
Με τη συμβολή των εργαλείων της Google, η ελληνική αεροπορική εταιρεία SKY express κατέγραψε σημαντική επιτυχία ξεπερνώντας την επισκεψιμότητα του 2019.
Συγκεκριμένα, η SKY express ακολούθησε μία στοχευμένη μεθοδολογία και επικεντρώθηκε σε καμπάνιες στους πιο δημοφιλείς προορισμούς, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, βάσει των αναζητήσεων που πραγματοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου, αξιοποιώντας στρατηγικά τα ψηφιακά εργαλεία της Google και συγκεκριμένα το Travel Insights.
Case study στον τομέα των Google Ads
Όπως τονίζεται, «η αεροπορική εταιρεία της νέας εποχής, σε συνεργασία με τη mediacube, κατάφερε όχι μόνο να καταγράψει ένα success story με αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα στον τομέα της digital διαφήμισης που αποτελεί πλέον case study στον τομέα των Google Ads, αλλά και να προσελκύσει νέους επιβάτες από πολλές χώρες».
Παράλληλα, το thinkwithgoogle.com αναφέρει πως τα τελευταία στοιχεία του Eurocontrol δείχνουν ότι μόνο τρεις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες (από τις 40 κορυφαίες) κατάφεραν να ανακάμψουν πέρυσι και να ξεπεράσουν την επισκεψιμότητά τους το 2019. Mία εξ αυτών η SKY express.
Πρόκειται για μία επιτυχία, η οποία εκτός από το ότι υπογραμμίζει την δυναμική της SKY express αντανακλά θετικά συνολικά στην Ελλάδα, καθώς προσελκύει επισκέπτες στη χώρα μας και αναδεικνύει καινοτόμες πρακτικές ελληνικών επιχειρήσεων, σημειώνει η ελληνική εταιρεία.
Nέες καινοτόμες πρακτικές
Ο ιδιοκτήτης της SΚΥ Express, Γιάννης Γρύλος δήλωσε: «Στη SΚΥ Express γνωρίζαμε ότι για να τρέψουμε την πανδημία σε ευκαιρία ανάπτυξης, θα έπρεπε να προχωρήσουμε σε σημαντικές επενδύσεις και να αναπτύξουμε νέες καινοτόμες πρακτικές σε κάθε τομέα. Αυτό κάναμε και στον τομέα των ψηφιακών διαφημίσεων. Παράλληλα με την ανανέωση του στόλου μας, επενδύσαμε στην αξιοποίηση των εργαλείων της Google και καταφέραμε να πετύχουμε την καλύτερη προβολή για την εταιρεία μας και μεγάλη αύξηση του επιβατικού μας κοινού. Η ανάδειξη της στρατηγικής μας από την ίδια τη Google και η θερμή ανταπόκριση των ταξιδιωτών αποτελούν για εμάς μια μεγάλη επιβράβευση».

O ιδιοκτήτης της SKY express κ. Γρύλλος
Περισσότερα για τη στρατηγική που εφάρμοσε η SKY express στον τομέα της digital διαφήμισης, πώς σχεδιάσθηκε και υλοποιήθηκε μπορείτε να διαβάσετε στο @think-with-google.


Latest News

ΔΥΠΑ: Έναρξη υποβολής προτάσεων για νέα δράση κατάρτισης σε κλάδους αιχμής
H υποβολή προτάσεων ξεκινά σήμερα και η προθεσμία υποβολής θα λήξει την Πέμπτη 8 Μαΐου 2025, σύμφωνα με την πρόσκληση της ΔΥΠΑ

Alter Ego Media: Οι 4 πυλώνες που φέρνουν ανάπτυξη και μερίσματα
Η διοίκηση της Alter Ego Media παρουσίασε στους αναλυτές τα αποτελέσματα της χρήσης του 2024 και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου

Ανεβάζει τον πήχη για Eurobank και Πειραιώς η Goldman Sachs - Τι βλέπει για Εθνική
Η Goldman Sachs έδωσε νέες τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

Οι 9 τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς λιανικού εμπορίου τροφίμων την επόμενη πενταετία
Η κατάσταση κρίνεται εξαιρετικά κρίσιμη, με αβεβαιότητα γύρω από τις παγκόσμιες εμπορικές ροές, σύμφωνα με το ΕΒΕΠ

Mega-deal της Metlen με την Glenfarne για υβριδικό έργο ΑΠΕ στη Χιλή
Η συνολική αξία της συναλλαγής συμφωνήθηκε στα 815 εκ. δολάρια, στη βάση συγκεκριμένων χρηματοδοτικών όρων και αναπροσαρμογών

Η ελληνική σταδιοδρομία της Unilever – Από την «Ελαϊς» σε hub για 14 χώρες
Η Unilever Hellas είναι μία από τις λίγες πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα, που συνεχίζουν να έχουν παραγωγική δραστηριότητα μετά από τα χρόνια της οικονομικής κρίσης

Ψάχνουν… χρυσάφι στον Ασπρόπυργο - Ο «πυρετός» επενδύσεων σε logistics και το αγκάθι
Εκτοξεύθηκαν οι τιμές των οικοπέδων στον Ασπρόπυργο – Τα projects για τη δημιουργία logistics που μεταμορφώνουν την περιοχή

VIDCAST – BizSound: Το marketplace όλης της Ελλάδας | Η ιστορία του SHOPFLIX
Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενούμε τον νέο CEO της SHOPFLIX, Γιάννη Στάθη. Συζητάμε για τα νέα καθήκοντα και για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας.

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

ΚΕΕΕ: Η υπεραπόδοση τους πλεονάσματος πρέπει να επιστρέφει στην κοινωνία
Κάθε μέτρο ενίσχυσης της μικρομεσαίας τάξης μας βρίσκει σύμφωνους, λέει ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, Γιάννης Βουτσινάς