
Στην τεράστια απήχηση που έχει ο Χάρι Στάιλς, όχι μόνο ως διεθνές ίνδαλμα της ποπ μουσικής, αλλά και για τις στυλιστικές του επιλογές, ποντάρει ο ιταλικός οίκος Gucci. Έτσι, σήμερα ανακοίνωσε την δημιουργία μιας κολεξιόν μόδας με την υπογραφή του 28χρονου τραγουδιστή και τραγουδοποιού, σε συνεργασία με τον διευθυντή δημιουργικού του οίκου, Αλεσάντρο Μικέλε.
Η εταιρεία είχε ήδη «χτίσει» μια σημαντική σχέση με τον Βρετανό τραγουδιστή, ο οποίος έχει εμφανιστεί σε καμπάνιες του ιταλικού οίκου και φορά πολύ συχνά ρούχα και αξεσουάρ Gucci, στις δημόσιες εμφανίσεις και στις συναυλίες του. Όμως αποφάσισαν να πάνε την συνεργασία τους ένα βήμα πιο πέρα με την πλήρη συλλογή 28 κομματιών που θα φέρει την ονομασία «HA HA HA», μια ανάλαφρη αναφορά από τα αρχικά του ονόματος του Χάρι και του Αλεσάντρο.
The Alessandro x Harry @gucci ad campaign! #GUCCIHAHAHA
📸: voguehongkong pic.twitter.com/Rmm1hbwL0K
— HL Daily Media (@HLDMedia) June 20, 2022
Η κολεξιόν, που θα μπει στα μαγαζιά της φίρμας τον Οκτώβριο, θα έχει ως έμπνευση τη δεκαετία του ’70.
«Μοιραζόμασταν εδώ και καιρό εικόνες από εκκεντρικές φυσιογνωμίες εκείνης της εποχής» σχολίασε χαρακτηριστικά ο Αλεσάντρο Μικέλε, ο οποίος αποκάλυψε μάλιστα πως η ιδέα δεν είναι τωρινή και πως μαζί έχουν αρχίσει να εργάζονται πάνω σε διάφορα σχέδια εδώ και ένα χρόνο. Oι δύο τους, άλλωστε, ισχυρίζονται πλέον πως πέρα από συνεργάτες είναι και φίλοι.
Αλλαγή στρατηγικής
Η δρομολόγηση της κολεξιόν με τον Στάιλς σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την επιχειρηματική στρατηγική της Gucci, που εντάσσεται στον πολυσχιδή γαλλικό κολοσσό Kering (ιδιοκτησίας της οικογένειας Πινό), στον οποίο ανήκουν επίσης φίρμες όπως η Balenciaga, η Bottega Veneta, η Alexander McQueen and η Yves Saint Laurent.
A first look at the Harry x Alessandro @Gucci collab!
via ericbrain_ pic.twitter.com/v09zAe7xXN
— HL Daily (@UpdateHLD) June 20, 2022
Σε παρουσίαση της προς επενδυτές, στις αρχές του μηνός, η Kering είχε ξεδιπλώσει τα σχέδια της για την επέκταση της ιταλικής φίρμας, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων από τα 9,73 δισ. ευρώ στα 15 δισ. ευρώ ετησίως. Για να το πετύχει αυτό θα στοχεύσει ειδικά στο πιο νεανικό καταναλωτικό κοινό, στους millennials (κατηγορία από 26 έως 41 ετών) και στο νεότερο κομμάτι της γενιάς Z (από 42 έως 57 ετών).
Ήδη υπό την διεύθυνση του Μικέλε, η Gucci έκανε μια σαφή στροφή προς το πιο νεανικό κοινό, όπως με την συνεργασία που έκανε με την Adidas. Τα πρώτα σπορ κομμάτια της συνεργασίας Adidas x Gucci εμφανίστηκαν στις βιτρίνες αυτό το μήνα και το κοινό έκανε ουρές σε αρκετά από τα μαγαζιά του οίκου.
Τον ίδιο στόχο έχει και η συνεργασία με τον Χάρι Στάιλς, δεδομένης της τεράστιας απήχησης και αναγνωρισιμότητας του Βρετανού τραγουδιστή και ενίοτε ηθοποιού.


Latest News

Χρόνος: Τελικά όλα είναι στο μυαλό;
Γιατί κάποιες μέρες ο χρόνος περνάει γρήγορα και κάποιες άλλες όχι; Και γιατί το αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά μεταξύ μας;

Πόσα χρήματα εξασφάλισε ο Ολυμπιακός από την ευρωπαϊκή του πορεία
Ο Ολυμπιακός μπορεί να μην προκρίθηκε κόντρα στην Μπόντο Γκλιμτ, όμως πήρε μια σημαντική νίκη που τον φέρνει προ των πυλών του Champions League – Πόσα χρήματα εξασφάλισαν οι ερυθρόλευκοι από την ευρωπαϊκή τους πορεία…

«Οδύσσεια»: Και ο Ράιαν Χαρστ στο all-star cast του Κρίστοφερ Νόλαν
Η ταινία «Οδύσσεια» του Κίστοφερ Νόλαν βρίσκεται ήδη στην παραγωγή, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες το καλοκαίρι το 2026.

Οι σεναριογράφοι του «Dungeons & Dragons» παίρνουν τα ηνία της επερχόμενης ταινίας «Monopoly»
«Είναι οι τέλειοι ‘αρχιτέκτονες’ για αυτό το Monopoly», δήλωσε η Έριν Γουέστερμαν, συμπρόεδρος της Lionsgate Motion Picture Group, για τους Οι Τζον Φράνσις Ντέιλι και Τζόναθαν Γκόλντσταϊν

Στην κορυφή της Ευρώπης ο Εμμανουήλ Καραλής
Ο «Μανόλο» συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου στην Ολλανδία

100 χρόνια Ολυμπιακός- Ο χρυσός αιώνας του «Θρύλου»
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και το γιορτάζει με ένα επικό τριήμερο εκδηλώσεων

Οι 3+1 λόγοι για να αλλάξει κάποιος δουλειά
Γιατί να αφήσει κάποιος τη δουλειά του για μια άλλη - Τι ισχύει στην Ελλάδα

Τα 100 εκατομμύρια του Στίβεν Έι Σμιθ και το… πέσιμο του «μπαμπά» Λεμπρόν Τζέιμς
Ο Στίβεν Έι Σμιθ θα έχει να το λέει με την χθεσινή μέρα να του επιφυλάσσει τα πάντα αφού υπέγραψε νέο πενταετές συμβόλαιο με το ESPN αλλά είχε και επεισόδιο με τον Λεμπρόν Τζέιμς.

Μήπως οι influencers… βλάπτουν σοβαρά την υγεία μας;
Οι «ιατρικές» αναρτήσεις στα social media είναι συχνά παραπλανητικές. Πώς μπορούμε να προστατευθούμε από τους… σύγχρονους κομπογιαννίτες των social media;

Γυναίκες και καριέρα: Ο μακρύς δρόμος της επαγγελματικής ισότητας [γράφημα]
Αν και έχουν γίνει βήματα προς την κατάκτηση της ισότητας, η εξίσωση «γυναίκες και καριέρα» είναι δύσκολη - Oι τελευταίες έρευνες