Υπάρχει ένα ερώτημα που ακούγεται αρκετά συχνά την τελευταία δεκαετία: «Γιατί οι νέοι δεν αγοράζουν πια σπίτια;» Η απάντηση, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, είναι απλή: τα χρήματα.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες τα περισσότερα μέλη των γενεών Gen Z και millennial –δηλαδή οι ενήλικες ΗΠΑ μεταξύ 18-25 και 26-41 ετών, αντίστοιχα – θέλουν να αποκτήσουν ένα σπίτι κάποια μέρα ή ακόμα και τώρα. Και σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την ερευνητική εταιρεία YouGov το μεγαλύτερο εμπόδιο τους είναι η οικονομική προσιτότητα.
Όπως αποκαλύπτει το CNBC, σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των Αμερικανών ενηλίκων εξακολουθούν να θεωρούν την ιδιοκτησία σπιτιού ως κορυφαίο χαρακτηριστικό για την επίτευξη του λεγόμενου Αμερικανικού ονείρου, που ξεπερνά την ικανότητα συνταξιοδότησης (66%), μια επιτυχημένη καριέρα (60%) και παιδιά (40%). Μόνο το 35% των ερωτηθέντων ανέφερε την απόκτηση πτυχίου κολεγίου ως βασικό σημάδι οικονομικής επιτυχίας.
Ιδιοκτησία vs καριέρα
Συγκεκριμένα, μεταξύ των millennials, το 65% αναγνώρισε την ιδιοκτησία σπιτιού ως κορυφαίο σημάδι επιτυχίας. Αυτός ο αριθμός μειώθηκε στο 59% για τη Gen Zers — η οποία θεωρεί ως κορυφαία επιλογή αυτής της γενιάς να έχει μια επιτυχημένη καριέρα (60%).
Στην έρευνα συμμετείχαν 2.529 ενήλικες, συμπεριλαμβανομένων 1.397 ιδιοκτητών σπιτιού, στις αρχές Μαρτίου. Μεταξύ των μη ιδιοκτητών σπιτιού, σχεδόν τα δύο τρίτα είπαν ότι η προσιτή τιμή ήταν ο κύριος λόγος που δεν είχαν αγοράσει ακόμη ένα σπίτι. Η Gen Zers είπε σε μεγάλο βαθμό το εισόδημά τους δεν ήταν αρκετά υψηλό ακόμα, ενώ οι millennials κατηγόρησαν κυρίως την αύξηση των τιμών των κατοικιών.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, το συναίσθημα είναι ξεκάθαρο: περισσότεροι άνθρωποι θα αγόραζαν σπίτια αν μπορούσαν να το αντέξουν οικονομικά.
Στην έρευνα, πολλοί νεότεροι Αμερικανοί δήλωσαν πρόθυμοι να λάβουν κάποια μορφή δράσης για να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα πιο προσιτό σπίτι: τα τρία τέταρτα των Gen Zers και το 69% των millennials δήλωσαν ότι θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να μετεγκατασταθούν σε μια διαφορετική πολιτεία, πιο προσιτή αλλά λιγότερο επιθυμητή περιοχή , ή να κάνουν έκπτωση σε ένα επάνω μέρος για να πετύχουν το όνειρό τους.
Latest News
Η αξιοποίηση της AI φέρνει αύξηση εσόδων στις ΜμΕ - Έρευνα της Salesforce
Το 75% των ΜμΕ αξιοποιεί λύσεις τεχνητής νοημοσύνης έδειξε έρευνα της Salesforce ενώ το 91% των ΜμΕ που ήδη χρησιμοποιούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης καταγράφει σημαντική αύξηση εσόδων
Tesla -Intel και η ανεπάρκεια των δ.σ. - Τα συστατικά για το τέλειο δ.σ.
Η Intel και η Tesla αντιπροσωπεύουν δύο τρόπους με τους οποίους τα δ.σ. αποτυγχάνουν στο καθήκον τους να εκπροσωπούν τους επενδυτές και να θέτουν τη διοίκηση προ των ευθυνών της, υπσοτηρίζει ο Economist
Παράδοξο κι όμως αληθινό - Γιατί οι άνω των 65 ετών εργαζόμενοι είναι οι πιο ευτυχισμένοι
Αποκαλυπτική για το πώς βλέπουν οι ηλικιωμένοι εργαζόμενοι τη θέση τους στη δουλειά είναι η νέα έκθεση του ερευνητικού κέντρου Pew
«Σφίγγουν το ζωνάρι» οι εργοδότες - Μειώνουν τις προσλήψεις [γραφήματα]
Η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως για τις προθέσεις προσλήψεων του κλάδου Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 21 μονάδες