
Αλλαγές στο κόστος των υπηρεσιών της ανακοίνωσε η Beat.
Πλέον, όσοι καλούν ταξί μέσω της εφαρμογής, καλούνται να πληρώνουν «κόστος προμίσθωσης» από 1,92 έως 2 ευρώ ανά διαδρομή από την Πέμπτη 16 Ιουνίου 202 στις 12 το μεσημέρι.
«Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του Beat να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή» αναφέρει η εταιρεία.
Με μήνυμα που έστειλε στους χρήστες της εφαρμογής, η Beat γνωστοποιεί πως για πάνω από 11 χρόνια «απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείς να βρεις ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία» αλλά «δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας».
Σύμφωνα με την Beat, το κόστος προμίσθωσης «θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες».
Το μήνυμα της Beat για τις αλλαγές στις χρεώσεις:
«Αγαπητέ επιβάτη, Σε ευχαριστούμε για όλες τις διαδρομές που έχεις κάνει μαζί μας! Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του ΒΕΑΤ δουλεύουμε σκληρά για να καλύψουμε τη ζήτηση των χρηστών μας για υπηρεσίες ταξί 24 ώρες το 24ωρο. Μας στήριξες και σου είμαστε ευγνώμονες. Γι’ αυτό θα είμαστε ευθείς, διαφανείς και ειλικρινείς μαζί σου.
Για περισσότερα από 11 χρόνια απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείς να βρεις ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία, με την οποία ταυτίστηκε το ΒΕΑΤ. Παρά το γεγονός πως σχεδιάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το μέλλον, δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας.
Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές. Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή.
Από αύριο 16 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του ΒΕΑΤ θα υπάρχει κόστος προμίσθωσης €1,92 έως €2. Αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την αγορά αξιολογώντας συνεχώς την απόφαση αυτή και τα αποτελέσματα της, ώστε να προβούμε έγκαιρα σε τυχόν αναπροσαρμογές εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο ή το επιβάλλουν τυχόν νέες ρυθμιστικές αποφάσεις για το κόστος υπηρεσιών ταξί».
Beat: Απαντήσεις σε πιθανές απορίες πελατών της εφαρμογής
Στο ίδιο μήνυμα, η εταιρεία απαντά και σε πιθανές ερωτήσεις των πελατών της για τις συγκεκριμένες αλλαγές:
Ποιος εισπράττει το ποσό του κόστους προμίσθωσης;
Ο οδηγός. Στο BEAT, αποφασίσαμε να στηρίξουμε τους συνεργαζόμενους οδηγούς μας στα καθημερινά λειτουργικά τους έξοδα και να τους προσφέρουμε περισσότερα έσοδα για διαδρομές μέσα στην πόλη.
Άλλες εφαρμογές όμως δεν χρεώνουν κόστος προμίσθωσης, γιατί το κάνετε εσείς;
Τελευταία έχεις παρατηρήσει καθυστερήσεις στην εύρεση ταξί, από όλες τις εφαρμογές. Πιστεύουμε ότι αυτή η μικρή επιβάρυνση του πελάτη θα βοηθήσει σημαντικά την εξυπηρέτησή σου, αφού θα βρίσκεις πιο εύκολα ταξί μέσα στην πόλη. Ταυτόχρονα θα συνεισφέρει εν μέρει στην εξισορρόπηση της τεράστιας αύξησης των τιμών των καυσίμων και άλλων λειτουργικών εξόδων που καλείται να αντιμετωπίσει ο οδηγός. Είναι ένα μέτρο με το οποίο η εταιρεία αναβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει υποστηρίζοντας συνολικά τον κλάδο του ταξί στην Ελλάδα.
Γιατί διαφοροποιείται το ποσό του κόστους προμίσθωσης €1,92 ή €2;
Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του ταξιμέτρου που διαθέτει το κάθε όχημα. Υπάρχουν προκαθορισμένες επιλογές, τις οποίες μπορεί να επιλέξει κάθε οδηγός, γι’ αυτό μπορεί να συναντήσεις αυτή τη διαφοροποίηση. Το νόμιμο κόστος προμίσθωσης στην Ελλάδα μπορεί να κυμανθεί από €0 έως €5,65.


Latest News

Συνεργασία ψηφιακής διασύνδεσης στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο Digital Realty - Space Hellas
Η συνεργασία Digital Realty - Space Hellas ενισχύει περαιτέρω το δίκτυο της δεύτερης και αναδεικνύει την Κρήτη σε κομβικό σημείο διασύνδεσης στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο

Ψήφος εμπιστοσύνης στον Στάσση – Νέα τριετής θητεία για τον Πρόεδρο και CEO της ΔΕΗ
Πραγματοποιείται σήμερα 16 Απριλίου η ΕΓΣ των μετόχων για τη σύνθεση του νέου ΔΣ της ΔΕΗ – «Άρωμα γυναίκας» στη διοίκηση – Ο νέος ρόλος για Καρακούση

Ευκαιρίες και κίνδυνοι για τις τράπεζες από νέες μειώσεις επιτοκίων
Σε ετοιμότητα για τα επιτόκια βρίσκονται οι διοικήσεις των τραπεζών - Τα σχέδια που επεξεργάζονται και τα σενάρια

Έδωσαν τα χέρια «Γαλαξίας» και Παπαγεωργίου - Τι απομένει για την εξαγορά
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, ο Γαλαξίας έχει υπογράψει προσύμφωνο εξαγοράς - Έχει γίνει οικονομικός έλεγχος και έχει καθοριστεί το τίμημα

S&P Global: Υψηλές οι αποδόσεις των ελληνικών τραπεζών – Οδηγός τα υψηλά κεφάλαια και η μείωση του κινδύνου
Όπως εξηγεί η Tedeschi, οι τέσσερις μεγαλύτερες τράπεζες της Ελλάδας θα επιστρέψουν περισσότερα κεφάλαια στους επενδυτές το 2025

Δεσμεύσεις του υπουργείου Ανάπτυξης για τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των ΒΙΠΕ
Δεσμεύσεις από το υπουργείο Ανάπτυξης μετα την κοινοβουλευτική ερώτηση των βουλευτών Λευτέρη Αυγενάκη και Γιώργου Κοτρωνιά

Κρι Κρι: Στα 256 εκατ. ευρώ ο τζίρος το 2024, αυξημένος κατά 18,5%
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΡΙ ΚΡΙ πρότεινε τη διανομή μερίσματος μικτού ποσού 0,40 ευρώ ανά μετοχή

Alpha Trust Ανδρομέδα: Τη διανομή μερίσματος 0,32 ευρώ/ μετοχή ενέκρινε η ΓΣ
Η καταβολή θα αρχίσει την Παρασκευή 13.06.2025 και θα πραγματοποιηθεί μέσω της Τράπεζας Πειραιώς

ΔΕΗ: Κάτω του 5% έπεσε το ποσοστό της Helikon Long Short Equity Fund Master ICAV
Τι αναφέρει η επιχείρηση

Τεχνητή νοημοσύνη στη βιομηχανία και «έξυπνες» υποδομές, οι μοχλοί ανάπτυξης για τη Siemens
Για τον μετασχηματισμό της Siemens σε ηγέτιδα εταιρεία τεχνολογίας χάρη στην ισχυρή κουλτούρα καινοτομίας και την αξιοποίηση της τεχνολογίας, μίλησε ο Βασίλης Χατζίκος, CEO Siemens Ελλάδας, στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών