
Σε περικοπή χιλιάδων ακόμη πτήσεων στη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν θα προχωρήσει η βρετανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους easyJet, καθώς, όπως ανακοίνωσε, τα αεροδρόμια του Gatwick του Λονδίνου και του Άμστερνταμ μείωσαν τη χωρητικότητα και αντιμετωπίζουν ελλείψεις σε προσωπικό εδάφους και αέρος.
Ο βρετανικός αερομεταφορέας υπολογίζει ότι κατά τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο θα λειτουργήσει στο 90% της χωρητικότητάς του, ποσοστό μειωμένο από το 97% που προέβλεπε τον προηγούμενο μήνα καλύψει πετάξει περίπου το 90% της χωρητικότητάς του πριν από την πανδημία τον Ιούλιο, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, από το 97% που είχε προγραμματίσει τον περασμένο μήνα, που ισοδυναμούσε με 160.000 πτήσεις.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η σφιχτή αγορά εργασίας για πληρώματα, σε συνδυασμό με μια αναμονή 14 εβδομάδων για νέους ελέγχους ασφαλείας του προσωπικού σε σύγκριση με περίπου 10 εβδομάδες προηγουμένως και τους περιορισμούς στις προσλήψεις στην Ευρώπη λόγω του Brexit, μείωσαν περαιτέρω την ανθεκτικότητά της.
Διαβάστε επίσης: Αεροπορικές εταιρείες: Ψάχνουν να βρουν πιλότους και πληρώματα καμπίνας
Το αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου, όπου η easyJet είναι ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας, δήλωσε την Παρασκευή ότι θα περιορίσει τις πτήσεις λόγω έλλειψης εργαζομένων.
Το Schiphol του Άμστερνταμ, μια άλλη σημαντική βάση για την αεροπορική εταιρεία, έχει επίσης επιβάλει ανώτατο όριο, οδηγώντας σε μείωση κατά 16% στις προγραμματισμένες πτήσεις κατά την περίοδο αιχμής.
Ο διευθύνων σύμβουλος της EasyJet, Johan Lundgren, δήλωσε ότι η μείωση του προγράμματος από τώρα θα ελαχιστοποιήσει τις ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής που είχαν μεγαλύτερο αντίκτυπο στους πελάτες.
Ο Lundgren είπε ότι η easyJet θα κάνει τις περικοπές σύντομα. Το Γκάτγουικ και το Άμστερνταμ θα είναι στο επίκεντρο, αλλά υπάρχουν επίσης λειτουργικά προβλήματα σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων του Παρισιού και της Γενεύης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, ένας «τεράστιος αριθμός» αιτήσεων έρχεται, αλλά ο αερομεταφορέας δεν μπορούσε να φιλοξενήσει όλους τους εργαζόμενους της ΕΕ που είχε πριν από την πανδημία. Είχε απορρίψει «έναν τεράστιο αριθμό υπηκόων της ΕΕ (…) λόγω της κατάστασης μετά το Brexit».


Latest News

Κινέζος αξιωματούχος αποκαλεί τις ΗΠΑ «εχθρό» που υπονομεύει την επιβίωση του Χονγκ Κονγκ
Το Χονγκ Κονγκ, αντίθετα με την Κίνα, δεν επιβάλει δασμούς

Ομαδική αγωγή κατά της Stellantis για ελαττωματικούς αερόσακους
Ιταλικό δικαστήριο επέτρεψε την εκδίκαση της υπόθεσης κατά της Stellantis που μπορεί να επιφέρει τεράστιες αποζημιώσεις

Γύρισε ο τροχός - Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπερνά την LVMH
Πώς η Hermès έγινε η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία στην Ευρώπη - Τα λάθη της LVMH

Nike,Ugg ή Lululemon; Ποια μάρκα προτιμούν να αγοράζουν οι νέοι
Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon

Ο Τραμπ βάζει φραγμούς στο μεγάλο ταξίδι των διαμαντιών
Οι έμποροι προειδοποιούν για «στασιμότητα» καθώς τα διαμάντια που αποστέλλονται μέσω του βασικού κόμβου της Αμβέρσας μειώνονται κατά 85%

Σενάρια διαδοχής μετά την πτώση πωλήσεων - Ακόμη ένα πλήγμα για την LVMH
Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το ποιος θα αναλάβει τα ηνία της LVMH, είναι αυτή που έχει αρχίσει να επιβαρύνει την εικόνα του ομίλου

Η αντίσταση του Χάρβαρντ στα νέα ήθη Τραμπ θα του κοστίσει 9 δισ. δολάρια
Οι αμερικανικές υπηρεσίες είχαν γνωστοποιήσει προηγουμένως ότι επανεξετάζουν περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια από τις υποτροφίες και τις συμβάσεις του Χάρβαρντ

Γιατί ο Ντίμον πουλά μετοχές της JPMorgan
Ο CEO της JPMorgan ξεκίνησε από το περασμένο έτος να εκφορτώνει μετοχές της τράπεζας

Η Nissan μειώνει την παραγωγή των μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ, λόγω δασμών
Η Nissan είναι πιο εκτεθειμένη από ορισμένους άλλους ανταγωνιστές της

Ημιαγωγοί και φάρμακα ο επόμενος στόχος Τραμπ
Ο Ντόναλντ Τραμπ λέει επίσης ότι σκέφτεται «κάτι να βοηθήσει τις εταιρείες αυτοκινήτων»