
Κατά 8,4% αναμένεται να διευρυνθεί η πίτα της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς το 2022, παρά τις συνεχιζόμενες γεωπολιτικές εξελίξεις και τον φόβο για οικονομική ύφεση.
Σύμφωνα με το διαφημιστικό πρακτορείο GroupM, της WPP PLC, στα νούμερα δεν έχει συνυπολογιστεί η πολιτική διαφήμιση στις ΗΠΑ, η οποία βαίνει προς τα 13 δισ. δολάρια έσοδα, έναντι 12 δισ. δολαρίων το 2020.
Η διαφημιστική αγορά, η οποία συνήθως κινείται παράλληλα προς την κατάσταση των οικονομιών, φαίνεται να βρίσκει τους ρυθμούς της μετά τα υψηλά του 2021 όταν πήρε ώθηση από την ισχυρή οικονομική ανάκαμψη και την αύξηση της κατανάλωσης.
Από πού θα προέλθει
Η ανάπτυξη του κλάδου το 2022 αναμένεται ότι θα προέλθει και από την αύξηση της πίτας νέων μικρών επιχειρήσεων, διαφημιστικές «νέας οικονομίας» που χρηματοδοτούνται από επιχειρηματικά κεφάλαια που αναζητούν ανάπτυξη και κινεζικές εταιρείες που κάνουν διαφημιστική προώθηση στο εξωτερικό.
Από την άλλη πλευρά, η αναμενόμενη επιβράδυνση του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι αυξήσεις των επιτοκίων θα αποτελέσουν τροχοπέδη για την ανάπτυξη, επισημαίνεται η έκθεση.
Επιμέρους κατηγορίες
Ακόμη, προβλέπεται ότι τα έσοδα από διαφημίσεις για καθαρά ψηφιακές πλατφόρμες θα αυξηθούν κατά 11,5% το 2022, από 32% αύξηση το 2021.
Η ψηφιακή διαφήμιση σε αυτές τις πλατφόρμες θα αντιπροσωπεύει το 67% των συνολικών εσόδων του κλάδου φέτος, εξαιρουμένης της πολιτικής διαφήμισης στις ΗΠΑ.
Η τηλεοπτική διαφήμιση αναμένεται να αυξηθεί κατά 4,4% το 2022, ενισχυμένη από υπηρεσίες ροής που υποστηρίζονται από διαφημίσεις όπως η Paramount Global και η Fox.
Όμως, η ανάπτυξη της τηλεοπτικής διαφήμισης σε γενικές γραμμές αναμένεται να αντιστραφεί τα επόμενα πέντε χρόνια. Για πολλούς επαγγελματίες του μάρκετινγκ, το YouTube θα μοιάζει «ολοένα και περισσότερο ως υποκατάστατο της τηλεόρασης», σύμφωνα με την έκθεση.


Latest News

Ιταλία και ΗΠΑ αντιτάσσονται στους «μεροληπτικούς» φόρους των Big Tech
Η Ιταλία συμφωνεί με τις ΗΠΑ να αντιταχθούν στους «μεροληπτικούς» φόρους τεχνολογίας που επιβάλλονται στις Big Tech

Lazard: Προσλαμβάνει πρώην πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομικών Υπηρεσιών της Αμερικανικής Βουλής
Το νέο απόκτημα της Lazard, Πάτρικ ΜακΧένρι, ήταν γνωστός ως σύμμαχος της βιομηχανίας κρυπτονομισμάτων στο Κογκρέσο

«Παζάρια» της Uber για την απόκτηση της τουρκικής πλατφόρμας delivery Trendyol Go
Η Uber Eats δραστηριοποιείται επί του παρόντος σε περίπου 45 χώρες και σε περισσότερες από 6.000 πόλεις, δημιουργώντας έσοδα 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024.

Το Plan B των πλούσιων Αμερικανών - Γιατί ανοίγουν μαζικά λογαριασμούς στην Ελβετία
Η ουδέτερη πολιτική της Ελβετίας, η σταθερή οικονομία, το ισχυρό νόμισμα και το αξιόπιστο νομικό σύστημα προσελκύουν πελάτες

Οι τουρίστες αποφεύγουν τις ΗΠΑ και... στριμώχνουν την αγορά πετρελαίου
Μια πτώση του τουρισμού προς τις ΗΠΑ φαίνεται στα στοιχεία για τη ζήτηση πετρελαίου

Μπορούν 1,6 τρισ. δολάρια να λύσουν το πρόβλημα του κρυφού χρέους της Κίνας;
Το πακέτο μέτρο που ανακοίνωσε η Κίνα τον Νοέμβριο για να στηρίξει τις υπερχρεωμένες τοπικές κυβερνήσεις είναι σε εξέλιξη

Θα μπορούσε ο Τραμπ να απολύσει τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας;
Στο προσκήνιο μετά από 90 χρόνια η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, που έμεινε στην ιστορία ως «Εκτελεστής του Χάμφρεϊ εναντίον ΗΠΑ»

H δυναμική επιστροφή της Puma με αθλητικά τρεξίματος
Με το λανσάρισμα αυτό, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, η Puma προσπαθεί να αναβιώσει το brand, σε ένα άθλημα που βοήθησε να διαδοθεί

Ελ Εριάν: Η οικονομία σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά
Ο κορυφαίος οικονομολόγος Μοχάμεντ Ελ Εριάν βλέπει τις ρωγμές στην οικονομική πολιτική των ΗΠΑ και

Η Coca Cola επαναλανσάρει το BodyArmor με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων
To προϊόν BodyArmor της Coca Cola θα αρχίζει να εμφανίζεται στα ράφια με τη νέα εφμάνιση αυτό τον μήνα