
Δυναμική ανάκαμψη παρουσιάζει η ζήτηση για αεροσκάφη, καθώς οι αεροπορικές εταιρίες εργάζονται για την αντικατάσταση των στόλων των παλαιών αεροσκαφών που διαθέτουν ώστε να αγοράσουν πιο σύγχρονα και λειτουργικά αεροσκάφη και να συνεχίσουν να καταγράφουν αύξηση των επιβατών.
Αυτό δήλωσε χθες, Δευτέρα, ο εκτελεστικός διευθυντής της Boeing Ντέιβ Καλχούν.
Ανάκαμψη
«Η ζήτηση για αεροσκάφη ανακάμπτει δυναμικά, όπως δεν την έχω δει ποτέ. Νομίζω ότι θα γίνει ακόμη πιο δυνατή,» δήλωσε ο Καλχούν στο Reuters και σε άλλα ΜΜΕ στο περιθώριο μιας εκδήλωσης που διοργάνωσε η Boeing στα νέα γραφεία της διοίκησής της στο Άρλινγκτον της πολιτείας Βιρτζίνια. Η ζήτηση για αεροσκάφη «είναι κάτι περισσότερο από μία φούσκα», πρόσθεσε.
Ο ίδιος μιλώντας χθες στους δημοσιογράφους μετά από μία εκδήλωση σχετικά με τη μεταφορά των γραφείων της διοίκησης, δήλωσε ότι η Boeing δεν εξετάζει το ενδεχόμενο της επιστροφής των γραφείων της πίσω στο Σιάτλ, όπου και βρίσκονταν η έδρα της εταιρίας μέχρι τη μετακίνησή της στο Σικάγο το 2001. «Ήταν μία απλή εδραίωση της παρουσίας μας», πρόσθεσε.
Η Boeing είναι ένας από τους μεγαλύτερους αμερικανικούς κατασκευαστές και στον τομέα της άμυνας, ενώ προγραμματίζει την ανάπτυξη μιας ερευνητικής και τεχνολογικής εγκατάστασης στην περιοχή του Άρλινγκτον, όπου βρίσκεται το Πεντάγωνο.
«Ο μεγαλύτερος πελάτης μας στον κόσμο είναι ακριβώς απέναντι. Το Πεντάγωνο είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο. Πρόκειται για μία έξυπνη μετεγκατάσταση», εξήγησε ο ίδιος.
Τα νέα γραφεία
Η νέα έδρα της Boeing βρίσκεται σε εγκαταστάσεις γραφείων στο Άρλινγκτον. Τα γραφεία αυτά της ανήκουν από το 2014. Υπήρχαν σημαντικοί χώροι που παρέμειναν αναξιοποίητοι, ενώ βρίσκονται σε απόσταση μερικών τετραγώνων από τη δεύτερη έδρα διοίκησης της Amazon.com, η οποία είναι γνωστή ως HQ2 και βρίσκεται υπό κατασκευή.
Σε ερώτηση για το πόσες θέσεις εργασίας θα μετακινηθούν από το Σικάγο στη Βιρτζίνια, ο Καλχούν είπε: «Σχεδόν καμία, πιθανόν καμία».
«Το 70% της ημέρας μου – άσχετα με το που βρίσκομαι – είναι ψηφιακό, καθώς διοικώ μία μεγάλη εταιρία που βρίσκεται διασκορπισμένη σε πολλά σημεία», εξήγησε ο Καλχούν.
Η διοίκηση της Boeing μεταφέρθηκε στο Σικάγο το 2001, μετά από 85 χρόνια παραμονής στο Σιάτλ, ακολουθώντας τη συγχώνευσή το 1997 με την ανταγωνιστική της McDonnell Douglas που είχε έδρα το Σεντ Λούις.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Citigroup: Υψηλά κέρδη από συναλλαγές στις μετοχές και στο σταθερό εισόδημα
Το τμήμα συναλλαγών της Citigroup ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών

Τα... καμάρια της Silicon Valley δεν πλήρωσαν φόρους εκατοντάδων δισ. δολαρίων
Οι κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας, γνωστές ως Silicon Six, δημιουργούν κέρδη δισεκατομμυρίων, αλλά «κλέβουν» το δημόσιο ταμείο

Οι φαρμακοβιομηχανίες των ΗΠΑ αποθηκεύουν φάρμακα πριν την επιβολή δασμών
Η αύξηση των εξαγωγών απο την Ιρλανδία προς τις ΗΠΑ μπορεί εν μέρει να οφείλεται στη συσσώρευση αποθεμάτων, λέει η Τραπεζα της Ιρλανδίας.

Μπέσεντ: Το υπουργείο έχει εργαλεία για τις αναταραχές στην αγορά ομολόγων
Ο Σκοτ Μπέσεντ υποβάθμισε το σενάριο να πουλούν ξένες χώρες αμερικανικά ομόλογα - Τι είπε για τη συνάντηση με τον Πάουελ και το δολάριο

Κινέζος αξιωματούχος αποκαλεί τις ΗΠΑ «εχθρό» που υπονομεύει την επιβίωση του Χονγκ Κονγκ
Το Χονγκ Κονγκ, αντίθετα με την Κίνα, δεν επιβάλει δασμούς

Ομαδική αγωγή κατά της Stellantis για ελαττωματικούς αερόσακους
Ιταλικό δικαστήριο επέτρεψε την εκδίκαση της υπόθεσης κατά της Stellantis που μπορεί να επιφέρει τεράστιες αποζημιώσεις

Γύρισε ο τροχός - Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπερνά την LVMH
Πώς η Hermès έγινε η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία στην Ευρώπη - Τα λάθη της LVMH

Nike,Ugg ή Lululemon; Ποια μάρκα προτιμούν να αγοράζουν οι νέοι
Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon

Ο Τραμπ βάζει φραγμούς στο μεγάλο ταξίδι των διαμαντιών
Οι έμποροι προειδοποιούν για «στασιμότητα» καθώς τα διαμάντια που αποστέλλονται μέσω του βασικού κόμβου της Αμβέρσας μειώνονται κατά 85%

Σενάρια διαδοχής μετά την πτώση πωλήσεων - Ακόμη ένα πλήγμα για την LVMH
Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το ποιος θα αναλάβει τα ηνία της LVMH, είναι αυτή που έχει αρχίσει να επιβαρύνει την εικόνα του ομίλου