
Στην τεράστια απήχηση που έχει ο Χάρι Στάιλς, όχι μόνο ως διεθνές ίνδαλμα της ποπ μουσικής, αλλά και για τις στυλιστικές του επιλογές, ποντάρει ο ιταλικός οίκος Gucci. Έτσι, σήμερα ανακοίνωσε την δημιουργία μιας κολεξιόν μόδας με την υπογραφή του 28χρονου τραγουδιστή και τραγουδοποιού, σε συνεργασία με τον διευθυντή δημιουργικού του οίκου, Αλεσάντρο Μικέλε.
Η εταιρεία είχε ήδη «χτίσει» μια σημαντική σχέση με τον Βρετανό τραγουδιστή, ο οποίος έχει εμφανιστεί σε καμπάνιες του ιταλικού οίκου και φορά πολύ συχνά ρούχα και αξεσουάρ Gucci, στις δημόσιες εμφανίσεις και στις συναυλίες του. Όμως αποφάσισαν να πάνε την συνεργασία τους ένα βήμα πιο πέρα με την πλήρη συλλογή 28 κομματιών που θα φέρει την ονομασία «HA HA HA», μια ανάλαφρη αναφορά από τα αρχικά του ονόματος του Χάρι και του Αλεσάντρο.
The Alessandro x Harry @gucci ad campaign! #GUCCIHAHAHA
📸: voguehongkong pic.twitter.com/Rmm1hbwL0K
— HL Daily Media (@HLDMedia) June 20, 2022
Η κολεξιόν, που θα μπει στα μαγαζιά της φίρμας τον Οκτώβριο, θα έχει ως έμπνευση τη δεκαετία του ’70.
«Μοιραζόμασταν εδώ και καιρό εικόνες από εκκεντρικές φυσιογνωμίες εκείνης της εποχής» σχολίασε χαρακτηριστικά ο Αλεσάντρο Μικέλε, ο οποίος αποκάλυψε μάλιστα πως η ιδέα δεν είναι τωρινή και πως μαζί έχουν αρχίσει να εργάζονται πάνω σε διάφορα σχέδια εδώ και ένα χρόνο. Oι δύο τους, άλλωστε, ισχυρίζονται πλέον πως πέρα από συνεργάτες είναι και φίλοι.
Αλλαγή στρατηγικής
Η δρομολόγηση της κολεξιόν με τον Στάιλς σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την επιχειρηματική στρατηγική της Gucci, που εντάσσεται στον πολυσχιδή γαλλικό κολοσσό Kering (ιδιοκτησίας της οικογένειας Πινό), στον οποίο ανήκουν επίσης φίρμες όπως η Balenciaga, η Bottega Veneta, η Alexander McQueen and η Yves Saint Laurent.
A first look at the Harry x Alessandro @Gucci collab!
via ericbrain_ pic.twitter.com/v09zAe7xXN
— HL Daily (@UpdateHLD) June 20, 2022
Σε παρουσίαση της προς επενδυτές, στις αρχές του μηνός, η Kering είχε ξεδιπλώσει τα σχέδια της για την επέκταση της ιταλικής φίρμας, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων από τα 9,73 δισ. ευρώ στα 15 δισ. ευρώ ετησίως. Για να το πετύχει αυτό θα στοχεύσει ειδικά στο πιο νεανικό καταναλωτικό κοινό, στους millennials (κατηγορία από 26 έως 41 ετών) και στο νεότερο κομμάτι της γενιάς Z (από 42 έως 57 ετών).
Ήδη υπό την διεύθυνση του Μικέλε, η Gucci έκανε μια σαφή στροφή προς το πιο νεανικό κοινό, όπως με την συνεργασία που έκανε με την Adidas. Τα πρώτα σπορ κομμάτια της συνεργασίας Adidas x Gucci εμφανίστηκαν στις βιτρίνες αυτό το μήνα και το κοινό έκανε ουρές σε αρκετά από τα μαγαζιά του οίκου.
Τον ίδιο στόχο έχει και η συνεργασία με τον Χάρι Στάιλς, δεδομένης της τεράστιας απήχησης και αναγνωρισιμότητας του Βρετανού τραγουδιστή και ενίοτε ηθοποιού.


Latest News

Πώς έφτασε στην κορυφή το Minecraft Movie
Η προσαρμογή του βιντεοπαιχνιδιού Minecraft πέτυχε αυτό που ο κινηματογράφος πάντα θέλει: να πουλήσει μπόλικα εισιτήρια και να δελεάσει τους νέους στις αίθουσες

Γιατί το κοινό σνομπάρει τις πρωτότυπες ταινίες του Χόλιγουντ
Το Χόλιγουντ βγάζει νέες ταινίες βασισμένες σε φρέσκες ιδέες οι οποίες βυθίζονται στα ταμεία

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

H «ηλεκτρική καρέκλα» του Γουόρχολ σε δημοπρασία – Ίσως αγγίξει τα 30 εκατ.
Ο πίνακας του Άντι Γουόρχολ προέρχεται από την πολύτιμη συλλογή των εκλιπόντων Βέλγων καλλιτεχνών Roger Matthys και Hilda Colle.

Τιτανικός: Στο σφυρί το βιολί από την ταινία που «βούλιαξε» τα ταμεία
Ακόμη ένα αντικείμενο από την ταινία-φαινόμενο του Τζέιμς Κάμερον, Τιτανικός, αναμένεται να σπάσει τη μπάνκα

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Οι Beatles ζωντανεύουν στην μεγάλη οθόνη
Η επερχόμενη βιογραφική ταινία για τους Beatles αναζωπυρώνει τον ενθουσιασμό και επιβεβαιώνει τη διαχρονική τους γοητεία

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ