Δύο ακόμη σύγχρονα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier), υψηλών προδιαγραφών, θα ναυπηγήσει η Capital Gas Ship Management Corp, συμφερόντων της οικογένειας του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη.
Τα δυο πλοία όπως έγινε γνωστό θα ναυπηγηθούν στα ναυπηγεία της Hyundai Samho Heavy Industries της Κορέας, όπου κατασκευάζονται και τα υπόλοιπα υπό παραγγελία πλοία της Capital Gas. Επισημαίνεται ότι με την προσθήκη των δυο πλοίων, η Capital Gas έχει πλέον υπό ναυπήγηση ένα τύπου X-DF και επτά τύπου ME-GA, LNG Carriers μεταφορικής ικανότητας 174.000 κυβικών μέτρων το κάθε ένα που θα διαθέτουν δίχρονες μηχανές χαμηλής πίεσης, που μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές μεθανίου.
Επίσης τα πλοία θα έχουν εγκατεστημένο προηγμένο σύστημα λίπανσης της γάστρας με αέρα και θα αξιοποιούν την τεχνολογία χρήσης διπλού καυσίμου με την εναλλακτική επιλογή του φυσικού αερίου ως καύσιμο.
Σε σύγκριση με τα τετράχρονα πλοία DFDE/TFDE που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2011-2016, οι εκπομπές μεθανίου των σύγχρονων αυτών πλοίων, μειώνονται κατά 80%, καθώς διαθέτουν και ηλεκτρογεννήτριες αξόνων που αφαιρούν την ανάγκη να λειτουργούν οι βοηθητικές ηλεκτρογεννήτριες του πλοίου στη θάλασσα μέσω της αξιοποίησης της ενέργειας από τους άξονες των κυρίων μηχανών, μειώνοντας έτσι περαιτέρω τις εκπομπές μεθανίου και CO2.
Συνολικά η Capital Gas έχει ένα στόλο από 14 LNG Carriers εκ των οποίων τα έξι είναι εν λειτουργία. Τα οκτώ υπό ναυπήγηση αναμένεται να παραλαμβάνονται σταδιακά, από τα ναυπηγεία από τον Ιανουάριο του 2023 μέχρι και τον Μάρτιο του 2026.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη