
Αφού η Sony και η Honda ανακοίνωσαν τα σχέδιά τους για σύσταση μίας νέας εταιρείας που θα «στεγάσει» τις κοινές τους φιλοδοξίες στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, σήμερα ανακοινώθηκε και το επίσημο όνομα του σχήματος: Sony Honda Mobility Inc.
Η νέα εταιρεία
Η νέα εταιρεία θα έχει την έδρα της στο Τόκιο, θα ξεκινήσει τη λειτουργία της πριν το τέλος του έτους, ενώ οι πρώτες πωλήσεις των νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων που θα σχεδιάσει αναμένεται να βγουν από τις γραμμές παραγωγής το 2025, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η πλευρά της Sony.
Διαβάστε ακόμα: Έρχεται το 2025 το ηλεκτροκίνητο των Sony και Honda
Κάθε μία από τις Sony και Honda θα κατέχει από 50% της νέας εταιρείας, ενώ με τον ίδιο τρόπο θα μοιραστούν και οι ανώτατες διοικητικές θέσεις: το στέλεχος της Honda, Γιασουχίντε Μιζούνο, αναλαμβάνει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και το στέλεχος της Sony, Ιζούμι Καβανίσι, αναλαμβάνει τη θέση του προέδρου και του διευθυντή επιχειρήσεων.
Οι κινήσεις της Honda
Η Honda έχει μείνει αρκετά πίσω στην ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων οχημάτων, καθώς το μόνο μοντέλο αυτής της κατηγορίας είναι το Honda E. Ωστόσο, σχεδιάζει να επιταχύνει τα σχέδιά της.
Ήδη, εντός του 2022, ανακοίνωσε τη συνεργασία με την General Motors για την από κοινού ανάπτυξη ενός προσιτού ηλεκτροκίνητου που θα κάνει χρήση τεχνολογίας μπαταριών της αμερικανικής εταιρείας. Στόχος αυτής της συνεργασίας είναι τα πρώτα μοντέλα να είναι διαθέσιμα στην αγορά της Βόρειας Αμερικής έως το 2024.
Διαβάστε ακόμα: Honda: Επένδυση 64 δισ. δολ. για έρευνα στα ηλεκτρικά οχήματα
Παράλληλα, την περασμένη χρονιά η Honda ανακοίνωσε τα σχέδιά της για μετάπτωση του συνόλου της παραγωγής της σε ηλεκτροκίνητα και οχήματα κυψελών καυσίμου, έως το 2040. Σαν μέρος αυτού του σχεδίου η εταιρεία πρόκειται να επενδύσει το ποσό των 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το λανσάρισμα 30 νέων ηλεκτροκίνητων έως το 2030.
Η Sony από τη δική της πλευρά έχει προχωρήσει στην παρουσίαση δύο ηλεκτρικών οχημάτων, δικής της σχεδίασης, των Vision-S EV και Vision-S 02 SUV.


Latest News

Με νέο στούντιο η Nike στη Σαγκάη - Πώς θα πλησιάσει τον Κινέζο καταναλωτή
Το στούντιο της Nike θα δημιουργεί περιεχόμενο προσαρμοσμένο στην κινεζική πραγματικότητα

Ο εμπορικός πόλεμος του Τραμπ φτάνει στην Chinatown
Οι κινεζοαμερικανικές μικρές επιχειρήσεις της Chinatown στοκάρουν εμπορεύματα προκειμένου να καθυστερήσουν τις αυξήσεις τιμών

Η DHL αναστέλλει αποστολές δεμάτων άνω των 800 δολαρίων προς τους Αμερικανούς καταναλωτές
Η DHL διευκρίνισε όμως ότι οι αποστολές αξίας κάτω των 800 δολαρίων, είτε είναι προς επιχειρήσεις είτε προς καταναλωτές, δεν επηρεάζονται από τις αλλαγές

Μεγάλη, έως και επικίνδυνη, η έκθεση των ξένων στις αγορές των ΗΠΑ
H προειδοποίηση που απευθύνει η Deutsche Bank σε όσους έχουν επενδύσει στα αμερικανικά περιουσιακά στοιχεία

Το σχέδιο του Κρετίνσκι πίσω από εξαγορά της Daily Mail - Πώς σκοπεύει να την μεταμορφώσει
Η Royal Mail αναμένεται -εκτός απροόπτου- να περάσει στα χέρια του Τσέχου μεγιστάνα, Ντάνιελ Κρετίνσκι, στα τέλη Απριλίου

Με καθυστέρηση οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 λόγω δασμών
Η προπαραγγελίες για το Nintendo Switch 2 θα ξεκινήσουν στις 24 Απριλίου - Οι προπαραγγελίες είχαν αρχικά προγραμματιστεί για τις 9 Απριλίου

Επένδυση 256 εκατ. ευρώ από την τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία Tofas
Η Αρχή Ανταγωνισμού στην Τουρκία ενέκρινε την πώληση της επιχείρησης τοπικής διανομής από την Stellantis στην Tofas

Οι ΗΠΑ ήταν ο μεγαλύτερος παραγωγός σπάνιων γαιών - Υστερα ήρθε... η Κίνα
Μέχρι τη δεκαετία του 1980 οι ΗΠΑ ήταν στην πραγματικότητα ο μεγαλύτερος παραγωγός για σπάνιες γαίες

Δύσκολο στοίχημα το Made in USA- Πώς θα γυρίσει η παραγωγή στις ΗΠΑ
Η αισιοδοξία των CEO's για την ενίσχυση της μεταποιητικής δραστηριότητας αλλά και οι επιφυλάξεις τους

Η διπλή «απειλή» Τραμπ για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες [γραφήματα]
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες από την Stellantis έως την BMW - Σε συνομιλίες ΕΕ και Κίνα για να αποφευχθούν τα χειρότερα