
Σημαντική διάκριση απέσπασε η Άνδρος, που βρίσκεται ανάμεσα στους καλύτερους, ανερχόμενους προορισμούς του κόσμου σε λίστα που ανακοίνωσε πρόσφατα η Βρετανική εφημερίδα Evening Standard μετά από έρευνα των συντακτών της.
Όπως αναφέρεται στην αρχή του άρθρου, «μετά από δύο χρόνια αδράνειας, οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να επανέλθουν δριμύτεροι και να ανακαλύψουν νέες εμπειρίες». Εκτιμάται σύμφωνα με το αφιέρωμα πως επτά ανερχόμενοι προορισμοί από όλο τον κόσμο μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στα πλάνα των ταξιδιωτών για τα επόμενα χρόνια, μέσα στους οποίους εντάσσεται η Άνδρος ως ένας αυθεντικός και ποιοτικός προορισμός των Κυκλάδων με μοναδική αρχιτεκτονική και μαγευτική φύση που καθηλώνει τους επισκέπτες της. Ο κατάλογος περιλαμβάνει επίσης το Πορτοπάλο στη Σικελία, τη Μασσαλία, το Τόδος Σάντος στο Μεξικό, την Εσαουίρα στο Μαρόκο, το Ρέικιαβικ, και τη Σεβίλλη.
«Παρά τα δύο χρόνια περιορισμών, φροντίσαμε ώστε το ξεχωριστό αφήγημα της Άνδρου να αποκτήσει μεγαλύτερη εξωστρέφεια. Ασφάλεια, φύση, ποιότητα, αυθεντικότητα, ιστορία, δραστηριότητες, τοπική κουζίνα και εξωτικές παραλίες δημιουργούν ένα μείγμα συστατικών που αναδεικνύουμε ως δήμος μέσα από δράσεις προβολής σε Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική και Ισραήλ με τη στήριξη του δικτύου τοπικών επιχειρήσεων CTN Andros», αναφέρει ο αντιδήμαρχος τουρισμού, Νίκος Μουστάκας.
Σημειώνεται πως παράλληλα ξεκίνησε η νέα καμπάνια του δήμου Άνδρου για την προβολή στην Αττική με slogan «Άνδρος… Αν θες να αποδράσεις!»
#Άνδρος… αν θες να αποδράσεις! Νέα πρωτότυπη καμπάνια προβολής σε Μετρό και Λεωφορεία από τον Δήμο Άνδρου!https://t.co/1Xx5cN4SLJ #andros #visitandros pic.twitter.com/wV1bOQr0kp
— Visit Andros / Άνδρος (@Visit_Andros) June 16, 2022
Μέσα από 31 φωτιζόμενα πλαίσια σε 17 σταθμούς του Μετρό Αττικής όπως Σύνταγμα, Εθνική Άμυνα, Αμπελόκηποι, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Πανόρμου και Πανεπιστήμιο, «ξετυλίγεται» για 14 ημέρες η καμπάνια προβολής.
Ταυτόχρονα, η Άνδρος θα προβάλλεται για ένα μήνα με μεγάλες εικόνες στις «πλάτες» δύο λεωφορείων που εκτελούν διαδρομές οι οποίες περιλαμβάνουν περιοχές όπως Πολύγωνο, Γλυφάδα, Ακαδημία, Μουσείο, Ακρόπολη, Κηφισιά, κ.α.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους