι προορισμοί μας», δήλωσε ο κ. Κικίλιας.
Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού, ο τουριστικό μας προϊόν αποτελεί τη δύναμη πυρός της ελληνικής οικονομίας, καθώς -όπως είπε- φέρνει άμεσο, ζεστό, χρήμα στη μέση ελληνική επιχείρηση, στη μέση ελληνική οικογένεια.


Latest News
![Airbnb: Ποιοι ελληνικοί προορισμοί θα γεμίσουν το Πάσχα [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/Airbnb-to-vima-600x399.jpg)
Airbnb: Ποιοι ελληνικοί προορισμοί θα γεμίσουν το Πάσχα [γράφημα]
Oι τάσεις για το Πάσχα και η ζήτηση για την ελληνική πρωτεύουσα - Πώς θα κινηθούν οι κρατήσεις για Airbnb
![Ξενοδοχεία: Άλμα 40% στις αξίες την τελευταία τετραετία – Πανευρωπαϊκή πρωτιά [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/10/ksenodoxio-600x399.jpg)
Πόσο «πλούτισαν» τα ξενοδοχεία της Αθήνας την τελευταία 4ετία [γραφήματα]
Τα ξενοδοχεία της Αθήνας εμφανίζουν και τον υψηλότερο ρυθμό αύξησης σε ετήσια βάση από το 2015-2024

Κραυγή αγωνίας για τον τουρισμό της Σαντορίνης - Γιατί κινδυνεύει η έναρξη της σεζόν
Αγωνία στους επιχειρηματίες της φιλοξενίας και της κρουαζιέρας για την πορεία της τουριστικής κίνησης - Τι ζητούν οι επιχειρηματικοί φορείς

Ο «ανεκμετάλλευτος πλούτος» του συνεδριακού τουρισμού - Έσοδα έως 7 δισ. τον χρόνο
Ο συνεδριακός τουρισμός φέρνει αυτή τη στιγμή έσοδα 2 δισ. σε ετήσια βάση στην Ελλάδα - Τεράστιες οι προοπτικές ανάπτυξης

H Intercontinental ανοίγει νέο ξενοδοχείο στην Κρήτη - Ντεμπούτο για την Vignette Collection στα Χανιά
Η Intercontinental επεκτείνει στην Ελλάδα την ταχέως αναπτυσσόμενη αλυσίδα Vignette Collection

Ρευματοκλοπές στον κλάδο της εστίασης και φιλοξενίας - Τι δείχνουν οι έλεγχοι
Σε ορισμένες περιπτώσεις γνωστών αλυσίδων καταστημάτων, το ποσοστό διαπιστωμένων ρευματοκλοπών ξεπέρασε το 50% επί του αριθμού των παροχών που ελέγχθηκαν

Καλπάζουν Ρόδος και Κρήτη, υποχωρεί η Σαντορίνη – Τα μηνύματα για τη φετινή τουριστική σεζόν
Αθλητής με ταλέντο αλλά χωρίς προπόνηση ο ελληνικός τουρισμός, εκτιμά ο Γιάννης Χατζής πρόεδρος της ΠΟΞ

Πλέει προς νέα ρεκόρ η κρουαζιέρα - Πάνω απο 5.200 call στα ελληνικά λιμάνια
Για το 2025 αναμένεται αύξηση της κίνησης και η πρόβλεψη είναι για 5,8 εκατομμύρια επιβάτες σε 5.290 αφίξεις πλοίων στα ελληνικά λιμάνια

Νέα τουριστική επένδυση 120 εκατ. στην Κρήτη από τις οικογένειες Σμπώκου-Βασιλάκη
Τουριστικό συγκρότημα στη θέση «Σκούρος» στα νότια του νομού Ηρακλείου

«Τουρισμός για όλους 2025»: Τα 16 βήματα που ξεκλειδώνουν τα vouchers για διακοπές
Στις 10 Μαρτίου λήγει η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων στο πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2025»