Στην τεράστια απήχηση που έχει ο Χάρι Στάιλς, όχι μόνο ως διεθνές ίνδαλμα της ποπ μουσικής, αλλά και για τις στυλιστικές του επιλογές, ποντάρει ο ιταλικός οίκος Gucci. Έτσι, σήμερα ανακοίνωσε την δημιουργία μιας κολεξιόν μόδας με την υπογραφή του 28χρονου τραγουδιστή και τραγουδοποιού, σε συνεργασία με τον διευθυντή δημιουργικού του οίκου, Αλεσάντρο Μικέλε.
Η εταιρεία είχε ήδη «χτίσει» μια σημαντική σχέση με τον Βρετανό τραγουδιστή, ο οποίος έχει εμφανιστεί σε καμπάνιες του ιταλικού οίκου και φορά πολύ συχνά ρούχα και αξεσουάρ Gucci, στις δημόσιες εμφανίσεις και στις συναυλίες του. Όμως αποφάσισαν να πάνε την συνεργασία τους ένα βήμα πιο πέρα με την πλήρη συλλογή 28 κομματιών που θα φέρει την ονομασία «HA HA HA», μια ανάλαφρη αναφορά από τα αρχικά του ονόματος του Χάρι και του Αλεσάντρο.
The Alessandro x Harry @gucci ad campaign! #GUCCIHAHAHA
📸: voguehongkong pic.twitter.com/Rmm1hbwL0K
— HL Daily Media (@HLDMedia) June 20, 2022
Η κολεξιόν, που θα μπει στα μαγαζιά της φίρμας τον Οκτώβριο, θα έχει ως έμπνευση τη δεκαετία του ’70.
«Μοιραζόμασταν εδώ και καιρό εικόνες από εκκεντρικές φυσιογνωμίες εκείνης της εποχής» σχολίασε χαρακτηριστικά ο Αλεσάντρο Μικέλε, ο οποίος αποκάλυψε μάλιστα πως η ιδέα δεν είναι τωρινή και πως μαζί έχουν αρχίσει να εργάζονται πάνω σε διάφορα σχέδια εδώ και ένα χρόνο. Oι δύο τους, άλλωστε, ισχυρίζονται πλέον πως πέρα από συνεργάτες είναι και φίλοι.
Αλλαγή στρατηγικής
Η δρομολόγηση της κολεξιόν με τον Στάιλς σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την επιχειρηματική στρατηγική της Gucci, που εντάσσεται στον πολυσχιδή γαλλικό κολοσσό Kering (ιδιοκτησίας της οικογένειας Πινό), στον οποίο ανήκουν επίσης φίρμες όπως η Balenciaga, η Bottega Veneta, η Alexander McQueen and η Yves Saint Laurent.
A first look at the Harry x Alessandro @Gucci collab!
via ericbrain_ pic.twitter.com/v09zAe7xXN
— HL Daily (@UpdateHLD) June 20, 2022
Σε παρουσίαση της προς επενδυτές, στις αρχές του μηνός, η Kering είχε ξεδιπλώσει τα σχέδια της για την επέκταση της ιταλικής φίρμας, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων από τα 9,73 δισ. ευρώ στα 15 δισ. ευρώ ετησίως. Για να το πετύχει αυτό θα στοχεύσει ειδικά στο πιο νεανικό καταναλωτικό κοινό, στους millennials (κατηγορία από 26 έως 41 ετών) και στο νεότερο κομμάτι της γενιάς Z (από 42 έως 57 ετών).
Ήδη υπό την διεύθυνση του Μικέλε, η Gucci έκανε μια σαφή στροφή προς το πιο νεανικό κοινό, όπως με την συνεργασία που έκανε με την Adidas. Τα πρώτα σπορ κομμάτια της συνεργασίας Adidas x Gucci εμφανίστηκαν στις βιτρίνες αυτό το μήνα και το κοινό έκανε ουρές σε αρκετά από τα μαγαζιά του οίκου.
Τον ίδιο στόχο έχει και η συνεργασία με τον Χάρι Στάιλς, δεδομένης της τεράστιας απήχησης και αναγνωρισιμότητας του Βρετανού τραγουδιστή και ενίοτε ηθοποιού.
Latest News
Πέθανε ο θρυλικός μουσικός και παραγωγός Κουίνσι Τζόουνς
Ο Κουίνσι Τζόουνς, ο άνθρωπος που είχε συνεργαστεί από τον Φρανκ Σινάτρα μέχρι τον Μάικλ Τζάκσον, άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 91 ετών.
Joris (Frigoglass) στον ΟΤ: «Ο κύκλος των περικοπών έκλεισε, η σκυτάλη στην ανάπτυξη»
Το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης αναλύει στον ΟΤ ο νέος CEO του ομίλου Frigoglass, Serge Joris – Πού μπαίνει ο πήχης των πωλήσεων – Με ποιες κατηγορίες «φλερτάρει»
VERGOS Auctions: 35 χρόνια δημοπρασίες - Το προφίλ του Έλληνα συλλέκτη
Στον ΟΤ μιλά ο managing director της VERGOS Auctions - Αποκαλύπτει τα «μυστικά» μίας δημοπρασίας, τη ελληνική αγορά και την τέχνη
Μια άγνωστη ιστορία για την Μέριλιν Μονρόε
«Είδα τις φωτογραφίες της Ντίτριχ. Εφόσον μπόρεσες να δημιουργήσεις αυτό το αποτέλεσμα με εκείνη, φαντάσου τι θα μπορούσες να κάνεις με μένα» φέρεται να είπε η Μέριλιν Μονρόε στην φωτογράφο.
Η Ελλάδα στην 43η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου της Σάρτζα, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Η Ελλάδα στην 43η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου της Σάρτζα.
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!
Τι είναι το «brat» που «στέφθηκε» η λέξη της χρονιάς
Βrat εναντίον delulu σημειώσατε 1! - Πώς το λεξικό Κόλινς δικαίωσε την Charli XCX
Χρηστίδης (Volkswagen) στον ΟΤ: Οι κρίσιμες συνομιλίες, οι κόκκινες γραμμές και το μέλλον της βιομηχανίας
Tι αποκαλύπτει στον ΟΤ ο εκπροσώπος των εργαζομένων της Volkswagen στο IG Metall για την κρίση στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
Ποιοι θα βρουν δουλειά όταν η ΑΙ επικρατήσει στην αγορά εργασίας
H AI θα εξαλείψει θέσεις εργασίας σύμφωνα με την Manpower - Οι τεχνολογικές εξελίξεις δημιουργούν νέες ευκαιρίες απασχόλησης για όσους αναβαθμίζουν τις δεξιότητές τους
Πώς η κρίση της VW επηρεάζει και την... «Μπουντεσλίγκα»
Η Volkswagen δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, αλλά και ιδιοκτήτρια της ποδοσφαιρικής ομάδας Βόλφσμπουργκ