![Beat: Αυξάνει το κόστος των υπηρεσιών της από την Πέμπτη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/a-378.jpg)
Αλλαγές στο κόστος των υπηρεσιών της ανακοίνωσε η Beat.
Πλέον, όσοι καλούν ταξί μέσω της εφαρμογής, καλούνται να πληρώνουν «κόστος προμίσθωσης» από 1,92 έως 2 ευρώ ανά διαδρομή από την Πέμπτη 16 Ιουνίου 202 στις 12 το μεσημέρι.
«Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του Beat να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή» αναφέρει η εταιρεία.
Με μήνυμα που έστειλε στους χρήστες της εφαρμογής, η Beat γνωστοποιεί πως για πάνω από 11 χρόνια «απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείς να βρεις ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία» αλλά «δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας».
Σύμφωνα με την Beat, το κόστος προμίσθωσης «θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες».
Το μήνυμα της Beat για τις αλλαγές στις χρεώσεις:
«Αγαπητέ επιβάτη, Σε ευχαριστούμε για όλες τις διαδρομές που έχεις κάνει μαζί μας! Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του ΒΕΑΤ δουλεύουμε σκληρά για να καλύψουμε τη ζήτηση των χρηστών μας για υπηρεσίες ταξί 24 ώρες το 24ωρο. Μας στήριξες και σου είμαστε ευγνώμονες. Γι’ αυτό θα είμαστε ευθείς, διαφανείς και ειλικρινείς μαζί σου.
Για περισσότερα από 11 χρόνια απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείς να βρεις ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία, με την οποία ταυτίστηκε το ΒΕΑΤ. Παρά το γεγονός πως σχεδιάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το μέλλον, δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας.
Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές. Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή.
Από αύριο 16 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του ΒΕΑΤ θα υπάρχει κόστος προμίσθωσης €1,92 έως €2. Αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την αγορά αξιολογώντας συνεχώς την απόφαση αυτή και τα αποτελέσματα της, ώστε να προβούμε έγκαιρα σε τυχόν αναπροσαρμογές εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο ή το επιβάλλουν τυχόν νέες ρυθμιστικές αποφάσεις για το κόστος υπηρεσιών ταξί».
Beat: Απαντήσεις σε πιθανές απορίες πελατών της εφαρμογής
Στο ίδιο μήνυμα, η εταιρεία απαντά και σε πιθανές ερωτήσεις των πελατών της για τις συγκεκριμένες αλλαγές:
Ποιος εισπράττει το ποσό του κόστους προμίσθωσης;
Ο οδηγός. Στο BEAT, αποφασίσαμε να στηρίξουμε τους συνεργαζόμενους οδηγούς μας στα καθημερινά λειτουργικά τους έξοδα και να τους προσφέρουμε περισσότερα έσοδα για διαδρομές μέσα στην πόλη.
Άλλες εφαρμογές όμως δεν χρεώνουν κόστος προμίσθωσης, γιατί το κάνετε εσείς;
Τελευταία έχεις παρατηρήσει καθυστερήσεις στην εύρεση ταξί, από όλες τις εφαρμογές. Πιστεύουμε ότι αυτή η μικρή επιβάρυνση του πελάτη θα βοηθήσει σημαντικά την εξυπηρέτησή σου, αφού θα βρίσκεις πιο εύκολα ταξί μέσα στην πόλη. Ταυτόχρονα θα συνεισφέρει εν μέρει στην εξισορρόπηση της τεράστιας αύξησης των τιμών των καυσίμων και άλλων λειτουργικών εξόδων που καλείται να αντιμετωπίσει ο οδηγός. Είναι ένα μέτρο με το οποίο η εταιρεία αναβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει υποστηρίζοντας συνολικά τον κλάδο του ταξί στην Ελλάδα.
Γιατί διαφοροποιείται το ποσό του κόστους προμίσθωσης €1,92 ή €2;
Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του ταξιμέτρου που διαθέτει το κάθε όχημα. Υπάρχουν προκαθορισμένες επιλογές, τις οποίες μπορεί να επιλέξει κάθε οδηγός, γι’ αυτό μπορεί να συναντήσεις αυτή τη διαφοροποίηση. Το νόμιμο κόστος προμίσθωσης στην Ελλάδα μπορεί να κυμανθεί από €0 έως €5,65.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![ΓΣΕΒΕΕ: Περιοδεία στην Καβάλα του πρόεδρου της ΓΣΕΒΕΕ, Γιώργου Καββαθά](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ΚΑΒΑΛΑ-ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ-4-2-600x451.jpg)
Νέα βάρη 2,4 δισ. ευρώ για τους επαγγελματίες, βλέπει ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ
Το λειτουργικό κόστος των επιχειρήσεων, έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια κατά 37,4%, λέει ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ
![Trade Estates: Αύξησε η Latsco στο 8,11% τη συμμετοχή της στην εταιρεία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/marianna-latsi-600x427.jpg)
Αύξησε η Latsco στο 8,11% τη συμμετοχή της στην Trade Estates
Η “Latsco Hellenic Holdings S.à.r.L” κατέχει ποσοστό 8,11% της Trade Estates ήτοι 9.780.869 μετοχές - Τι αναφέρει σε ανακοίνωση η Trade Estates
![Softweb: Εξαγορά του 70% της Vitamin Media](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_dimitrakopoulos_SOFTWEB-600x352.png)
Εξαγορά του 70% της Vitamin Media από την Softweb
Στόχος της Softweb με την εξαγορά της Vitamin Media είναι η δημιουργία ενός ομίλου τεχνολογίας και digital marketing
![Goldman Sachs: Τα οφέλη για την Πειραιώς από την απόκτηση του 70% της Εθνικής Ασφαλιστικής](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/Piraeus-600x346.jpg)
Τα οφέλη για την Πειραιώς από το deal για την Εθνική Ασφαλιστική - Τι λέει η Goldman Sachs
Η Goldman Sachs επισημαίνει ότι τα κεφαλαιακά αποθέματα θα είναι επαρκή ώστε η Πειραιώς να διατηρήσει τους δείκτες διανομής μερισμάτων
![Breezy: Ρομποτική μονάδα αναβάθμισης μεταχειρισμένων smartphone στην Πολωνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Breezy_factory_02-600x400.jpg)
Breezy: Ρομποτική μονάδα αναβάθμισης μεταχειρισμένων smartphone στην Πολωνία
Το νέο εργοστάσιο της Breezy στην Πολωνία ευθυγραμμίζεται με τα πρότυπα «Βιομηχανία 5.0»
![ΟΛΘ: Η Belterra αύξησε το ποσοστό της σε 72,75%](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/09/olth2-600x430.jpg)
ΟΛΘ: Η Belterra αύξησε το ποσοστό της σε 72,75%
Νέα αγορά μετοχών από την εταιρεία Belterra
![Τιτάν: Ισχυρή ζήτηση για το IPO της Titan America – Κλείνει το βιβλίο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/TITAN-Group_Photo-1-2-400x600.jpg)
Τιτάν: Ισχυρή ζήτηση για το IPO της Titan America – Κλείνει το βιβλίο
Ο όμιλος Τιτάν ολοκληρώνει το roadshow για τη δημόσια προσφορά του 13% με 15% της Ttian America μέσω του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης
![ΕΣΕΕ: Να υπαχθούν σε καθεστώς έκτακτης ανάγκης οι επιχειρήσεις της Σαντορίνης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/12/stavros-kafounis-600x400.jpg)
Έκτακτα μέτρα για τους εμπόρους της Σαντορίνης ζητά η ΕΣΕΕ
Οι συνέπειες της σεισμικής έξαρσης είναι ήδη εμφανείς στην τοπική οικονομία, καθώς το νησί ερημώνει και η συνοχή του κοινωνικού ιστού δοκιμάζεται, τονίζει η ΕΣΕΕ
![Πειραιώς: Προσφέρει 469 εκατ. για το 70% της Εθνικής Ασφαλιστικής – Ξεκίνησε συζητήσεις με το CVC](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/10/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
Η Πειραιώς προσφέρει 469 εκατ. για το 70% της Εθνικής Ασφαλιστικής – Ξεκίνησε συζητήσεις με το CVC
Διαπραγματεύσεις της Πειραιώς με CVC - Ποια η επίπτωση στην κεφαλαιακή θέση - Επιδίωξη για υιοθέτηση του Danish Compromise
![Pandora: Από τις ουρές στην Ερμού στην αύξηση εσόδων διεθνώς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_pandora_bergiotti-600x352.png)
Η «χρυσή» τύχη της Pandora - Από τις ουρές στην Ερμού στην αύξηση εσόδων διεθνώς
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6% κατά τη διάρκεια του τριμήνου και κατά 9% - Ανοδική και η ελληνική αγορά