Το παρθενικό του ταξίδι με προορισμό το… διαλυτήριο αναμένεται να κάνει το κρουαζιερόπλοιο Global Dream II, το οποίο επρόκειτο να είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητά του.
Συγκεκριμένα, το υπό ναυπήγηση Global Dream II, είχε σχεδιαστεί να μεταφέρει πάνω από 9.000 επιβάτες και είχε σχεδόν ολοκληρωθεί η κατασκευή του στο MV Werften της Γερμανίας. Ωστόσο, η εταιρεία Dream Cruises με έδρα την Ασία, που είχε παραγγείλει το πλοίο μαζί με το αδελφό του Global Dream, κατέρρευσε μαζί με τη μητρική της Genting Hong Kong, εξαιτίας των μειωμένων εσόδων από την πανδημία.
Επιπλέον, το ναυπηγείο MV Werften υπέβαλε αίτηση πτώχευσης τον Ιανουάριο του 2022 και οι διαχειριστές δεν μπορούσαν να βρουν αγοραστή για το Global Dream II, το οποίο τελικά πωλήθηκε για σκραπ. Ο διαχειριστής του ναυπηγείου Κριστόφ Μόργκεν είπε σε συνέντευξη Τύπου ότι το πλοίο έπρεπε να απομακρυνθεί από τη γιάρδα μέχρι το τέλος του έτους επειδή το ναυπηγείο είχε πουληθεί στη Thyssenkrupp, η οποία σχεδιάζει να ναυπηγεί στρατιωτικά σκάφη.
Το Global Dream II και το αδελφό του Global Dream – το οποίο έχει ολοκληρωθεί κατά 80% και δεν θα οδηγηθεί ακόμη προς διάλυση – θα ήταν τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο σε χωρητικότητα επιβατών. Με χωρητικότητα 208.000 dwt, τα πλοία αυτά θα ήταν από κοινού τα έκτα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια σε μέγεθος, ακριβώς πίσω από τα πέντε πλοία της κατηγορίας Oasis της Royal Caribbean Cruises.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη