![Ελληνικό: Αποκαλυπτήρια για το καζίνο [ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/kazino.jpg)
Την εκκίνηση της πρώτης στην Ελλάδα αλλά και την Ευρώπη επένδυσης για την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Τουριστικού Συγκροτήματος (IRC) με καζίνο ανακοίνωσαν από το Ζάππειο δύο μεγάλες εταιρείες στο είδος τους.
Ο αμερικανικός όμιλος Hard Rock International που είναι ο μεγαλύτερος διεθνώς στο χώρο της διασκέδασης και του τουρισμού σε συνδυασμό με τα τυχερά παιχνίδι και ο ελληνικός κορυφαίος όμιλος στις υποδομές, τις παραχωρήσεις και την ενέργειας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, σε ειδική εκδήλωση στο Ζάππειο επισημοποίησαν τη συνεργασία τους για την υλοποίησης της εμβληματικής επένδυσης ύψους 1 δις. ευρώ στο Ελληνικό.

Στη διάρκεια της εκδήλωσης στο Ζάππειο ο υπουργός Ανάπτυξης και Επένδυσης Άδωνις Γεωργιάδης εκπροσωπώντας τον πρωθυπουργό χαρακτήρισε το έργο «εθνικό», τονίζοντας τη σημασία της επένδυσης τόσο της ανάπτυξης του IRC όσο και του Ελληνικού: «Αυτό που χτίζεται θα γράψει ιστορία», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός εξαίροντας τους δύο εταίρους αλλά κι ενθυμούμενος τα σκαμπανεβάσματα για την υλοποίηση της επένδυσης.

Όπως έκανε γνωστό το IRC θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2025.


- Διαβάστε επίσης: Καζίνο – Ελληνικό: Τι προβλέπει η απόφαση του υπ. Οικονομικών
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης τόνισε: «Το έργο ξεκίνησε το 2019 και πέρασε από σκαμπανεβάσματα και αγωνίες.Και στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδείχθηκε πως στις μεγάλες επενδύσεις όταν συμμετέχουν αφοσιωμένες ελληνικές εταιρείες είναι εγγύηση για επιτυχία. Πήραμε πάνω μας όλη την ευθύνη 100% του έργου για να το σώσουμε και να το προχωρήσουμε. Οι μέτοχοι της εταιρείας μας, μας στήριξαν. Είναι μεγάλη Δίνουμε τη δέσμευση πως θα λειτουργήσει εγκαίρως το IRC».

Παρών στην εκδήλωση και ο πρόεδρος της Hard Rock International Τζίμ Άλλεν, ο οποίος ευχαρίστησε τη χώρα μας για την εμπιστοσύνη που δίνει στον όμιλο του προκειμένου να αναπτύξει τη συγκεκριμένη επένδυση. Ο ίδιος σημείωσε ότι η Hard Rock International κλείνει 50 χρόνια λειτουργίας και διαθέτει 250 εγκαταστάσεις σε περισσότερες από 70 χώρες με έσοδα 7 δισ. δολάρια και 50.000 εργαζόμενους.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA