Το παρθενικό του ταξίδι με προορισμό το… διαλυτήριο αναμένεται να κάνει το κρουαζιερόπλοιο Global Dream II, το οποίο επρόκειτο να είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητά του.
Συγκεκριμένα, το υπό ναυπήγηση Global Dream II, είχε σχεδιαστεί να μεταφέρει πάνω από 9.000 επιβάτες και είχε σχεδόν ολοκληρωθεί η κατασκευή του στο MV Werften της Γερμανίας. Ωστόσο, η εταιρεία Dream Cruises με έδρα την Ασία, που είχε παραγγείλει το πλοίο μαζί με το αδελφό του Global Dream, κατέρρευσε μαζί με τη μητρική της Genting Hong Kong, εξαιτίας των μειωμένων εσόδων από την πανδημία.
Επιπλέον, το ναυπηγείο MV Werften υπέβαλε αίτηση πτώχευσης τον Ιανουάριο του 2022 και οι διαχειριστές δεν μπορούσαν να βρουν αγοραστή για το Global Dream II, το οποίο τελικά πωλήθηκε για σκραπ. Ο διαχειριστής του ναυπηγείου Κριστόφ Μόργκεν είπε σε συνέντευξη Τύπου ότι το πλοίο έπρεπε να απομακρυνθεί από τη γιάρδα μέχρι το τέλος του έτους επειδή το ναυπηγείο είχε πουληθεί στη Thyssenkrupp, η οποία σχεδιάζει να ναυπηγεί στρατιωτικά σκάφη.
Το Global Dream II και το αδελφό του Global Dream – το οποίο έχει ολοκληρωθεί κατά 80% και δεν θα οδηγηθεί ακόμη προς διάλυση – θα ήταν τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο σε χωρητικότητα επιβατών. Με χωρητικότητα 208.000 dwt, τα πλοία αυτά θα ήταν από κοινού τα έκτα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια σε μέγεθος, ακριβώς πίσω από τα πέντε πλοία της κατηγορίας Oasis της Royal Caribbean Cruises.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς