Δυναμική ανάκαμψη παρουσιάζει η ζήτηση για αεροσκάφη, καθώς οι αεροπορικές εταιρίες εργάζονται για την αντικατάσταση των στόλων των παλαιών αεροσκαφών που διαθέτουν ώστε να αγοράσουν πιο σύγχρονα και λειτουργικά αεροσκάφη και να συνεχίσουν να καταγράφουν αύξηση των επιβατών.
Αυτό δήλωσε χθες, Δευτέρα, ο εκτελεστικός διευθυντής της Boeing Ντέιβ Καλχούν.
Ανάκαμψη
«Η ζήτηση για αεροσκάφη ανακάμπτει δυναμικά, όπως δεν την έχω δει ποτέ. Νομίζω ότι θα γίνει ακόμη πιο δυνατή,» δήλωσε ο Καλχούν στο Reuters και σε άλλα ΜΜΕ στο περιθώριο μιας εκδήλωσης που διοργάνωσε η Boeing στα νέα γραφεία της διοίκησής της στο Άρλινγκτον της πολιτείας Βιρτζίνια. Η ζήτηση για αεροσκάφη «είναι κάτι περισσότερο από μία φούσκα», πρόσθεσε.
Ο ίδιος μιλώντας χθες στους δημοσιογράφους μετά από μία εκδήλωση σχετικά με τη μεταφορά των γραφείων της διοίκησης, δήλωσε ότι η Boeing δεν εξετάζει το ενδεχόμενο της επιστροφής των γραφείων της πίσω στο Σιάτλ, όπου και βρίσκονταν η έδρα της εταιρίας μέχρι τη μετακίνησή της στο Σικάγο το 2001. «Ήταν μία απλή εδραίωση της παρουσίας μας», πρόσθεσε.
Η Boeing είναι ένας από τους μεγαλύτερους αμερικανικούς κατασκευαστές και στον τομέα της άμυνας, ενώ προγραμματίζει την ανάπτυξη μιας ερευνητικής και τεχνολογικής εγκατάστασης στην περιοχή του Άρλινγκτον, όπου βρίσκεται το Πεντάγωνο.
«Ο μεγαλύτερος πελάτης μας στον κόσμο είναι ακριβώς απέναντι. Το Πεντάγωνο είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο. Πρόκειται για μία έξυπνη μετεγκατάσταση», εξήγησε ο ίδιος.
Τα νέα γραφεία
Η νέα έδρα της Boeing βρίσκεται σε εγκαταστάσεις γραφείων στο Άρλινγκτον. Τα γραφεία αυτά της ανήκουν από το 2014. Υπήρχαν σημαντικοί χώροι που παρέμειναν αναξιοποίητοι, ενώ βρίσκονται σε απόσταση μερικών τετραγώνων από τη δεύτερη έδρα διοίκησης της Amazon.com, η οποία είναι γνωστή ως HQ2 και βρίσκεται υπό κατασκευή.
Σε ερώτηση για το πόσες θέσεις εργασίας θα μετακινηθούν από το Σικάγο στη Βιρτζίνια, ο Καλχούν είπε: «Σχεδόν καμία, πιθανόν καμία».
«Το 70% της ημέρας μου – άσχετα με το που βρίσκομαι – είναι ψηφιακό, καθώς διοικώ μία μεγάλη εταιρία που βρίσκεται διασκορπισμένη σε πολλά σημεία», εξήγησε ο Καλχούν.
Η διοίκηση της Boeing μεταφέρθηκε στο Σικάγο το 2001, μετά από 85 χρόνια παραμονής στο Σιάτλ, ακολουθώντας τη συγχώνευσή το 1997 με την ανταγωνιστική της McDonnell Douglas που είχε έδρα το Σεντ Λούις.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Γιατί αλλάζει μάρκα παγωτού o Βασιλιάς Κάρολος ;
Εντάλματα σε περισσότερες απο 300 εταιρείες χορήγησε ο Βρετανός βασιλιάς, συνεχίζοντας την παράδοση των προμηθευτών του βασιλικού οίκου
ΕΚΤ: Έρχονται πρόστιμα για τις «απείθαρχες» τράπεζες- Τι σχεδιάζει η κεντρική τράπεζα
Η ΕΚΤ από το 2014 έχει ανακοινώσει κατά μέσο όρο περισσότερα από 5.000 εποπτικά μέτρα ετησίως
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια