Η Oktabit ανακοίνωσε κύκλο εργασιών 106,3 εκατ. ευρώ για το 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 26,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2020, που είχε διαμορφωθεί στα 84 εκατ. ευρώ.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) της Oktabit αυξήθηκαν στα 7,14 εκατ. ευρώ το 2021, έναντι 5,4 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση (+32,5%), με τα κέρδη προ φόρων να ανέρχονται στα 5,7 εκατ., από 4,3 εκατ. ευρώ το 2020. Τα κέρδη μετά φόρων έφτασαν στα 4,4 εκατ. ευρώ πέρυσι, έναντι 3,2 εκατ. ευρώ το 2020.
«Χρονιά προκλήσεων το 2021»
«Το 2021 ήταν μια χρονιά με σημαντικές προκλήσεις, δεδομένων των μέτρων αντιμετώπισης της COVID-19. Μας δίνει ιδιαίτερη ικανοποίηση το ότι αντιμετωπίσαμε με επιτυχία τις προκλήσεις αυτές και ανταποκριθήκαμε με συνέπεια στις αυξημένες ανάγκες των πελατών μας. Στο κατώφλι των 30 χρόνων επιτυχημένης παρουσίας της εταιρίας μας στην ελληνική αγορά, χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την διαχρονική αναπτυξιακή μας πορεία. Και εμείς με την σειρά μας ευχαριστούμε για την υποστήριξη των συνεργατών μας και αναγνωρίζουμε την συμμετοχή του προσωπικού μας και σε αυτό το ξεχωριστό ταξίδι», σημείωσε ο Δημήτρης Παπαϊωάννου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Oktabit.
«Αυτό που επιδιώξαμε μέσα στο 2021 ήταν να επεκτείνουμε περαιτέρω τις δραστηριότητές μας, σε πολύπλευρους και διαφορετικούς τομείς. Η ένταξη νέων επιχειρηματικών λύσεων στην προϊοντική μας γκάμα και η εξέλιξη του τμήματος R&D με την ενίσχυση της Reccodo και των εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου που αναπτύσσει, αποτελούν χαρακτηριστικά δείγματα της προσπάθειάς μας. Στόχος μας για το 2022 είναι να διατηρήσουμε την ισχυρή μας θέση, προσαρμοσμένοι στις απαιτητικές συνθήκες του σύγχρονου επιχειρείν και στο οικονομικό περιβάλλον, όπως αυτό συνεχώς διαμορφώνεται, ώστε να προσφέρουμε τις βέλτιστες δυνατές λύσεις στους πελάτες μας, όσον αφορά στο hardware, στο λογισμικό και στις υπηρεσίες», ανέφερε ο Αλέξανδρος Παπαϊωάννου, Γενικός Διευθυντής της Oktabit.
Latest News
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς
Τζαννετάκης (Motor Oil): Μηνύματα για μέρισμα αλλά και για το πλαφόν στα καύσιμα
Τι είπε ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil στους αναλυτές για τις επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο διυλιστήριο