Σε εγχώριες λύσεις για την ασφάλιση των πλοίων της στρέφεται η ρωσική ναυτιλία, προκειμένου να «ξεφύγει» από τις κυρώσεις της Δύσης και να διατηρήσει λειτουργικούς τους στόλους εν μέσω του συνεχιζόμενου πολέμου με την Ουκρανία.
Συγκεκριμένα, η κρατική Sovcomflot έχει ασφαλίσει όλα τα πλοία της σε ρωσικές ασφαλιστικές εταιρείες με την εν λόγω κάλυψη ανταποκρίνεται στους διεθνείς κανόνες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, μετά την απόσυρση της κάλυψης από τις δυτικές ασφαλιστικές εταιρείες.
Οι δυτικές ασφαλιστές εταιρείες σταμάτησαν την ασφαλιστική κάλυψη του μεγαλύτερου ναυτιλιακού ομίλου της Ρωσίας όταν η Sovcomflot επλήγη από κυρώσεις μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.
Πηγές της εταιρείας ανέφεραν ότι η κρατικά ελεγχόμενη Ρωσική Εθνική Αντασφαλιστική Εταιρεία (RNRC) είχε γίνει ο κύριος αντασφαλιστής των ρωσικών πλοίων, συμπεριλαμβανομένου του στόλου της Sovcomflot.
«Τεχνικά, ικανοποιούμε όλες τις απαιτήσεις του διεθνούς εμπορίου», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος Ιγκόρ Τονκοβιντόφ και πρόσθεσε πως «επί του παρόντος, ο στόλος της εταιρείας είναι σχεδόν πλήρως απασχολημένος στη μεταφορά υδρογονανθράκων, τα φορτία παραδίδονται σε διάφορα μέρη του κόσμου”.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Sovcomflot είναι βασικός αποστολέας ρωσικών φορτίων πετρελαίου και υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ δυτικές πηγές ανέφεραν ότι η ρωσική ασφαλιστική κάλυψη θα είναι πιθανότατα αρκετή για να συνεχίσουν να πλέουν σε όλον τον κόσμο τα ρωσικά πλοία.
Latest News
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner