Μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να δημοπρατηθεί ο οδικός άξονας Δράμα – Αμφίπολη, όπως εκτίμησε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, ο οποίος αναφέρθηκε εκτενώς και στην πορεία των δύο σημαντικών οδικών έργων που εξελίσσονται στην Εύβοια, απαντώντας σε επίκαιρες ερωτήσεις στη Βουλή.
Όπως έκανε γνωστό ο Υφυπουργός Υποδομών, το έργο του οδικού άξονα «Δράμα – Αμφίπολη» έχει ήδη κατατεθεί στη Γενική Γραμματεία ΣΔΙΤ και αναμένεται να εγκριθεί από τη Διυπουργική Επιτροπή στην προσεχή συνεδρίαση, την Τετάρτη.
Το έργο που εξαγγέλθηκε από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, «θα έχει τριετή κατασκευαστική περίοδο, ενώ θα περιλαμβάνεται και η συντήρηση και λειτουργία του για 27 χρόνια», όπως τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών.
«Μέσα σε τρία χρόνια ωριμάζουμε και υλοποιούμε έργα που για χρόνια έμεναν στις καλένδες και εμείς τους δίνουμε σάρκα και οστά» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης, υπογραμμίζοντας τον ρόλο της αξιοποίησης των ΣΔΙΤ.
«Εάν για κάτι είμαστε περήφανοι στο Υπουργείο, είναι ότι, σε αντίθεση των ιδεολογικών αγκυλώσεων των προηγούμενων ετών, έχουμε βάλει ψηλά στην ατζέντα των έργων μας τα έργα ΣΔΙΤ, που μας επιτρέπουν μέσω της μόχλευσης κεφαλαίων του ιδιωτικού τομέα, να υλοποιηθούν έργα τα οποία δεν είχαν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να πιστωθεί στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σιδηροδρομική σύνδεση
Σε ό, τι αφορά τη σιδηροδρομική σύνδεση της Δράμας, ο κ. Καραγιάννης έκανε γνωστό ότι «η υφιστάμενη χάραξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης, η οποία συνδέει τη Δράμα με Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη δεν πρόκειται να καταργηθεί μετά την λειτουργία της χάραξης της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, αντιθέτως περιλαμβάνεται στον προγραμματισμό των έργων που εντάχθηκαν στο Ταμείο Ανάκαμψης και πρόκειται να αναβαθμιστεί και αυτή μέσω ΣΔΙΤ μέχρι το τέλος του 2025».
Υπενθύμισε, άλλωστε, ότι η Βόρεια Ελλάδα έχει τη μερίδα του λέοντος από το μεγάλο πακέτο σιδηροδρομικών έργων, ύψους 4 δισ. ευρώ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Σε αυτό το πακέτο, όπως σημείωσε, εντάσσεται και «το μεγάλο έργο Θεσσαλονίκη – Τοξότες, όπου θα προβλεφθεί κάθετη σύνδεση από την Αμφίπολη στο σταθμό της Νέας Ζήχνης Σερρών, ενώ έχουν εξασφαλισθεί κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης για το μεγάλο ΣΔΙΤ της συντήρησης του δικτύου της Βόρειας Ελλάδας, όπου θα συντηρηθεί και θα δοθεί σε πλήρη λειτουργία η υπάρχουσα γραμμή Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Δράμα – Τοξότες».
Ο κ. Καραγιάννης ήταν ξεκάθαρος ότι «σε μερικά χρόνια η Δράμα θα έχει πλήρως αναβαθμισμένο δίκτυο μεταφορών που θα στηρίζει τα παραγωγικά πλεονεκτήματα του Νομού και των ανθρώπων του» σχολιάζοντας ότι «όπως ακριβώς είχαμε υποσχεθεί στους Έλληνες προεκλογικά, έτσι ακριβώς πράττουμε μετεκλογικά».
«Οι μαξιμαλισμοί του παρελθόντος κατέστρεψαν τη χώρα και τις προοπτικές της»
Στη συνέχεια ο Υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στα οδικά έργα που έχουν δρομολογηθεί στην Εύβοια και στα οποία δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα καθώς όπως σημείωσε «η ανεπαρκής προσβασιμότητα αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα αποτελώντας σοβαρό εμπόδιο στην ανάπτυξή της».
Αφού υπογράμμισε την ανάγκη για αναζωογόνηση της περιοχής ειδικά υπό το πρίσμα των καταστροφών του προηγούμενου καλοκαιριού, ο κ. Καραγιάννης, ενημέρωσε για την πορεία των δύο έργων που έχουν δρομολογηθεί και θα αλλάξουν την εικόνα της Εύβοιας.
Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών
Σχετικά με το έργο Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών τόνισε ότι «εξασφαλίσαμε τις εγκρίσεις από τους Jaspers και δημοπρατήσαμε ένα έργο 210 εκατομμυρίων ευρώ που σε 4 χρόνια θα αλλάξει την κυκλοφορία από και προς την Εύβοια».
Σχολίασε δε πως πρόκειται για ένα έργο «που εκκρεμούσε για πολλά χρόνια και που με μαξιμαλιστικές λογικές άλλων εποχών οδηγούνταν στα βράχια».
Μάλιστα, ο κ. Καραγιάννης άσκησε έντονη κριτική στην αντιπολίτευση σημειώνοντας ότι «οι μαξιμαλισμοί του παρελθόντος κατέστρεψαν τη χώρα και τις προοπτικές της. Εγκλώβισαν την Ελλάδα σε υποανάπτυξη προκειμένου να εξυπηρετηθούν τοπικά μικροσυμφέροντα ή κλαδικά ρουσφέτια».
Διερωτήθηκε δε, απευθυνόμενος προς τον ΣΥΡΙΖΑ, «κυβερνήσατε για 5,5 χρόνια, γιατί δεν ρίξατε 1 ευρώ στην Εύβοια; Γιατί δεν προχωρήσατε ούτε την Παράκαμψη Χαλκίδας ούτε τον Βόρειο Άξονα;».
Ειδικά για την οδική σύνδεση Βόρειας Εύβοιας με Χαλκίδα, ο Υφυπουργός Υποδομών υπενθύμισε ότι έχει χαρακτηριστεί έργο εθνικού επιπέδου και σήμερα ωριμάζει, ενώ στα μέσα του 2023 αναμένεται να κατατεθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
«Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη ξεμπλοκάρει με γενναιότητα ζητήματα που είχαν κολλήσει για δεκαετίες και οδηγεί με ασφάλεια τη χώρα και τους συμπολίτες μας σε καλύτερες ημέρες. Αυτή ήταν η δέσμευσή μας απέναντι στους Έλληνες πολίτες και αυτό πράττουμε» ανέφερε κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης.
Latest News
ΑΒΑΞ: Η «Νίκη» και η «Αθηνά» ανοίγουν και χτίζουν τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
Βίντεο του ομίλου ΑΒΑΞ παρουσιάζει τον τρόπο διάνοιξης και χτισίματος της Γραμμής 4 από το «Άλσος Βεϊκου» στο «Γαλάτσι»
Διάνοιξη πάνω από 2.500 μέτρων σήραγγας για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Από το Άλσος Βεΐκου και έως σήμερα έχει διανοιχτεί σήραγγα 520 μέτρων στο πλαίσιο των έργων στη Γραμμή 4, σε Γαλάτσι και Κατεχάκη
Σε Πικροδάφνη και Ιλισό τα πρώτα αντιπλημμυρικά έργα
Η Περιφέρεια Αττικής «βάζει μπροστά» τις μηχανές για 158 αναγκαία αντιπλημμυρικά έργα – Από αυτά 54 θα ξεκινήσουν το α’ εξάμηνο του 2025
Ποιοι μέτοχοι με ποσοστό άνω του 5% θα λάβουν μέρος στην ΑΜΚ της Intrakat
H ανακοίνωση της Intrakat για την Αυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και ποιες εταιρείες - μέτοχοι θα συμμετέχουν
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Αντιπλημμυρική προστασία Αττικής με βάση το πιο δύσκολο σενάριο
Διαδοχικές συσκέψεις για την αντιπλημμυρική προστασία της Αττικής, μία με επιχειρησιακούς φορείς και μία με εκπροσώπους ΟΤΑ
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ