Το παρθενικό του ταξίδι με προορισμό το… διαλυτήριο αναμένεται να κάνει το κρουαζιερόπλοιο Global Dream II, το οποίο επρόκειτο να είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητά του.
Συγκεκριμένα, το υπό ναυπήγηση Global Dream II, είχε σχεδιαστεί να μεταφέρει πάνω από 9.000 επιβάτες και είχε σχεδόν ολοκληρωθεί η κατασκευή του στο MV Werften της Γερμανίας. Ωστόσο, η εταιρεία Dream Cruises με έδρα την Ασία, που είχε παραγγείλει το πλοίο μαζί με το αδελφό του Global Dream, κατέρρευσε μαζί με τη μητρική της Genting Hong Kong, εξαιτίας των μειωμένων εσόδων από την πανδημία.
Επιπλέον, το ναυπηγείο MV Werften υπέβαλε αίτηση πτώχευσης τον Ιανουάριο του 2022 και οι διαχειριστές δεν μπορούσαν να βρουν αγοραστή για το Global Dream II, το οποίο τελικά πωλήθηκε για σκραπ. Ο διαχειριστής του ναυπηγείου Κριστόφ Μόργκεν είπε σε συνέντευξη Τύπου ότι το πλοίο έπρεπε να απομακρυνθεί από τη γιάρδα μέχρι το τέλος του έτους επειδή το ναυπηγείο είχε πουληθεί στη Thyssenkrupp, η οποία σχεδιάζει να ναυπηγεί στρατιωτικά σκάφη.
Το Global Dream II και το αδελφό του Global Dream – το οποίο έχει ολοκληρωθεί κατά 80% και δεν θα οδηγηθεί ακόμη προς διάλυση – θα ήταν τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο σε χωρητικότητα επιβατών. Με χωρητικότητα 208.000 dwt, τα πλοία αυτά θα ήταν από κοινού τα έκτα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια σε μέγεθος, ακριβώς πίσω από τα πέντε πλοία της κατηγορίας Oasis της Royal Caribbean Cruises.
Latest News
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.