
Το παρθενικό του ταξίδι με προορισμό το… διαλυτήριο αναμένεται να κάνει το κρουαζιερόπλοιο Global Dream II, το οποίο επρόκειτο να είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητά του.
Συγκεκριμένα, το υπό ναυπήγηση Global Dream II, είχε σχεδιαστεί να μεταφέρει πάνω από 9.000 επιβάτες και είχε σχεδόν ολοκληρωθεί η κατασκευή του στο MV Werften της Γερμανίας. Ωστόσο, η εταιρεία Dream Cruises με έδρα την Ασία, που είχε παραγγείλει το πλοίο μαζί με το αδελφό του Global Dream, κατέρρευσε μαζί με τη μητρική της Genting Hong Kong, εξαιτίας των μειωμένων εσόδων από την πανδημία.
Επιπλέον, το ναυπηγείο MV Werften υπέβαλε αίτηση πτώχευσης τον Ιανουάριο του 2022 και οι διαχειριστές δεν μπορούσαν να βρουν αγοραστή για το Global Dream II, το οποίο τελικά πωλήθηκε για σκραπ. Ο διαχειριστής του ναυπηγείου Κριστόφ Μόργκεν είπε σε συνέντευξη Τύπου ότι το πλοίο έπρεπε να απομακρυνθεί από τη γιάρδα μέχρι το τέλος του έτους επειδή το ναυπηγείο είχε πουληθεί στη Thyssenkrupp, η οποία σχεδιάζει να ναυπηγεί στρατιωτικά σκάφη.
Το Global Dream II και το αδελφό του Global Dream – το οποίο έχει ολοκληρωθεί κατά 80% και δεν θα οδηγηθεί ακόμη προς διάλυση – θα ήταν τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο σε χωρητικότητα επιβατών. Με χωρητικότητα 208.000 dwt, τα πλοία αυτά θα ήταν από κοινού τα έκτα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια σε μέγεθος, ακριβώς πίσω από τα πέντε πλοία της κατηγορίας Oasis της Royal Caribbean Cruises.


Latest News

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών