Στροφή προς τα υβριδικά μοντέλα κάνει η ελληνική αγορά, γυρνώντας παράλληλα την πλάτη στα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Τον Μάιο ένα στα τέσσερα οχήματα ήταν υβριδικό, με την κατηγορία να γνωρίζει σημαντική αύξηση κατά 5,4% σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο. Οι αναλυτές της αγοράς αναμένουν τους επόμενους μήνες ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς για τα υβριδικά μοντέλα.
Άνοδος
Η άνοδος των πωλήσεων στα υβριδικά αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, όπου το συνολικό μερίδιο είναι 27,3%. Όσον αφορά τη βενζίνη, παρέμεινε κυρίαρχο καύσιμο για το 51,8% των επιλογών τον Μάιο, όταν την αντίστοιχη περσινή περίοδο το ποσοστό ήταν 54,5%. Τα πετρελαιοκίνητα οχήματα από τη άλλη είχαν μερίδιο αγοράς τον Μάιο 13,4% γνωρίζοντας περαιτέρω μείωση κατά 3,6%. Αύξηση (+1,2%) γνώρισαν και τα ηλεκτρικά οχήματα (ΒEV-PHEV) καταλαμβάνοντας συνολικά μερίδιο αγοράς 6,3% από το 5,1% που ήταν τον προηγούμενο Μάιο.
Συνολικά πτωτικά κινήθηκαν επίσης και οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με βασικό καύσιμο την βενζίνη (-2,7%), το πετρέλαιο (-3,6%) και το φυσικό αέριο (-0,5%). Αντίθετα οριακά αυξημένες ήταν οι πωλήσεις αυτοκινήτων διπλού καυσίμου (+0,2%), με την κατηγορία να καταλαμβάνει ποσοστό 2% των συνολικών πωλήσεων.
Τι οχήματα προτιμούν οι Έλληνες
Η αγαπημένη κατηγορία αυτοκινήτων για τους Έλληνες για άλλον έναν μήνα παρέμεινε η «Β», δηλαδή της κατηγορίας πόλης, με τα SUV να καταλαμβάνουν το 20,7%, δείχνοντας τις τάσεις των οδηγών να έχουν ένα μικρό, ευέλικτο και ψηλό αυτοκίνητο για να μπορούν να κάνουν παράλληλα και εξορμήσεις εκτός πόλης. Ακολούθησε η κατηγορία «C» η οποία κατέλαβε συνολικά το 32,3%, με τα SUV να καταλαμβάνουν το 21,1%. Τέλος, στο τρίτο σκαλί των πωλήσεων παρέμεινε η κατηγορία «Α» με το συνολικό μερίδιο να αγγίζει το 14,1%. Σε αυτή την μικρή κατηγορία τα SUV καταλαμβάνει μόλις το 1%.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»