Συνεχή βελτίωση παρουσιάζουν τα περιθώρια λειτουργικού κέρδους των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών.
Το μέσο λειτουργικό περιθώριο κέρδους των δέκα μεγαλύτερων ναυτιλιακών εταιρειών (εξαιρουμένης της MSC για την οποία δεν υπάρχουν στοιχεία καθώς δεν είναι εισηγμένη) αυξήθηκε και το πρώτο τρίμηνο του 2022 με τις οκτώ από τις δέκα κορυφαίες εταιρείες να βελτιώνουν την επίδοσή τους σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2021.
Κέρδη
Η Alphaliner υπολογίζει ότι το μέσο περιθώριο λειτουργικό κέρδος (προ τόκων και φόρων-EBIT) των δέκα μεγαλύτερων liners ανήλθε στο 57,4% όταν ο μέσος όρος της δεκαετίας πριν την εμφάνιση της πανδημίας ήταν οριακά αρνητικός (-0,2%).
Με άλλα λόγια σε κάθε ένα δολάριο οι Liners καρπώνονται 57 σεντς προ τόκων και φόρων.
Μόλις δυο από τις δέκα εταιρείες είχαν χαμηλότερες επιδόσεις το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2021 η Wan Hai Lines και η ZIM.
Η Evergreen Marine Corp (EMC) της Ταϊβάν, η οποία πρόσφατα ξεπέρασε την ONE και έγινε η έκτη μεγαλύτερη εταιρεία liner στον κόσμο, πέτυχε το υψηλότερο λειτουργικό περιθώριο (68,6%) με την Yang Ming να ακολουθεί με 68,1%.
ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ (ΕΒΙΤ)
ΕΤΑΙΡΕΙΑ 3Q21 4Q21 1Q22
Evergreen 67,3% 61,3% 68,6%
Yang Ming 66,0% 67,8% 68,1%
HMM 59,5% 63,9% 67,0%
ONE 56,8% 60,2% 62,0%
Wan Hai 61,5% 62,1% 60,8%
ZIM 59,3% 61,0% 60,4%
Hapag-Lloyd 46,5% 49,4% 53,5%
CMA CGM 48,7% 50,1% 50,5%
Maersk 40,8% 43,5% 45,4%
COSCO Shg 49,7% 34,6% 38,1%
Latest News
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
«Παζάρι» Στυλιανίδη – ακτοπλόων για τις αυξήσεις στα εισιτήρια - Ο λογαριασμός…
Για το «ψαλίδι» στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο Ναυτιλίας θα ανεβάσει τα ναύλα για τις άγονες γραμμές
«H διώρυγα είναι και θα παραμείνει δική μας» - Η απάντηση του Παναμά στον Τραμπ
Άμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου του Παναμά στις εξαγγελίες Τραμπ
Ερχεται «λαίλαπα» στην ακτοπλοΐα - Οι αυξήσεις στα εισιτήρια και το αγκάθι του κόστους
Ποιες λύσεις προτείνουν οι ακτοπλόοι για να μετριασθούν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Με 584 νέα πλοία ο παγκόσμιος στόλος απαντά το 2025 στη γεωπολιτική αβεβαιότητα
Ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει με 541 πλοία χύδην ξηρού φορτίου και 43 δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Πώς θα μπει φρένο στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Η σύσκεψη στο Μαξίμου και οι 3 προτάσεις
Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πώς τα νέα καύσιμα επηρεάζουν το κόστος
Δεξαμενόπλοιο υπό αμερικανικές κυρώσεις εκφόρτωσε πετρέλαιο σε κινεζικό λιμάνι
Το Mermar ήταν μεταξύ των 183 πλοίων που τέθηκαν υπό αμερικανικές κυρώσεις από την κυβέρνηση Μπάιντεν πριν από λίγες ημέρες
Νέος Πρόεδρος στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος ο Γιώργος Αλεξανδράτος
Nέο πρόεδρο εξέλεξε το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος - Το μήνυμα που έστειλε