
«Εν μέσω των πολλαπλών κρίσεων που αντιμετωπίζουμε διεθνώς τα τελευταία τρία χρόνια, το τουριστικό προϊόν της χώρα μας απέδειξε ότι είναι εξαιρετικό ανθεκτικό. Και οι ταξιδιώτες από το εξωτερικό που επισκέπτονται την Ελλάδα, συνεχίζουν να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στη χώρα μας», σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον OPEN.
Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού – σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία – η Ελλάδα είναι ο τρίτος τουριστικός προορισμός για τους Βρετανούς τουρίστες, μετά την Ισπανία και τα Κανάρια Νησιά, σε σύνολο 26 χωρών.
«Όπως ανακοινώθηκε, η Ελλάδα είναι στην τρίτη θέση αναφορικά την ποιότητα και την αξία του τουριστικού της προϊόντος για τις διακοπές των Βρετανών τουριστών φέτος το καλοκαίρι. Η χώρα μας απέδειξε ότι είναι ένας ασφαλής τουριστικός προορισμός. Και χαίρομαι ιδιαίτερα που έπειτα από δύο και πλέον χρόνια πανδημίας και εν μέσω όλων αυτών των κρίσεων, επιτύχαμε το rebranding της χώρας μας, με αποτέλεσμα σήμερα οι επισκέπτες μας να αναγνωρίζουν ότι έχουμε ένα μοναδικό τουριστικό προϊόν», είπε ο κ. Κικίλιας.
Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στη στοχευμένη στρατηγική που ακολουθήθηκε, όλους τους προηγούμενους μήνες, προκειμένου αυτή τη στιγμή να έχουμε ποιοτικές υπηρεσίες, περισσότερες αφίξεις τουριστών σε περισσότερους προορισμούς, για περισσότερο χρονικό διάστημα και με υψηλότερη μέση δαπάνη.
«Οι τουρίστες δείχνουν εμπιστοσύνη στη χώρα μας. Έχουμε τη φιλοξενία, μία λέξη που δεν μεταφράζεται σε άλλη γλώσσα. Τη φιλοξενία που είναι στην ψυχή και την καρδιά του Έλληνα, τη αγάπη για τον ξένο. Όλα αυτά τα στοιχεία και τα μοναδικά συναισθήματα που αναδεικνύει δηλαδή και η νέα μας καλοκαιρινή τουριστική καμπάνια. Όλα αυτά τα στοιχεία που κάνουν τον ταξιδιώτη να έρχεται ξανά και ξανά στη χώρα μας και τελικά να επιθυμεί να μείνει εδώ για πάντα», επισήμανε ο κ. Κικίλιας.
Ξεχωριστή αναφορά έκανε ο υπουργός Τουρισμού στη βόρεια Εύβοια και τη Σάμο, δύο περιοχές που επλήγησαν ιδιαίτερα πέρυσι από τις καταστροφικές πυρκαγιές και τα ακραία καιρικά φαινόμενα. Όπως τόνισε, η Κυβέρνηση έχει προβλέψει ειδικό ψηφιακό «πάσο» αποκλειστικά για τους προορισμούς αυτούς -έως 150 ευρώ για τη βόρεια Εύβοια και έως 300 ευρώ για τη Σάμο- προκειμένου να τονωθεί με κάθε τρόπο το τουριστικό προϊόν, να ενισχυθεί η τοπική οικονομία, καθώς και οι επαγγελματίες και οι εργαζόμενοι του κλάδου και σε αυτές τις περιοχές.
«Συστήνω σε όλους να επισκεφτούμε φέτος τη βόρεια Εύβοια. Είναι μία πανέμορφη και μαγευτική περιοχή που συνδυάζει το πράσινο με τη θάλασσα. Το ίδιο συστήνω και για τη Σάμο, καθώς και για όλους τους εναλλακτικούς τουριστικούς προορισμούς που έχουμε “φωτίσει” όλους αυτούς τους μήνες. Το αξίζουν όλοι οι προορισμοί μας», δήλωσε ο κ. Κικίλιας.
Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού, ο τουριστικό μας προϊόν αποτελεί τη δύναμη πυρός της ελληνικής οικονομίας, καθώς -όπως είπε- φέρνει άμεσο, ζεστό, χρήμα στη μέση ελληνική επιχείρηση, στη μέση ελληνική οικογένεια.


Latest News
Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους