Αυξήσεις στα κόμιστρα των ταξί φέρνουν οι εκρηκτικές τιμές στα καύσιμα αφού, όπως δηλώνουν οι αυτοκινητιστές, ο κλάδος έχει οδηγηθεί σε «ασφυξία».
Το Συνδικάτο των αυτοκινητιστών μετά και τις συναντήσεις που είχε με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών έθεσε όλα τα αιτήματα που είχε καταθέσει το ΣΑΤΑ με σχετικό υπόμνημα στις 13-05-2022 επισημαίνοντας πως τις υπάρχουσες συνθήκες (δύο χρόνια υπολειτουργίας λόγω της υγειονομικής κρίσης, αύξηση της τιμής των καυσίμων, διπλασιασμός των δαπανών για την συντήρηση του οχήματος) ο κλάδος δεν έχει άλλες αντοχές.
Με βάση την αναπροσαρμογή του κομίστρου, η πτώση της σημαίας θα αυξηθεί στο 1,80 από 1,19 ευρώ, η ελάχιστη αποζημίωση ορίζεται στα 4 ευρώ, ενώ αυξάνεται στα 40 ευρώ η διαδρομή από και προς το αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του κ. Λυμπερόπουλου στα social media: «η αύξηση είναι μόνο η αρχή. Το νέο προεδρείο του ΣΑΤΑ υποσχ;eθηκε ότι δεν θα αφήσει τίποτα στην τύχη του και ότι θα βγάλει το ταξί από την ανυποληψία! Σε λίγο χρονικό διάστημα έγιναν όσα δεν έγιναν τα τελευταία δύο χρόνια. Με τις δικές μας πιέσεις και τα δικά μας επιχειρήματα, όχι μόνο άνοιξαν οι κλειστές πόρτες (κατέρρευσε και αυτό το αφήγημα) αλλά υλοποιούνται αιτήματα του κλάδου όπως αυτό της αναπροσαρμογής του τιμολογίου».
Ο νέος τιμοκατάλογος
Ο νέος τιμοκατάλογος που ανακοίνωσε στα social media ο ΣΑΤΑ διαμορφώνεται ως εξής:
- Πτώση σημαίας: 1,80 ευρώ από 1,19
- Ελάχιστη αποζημίωση: 4 ευρώ από 3,16
- Μονή ταρίφα: 0,90 ανά χιλιόμετρο από 0,68
- Διπλή ταρίφα-Νυχτερινό: 1,25 ανά χιλιόμετρο από 1,19
- Χρονοχρέωση ανά ώρα-Μέγιστη διάρκεια αναμονής 20 λεπτά: 15 ευρώ από 10,85
- Αεροδρόμιο-Κέντρο Αθήνας (Δακτύλιος) και το αντίστροφο: 40 ευρώ από 35 ευρώ
- Αεροδρόμιο-Κέντρο Αθήνας (Δακτύλιος) και το αντίστροφο-Νύχτα (00.00-05.00): 55 ευρώ από 48 ευρώ
Η τελική συμφωνία με το Υπουργείο Μεταφορών ορίζει το τιμολόγιο ως εξής:
Latest News
Οι κυκλικοί συστημικοί κίνδυνοι στην Ελλάδα για το πρώτο τρίμηνο του 2025
Η Τράπεζα της Ελλάδος εξετάζει πρόσθετους δείκτες για τη δημιουργία και συσσώρευση των κυκλικών συστημικών κινδύνων
Φως στο τούνελ για δάνεια σε ελβετικό φράγκο - Οι λύσεις που προτείνονται
Τράπεζες και κυβέρνηση βρίσκονται σε ανοιχτή γραμμή προκειμένου να βρεθεί μια κοινή αποδεκτή λύση - Πώς «παγιδεύτηκαν» χιλιάδες οικογένειες που δανείστηκαν σε ελβετικό φράγκο
Στην «κούρσα» για τα σπάνια ορυκτά μπαίνει η Ελλάδα – Μετά το γάλλιο ο διαγωνισμός για το αντιμόνιο
Οι ελληνικές σπάνιες γαίες και οι κρίσιμες πρώτες ύλες προσελκύουν το επενδυτικό ενδιαφέρον μεγάλων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων
ΣτΕ: Ποιοι ιδιοκτήτες θα μπορούν να χτίσουν και ποιοι όχι
15 ερωτήσεις – απαντήσεις για τις οριοθετήσεις των οικισμών, τις βασικές κατευθύνσεις του ΣτΕ για την πολεοδόμησή τους, αλλά και το τι θα ισχύει για τους νεότερους οικισμούς
Από δράπανα μέχρι τόρνους – Στο σφυρί 110 παλιά μηχανήματα των ΕΑΣ
Το Υπερταμείο για τις ανάγκες ανάπτυξης του κυβερνητικού πάρκου στον Υμηττό βγάζει σε ηλεκτρονική δημοπρασία αποχαρακτηρισμένο εξοπλισμό των ΕΑΣ (πρώην ΠΥΡΚΑΛ)
Γιατί η Ελλάδα δεν βγαίνει για περισσότερα κεφάλαια στις αγορές
Πριν λίγες ημέρες, ο ΟΔΔΗΧ «σήκωσε» ένα ποσό της τάξης των 4 δισ. ευρώ, ήτοι το 50% του ποσού που θέλει για το 2025
Η Ελλάδα ψάχνει και για αντιμόνιο - Ο πρώτος διεθνής διαγωνισμός
Το αντιμόνιο συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των Κρίσιμων Ορυκτών Πρώτων Υλών της Ε.Ε. - Το χρονοδιάγραμμα του διαγωνισμού
Στο «χρονοντούλαπο» 392 υποθηκοφυλακεία - Πώς θα γίνονται οι συναλλαγές [γραφήματα]
Η Ελλάδα περνάει σε μια νέα εποχή με λιγότερο χαρτί και περισσότερη ταχύτητα
Εγκρίθηκε από το Ecofin η Αναθεώρηση του Ταμείου Ανάκαμψης – Στο 64% η απορρόφηση
Τι περιλαμβάνει η αναθεώρηση του ελληνικού σχεδίου
Στα 8 δισ. ευρώ το πρωτογενές ταμειακό πλεόνασμα το 2024
Πώς διαμορφώθηκαν οι καθαρές δανειακές ανάγκες της κεντρικής διοίκησης σε ταμειακή βάση το 20024, σύμφωνα με την ΤτΕ