![Ferrari: Η μεταγραφή από τον χώρο των κοσμημάτων και η στροφή στις… κολεξιόν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/ferrari1-scaled.jpg)
Ένα στέλεχος προερχόμενο από το χώρο των κοσμημάτων επέλεξε η Ferrari ως νέα chief brand officer, στην προσπάθεια που κάνει για αναδιοργάνωση της ηγετικής ομάδας της και για προώθηση της νέας φιλόδοξης στρατηγικής διαφοροποίησης του brand και σε νέα επιχειρηματικά πεδία, πέρα από τον χώρο του αυτοκινήτου.
H Kάρλα Λιούνι είναι το πιο πρόσφατο βήμα προς τον επιδιωκόμενο ανασχηματισμό της διοίκησης που ανακοινώθηκε νωρίτερα αυτό τον χρόνο από τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Μπενεντέτο Βίγκνα, προκειμένου να επιτύχει τον εξορθολογισμό της δομής της εταιρείας.
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/liouni.jpg)
Kάρλα Λιούνι
Ο Βίγκνα ήταν υπεύθυνος για τη διαφοροποίηση της επωνυμίας σε προσωρινή βάση μετά την αποχώρηση του Νίκολα Μποάρι, πρώην επικεφαλής του τμήματος επέκτασης του brand, ο οποίος αποχώρησε στο πλαίσιο των αλλαγών στην ηγεσία της εταιρείας.
Επέκταση brand και 10% των κερδών
Η έλευση της Κάρλα Λιούνι υπογραμμίζει τη σημασία που δίνει η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία στην εκμετάλλευση του brand της. Η Ferrari είχε δηλώσει προηγουμένως ότι ήλπιζε η λεγόμενη επέκταση του brand να αντιπροσωπεύει το 10% των κερδών μέσα σε μια δεκαετία.
Η ιταλική εταιρεία που φημίζεται για την αγωνιστική ομάδα της Formula 1 και τα σπορ αυτοκίνητα υψηλής ισχύος, πέρυσι ξεκίνησε μια ευρεία στρατηγική διαφοροποίησης της επωνυμίας της, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και κολεξιόν μόδας για άνδρες και γυναίκες.
Η Λιούνι η οποία μέχρι πρότινος ήταν επικεφαλής μάρκετινγκ στον όμιλο κοσμημάτων Pandora και πριν από αυτό, υπεύθυνη για το παγκόσμιο μάρκετινγκ και την επικοινωνία στον πολυτελή όμιλο Bulgari, θα αναλάβει τα καθήκοντά της στη Ferrari τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Να σημειωθεί τέλος ότι η Ferrari πρόκειται να παρουσιάσει το νέο της επιχειρηματικό σχέδιο την Πέμπτη.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Hugo Boss: Πτώση 10% στη μετοχή και μείωση προβλέψεων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/hugo-boss-1-600x337.jpg)
Και η Hugo Boss σε πτώση - Τι ανακοίνωσε ο γερμανικός οίκος μόδας
Η δεύτερη αναθεώρηση της χρονιάς μετριάζει εκ νέου τον στόχο πωλήσεων σε αύξηση 1% έως 4%
![TotalEnergies: H παραγωγή πετρελαίου θα φτάσει στο υψηλότερο επίπεδο του guidance β’ τριμήνου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/totalenergies-600x375.jpg)
TotalEnergies: H παραγωγή πετρελαίου θα φτάσει στο υψηλότερο επίπεδο του guidance β’ τριμήνου
Η TotalEnergies αναμένει ότι η παραγωγή ορυκτών καυσίμων θα φτάσει κοντά στα 2,45 χιλιάδες βαρέλια ισοδύναμου πετρελαίου την ημέρα
![Shein: Τι κρύβεται πίσω από την νέα πρωτοβουλία κυκλικής οικονομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/shein-1-600x434.png)
Ενοχές ή επενδύσεις; Τι κρύβεται πίσω από την πρωτοβουλία κυκλικής οικονομίας της Shein
Μήπως η επένδυση ύψους 216 εκατομμυρίων δολαρίων είναι ένα ακόμη τρικ του κολοσσού της γρήγορης μόδας;
![ΕΚΤ: Αύξηση της ζήτησης καταναλωτικών δανείων στην ευρωζώνη για πρώτη φορά από το 2022](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
Για πρώτη φορά μετά το 2022 - Αύξηση ζήτησης καταναλωτικών δανείων βλέπει η ΕΚΤ
Η ΕΚΤ άρχισε να μειώνει τα επιτόκια τον Ιούνιο, αλλά το κόστος δανεισμού στις χρηματοπιστωτικές αγορές άρχισε να μειώνεται πολύ νωρίτερα
![Kaspersky: Κλείνει το γραφείο στις ΗΠΑ – Απολύσεις εργαζομένων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/Kaspersky-600x391.jpg)
«Λουκέτο» στο γραφείο της Kaspersky στις ΗΠΑ - Απολύσεις εργαζομένων
Η εξέλιξη έρχεται αφού το αμερικανικό υπουργείο Εμπορίου ανακοίνωσε ότι απαγορεύει την πώληση λογισμικού της Kaspersky στις ΗΠΑ από τις 20 Ιουλίου
![Κίνα: Οι μάρκες ειδών πολυτελείας προσφέρουν εκπτώσεις 50%](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/china-luxury-scaled-1-600x480.jpg)
Γιατί τα "brand" ειδών πολυτελείας στην Κίνα κάνουν μεγάλες εκπτώσεις
Οι εκπτώσεις στη χώρα προσφέρονται κυρίως από σημαντικές φίρμες όπως η Versace και η Burberry, καθώς οι άλλοτε...αδηφάγοι καταναλωτές της μεσαίας τάξης της Κίνας γίνονται πιο λιτοί
![Ντίμον: Μήνυμα ενότητας και εναντίωσης σε πράξεις μίσους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/ot__prosopa_JamieDimonJPmorgan-768x606-1-600x473.png)
Μήνυμα Ντίμον για ενότητα και εναντίωση σε πράξεις μίσους
Ο Τζέιμι Ντίμον έστειλε email στους εργαζόμενους της JPMorgan μετά την απόπειρα δολοφονίας Τραμπ
![Ιαπωνία: Έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι – Αφήστε τις να αποτύχουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/kishida-japan-600x340.png)
Κι όμως η Ιαπωνία έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι: Αφήστε τις να αποτύχουν
Η κυβέρνηση βρίσκεται σε δίλημμα: συγχωνεύσεις και εξαγορές ή χρεοκοπίες και απολύσεις μεγάλης κλίμακας;
![Ημιαγωγοί: Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/asml1-600x400.jpg)
Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML
Αναλυτές θεωρούν ότι η σύσταση για την εταιρεία θα αναβαθμιστεί καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές ημιαγωγών ενδέχεται να αυξήσουν αλλά και να επιταχύνουν τις αγορές σχετικού εξοπλισμού
![Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-06T123655Z_1251059174_RC2OP8A2AKUL_RTRMADP_5_BRITAIN-POLITICS-STARMER-600x400.jpg)
Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ
Η νέα κυβέρνηση στη Βρετανία αναμένεται να προωθήσει πιο μετριοπαθείς μεταρρυθμίσεις και σε πιο ζεστό τόνο με τις Βρυξέλλες