Σε μια πρώτη, προειδοποιητική(!) απεργία στα γερμανικά λιμάνια κάλεσε τα μέλη του το μεγάλο εργατικό συνδικάτο της Γερμανίας, ver.di. Η έναρξη κινητοποιήσεων στα λιμάνια της χώρας αναμένεται να προκαλέσει επιπλέον προβλήματα στις ήδη πιεσμένες εφοδιαστικές αλυσίδες της γερμανικής εμπορικής αγοράς.
Διαβάστε επίσης: Ο πόλεμος του Πούτιν και το γερμανικό οικονομικό μοντέλο
Η πρώτη απεργία, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, θα είναι 24ωρη. Όμως, το ver.di ξεκαθαρίζει από τώρα πως θα ακολουθήσουν κι άλλες κινητοποιήσεις, μετά το αδιέξοδο στον τέταρτο γύρο των διαπραγματεύσεων με τους εργοδότες και τις αρχές.
Γερμανία: Επίθεση η απόφαση της Ρωσίας να μειώσει τις παραδόσεις αερίου
Το συνδικάτο ζητά αύξηση κατά 1,20 ευρώ στην εργατοώρα για περίπου 12.000 εργαζόμενους και αποζημιώσεις με βάση τον πληθωρισμό σε επίπεδο 12μηνου.
Η απεργία της Πέμπτης θα αφορά τα λιμάνια όλης της χώρας και ειδικότερα το Έμντεν, το Μπρεμερχάφεν, την Βρέμη, το Βίλχελσχάφεν και βέβαια το Αμβούργο.
Διαβάστε επίσης: Τα «περίεργα» που έφερε η πανδημία στις μεταφορές
Πάντως, το συνδικάτο είχε ήδη δώσει γραμμή στα μέλη του για προσωρινές (και πάλι προειδοποιητικές) διακοπές στην εργασία, που αύξαναν τον φόρτο και τον χρόνο αναμονής για την μεταφορά και φόρτωση των εμπορευματοκιβωτίων. Πολλές ναυτιλιακές εταιρείες διαμαρτύρονταν πως το χρονοδιάγραμμα έβγαινε τακτικά εκτός πλάνου, επηρεάζοντας τα δρομολόγια των πλοίων.
Σύμφωνα με τις διοικητικές αρχές του λιμανιού του Αμβούργου, μισή ντουζίνα εμπορικά πλοία περιμένουν φορτωμένα, ώστε να αρχίσει η διαδικασία εκφόρτωσης.
Αναλυτές του κλάδου θεωρούν πως η κατάσταση θα επιδεινωθεί τις επόμενες εβδομάδες, δημιουργώντας «μποτιλιάρισμα» στις ακτές της Βόρειας Θάλασσας, καθώς αρκετά εμπορικά πλοία που αναχώρησαν από την Κίνα, μετά την άρση των lockdown, θα αρχίσουν να φτάνουν στην Ευρώπη.
Latest News
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της