Την πλήρη αποχώρησή τους από τη Ρωσία ανακοίνωσε η NIKE, τρεις μήνες μετά την αναστολή των δραστηριοτήτων της στη χώρα.
Η αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών είχε ανακοινώσει ήδη από τις 3 Μαρτίου ότι θα αναστείλει προσωρινά τη λειτουργία όλων των καταστημάτων της στη Ρωσία, ως απάντηση για την εισβολή της Μόσχας στην Ουκρανία, προσθέτοντας ότι όσα παραμείνουν ανοιχτά θα λειτουργούν από ανεξάρτητους συνεργάτες.
- Διαβάστε επίσης: Nike – Ανοιχτά πολλά καταστήματα στη Ρωσία μία εβδομάδα μετά την «αναστολή λειτουργίας»
Σήμερα, μαζί με άλλες μεγάλες δυτικές μάρκες, όπως η McDonald’s και η Google, επιβεβαίωσαν ότι θα εγκαταλείψουν εντελώς τη χώρα.
Επιτάχυνση της αποχώρησης
Οι ξένες εταιρείες που επιδιώκουν να αποχωρήσουν από τη Ρωσία λόγω του πολέμου στην Ουκρανία αντιμετωπίζουν την προοπτική να ψηφιστούν τις επόμενες εβδομάδες νέοι νόμοι που θα επιτρέπουν στη Μόσχα να κατάσχει περιουσιακά τους στοιχεία και να επιβάλει ποινικές κυρώσεις. Αυτή η προοπτική έχει ωθήσει ορισμένες επιχειρήσεις να επιταχύνουν την αποχώρησή τους.
- Διαβάστε επίσης: Γερμανία – Κρίση τύπου Lehman θα πυροδοτήσει η Ρωσία
«Η ΝΙΚΕ έλαβε την απόφαση να αποχωρήσει από τη ρωσική αγορά. Προτεραιότητα μας είναι να διασφαλίσουμε πλήρως τους υπαλλήλους μας ενώ υπεύθυνα θα περιορίσουμε τις δραστηριότητες μας στους επόμενους μήνες» αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Συμβολισμός
Για τη Nike, η οποία λαμβάνει λιγότερο από το 1% των εσόδων της από την Ουκρανία και τη Ρωσία μαζί, η κίνηση αυτή είναι σε μεγάλο βαθμό συμβολική και όχι ουσιαστική ως προς τα αποτελέσματά της.
- Διαβάστε επίσης: H Nike εισβάλλει στον κόσμο του metaverse – Εξαγόρασε την RTFKT
Η εταιρεία έχει μια ιστορία στο να παίρνει θέση σε κοινωνικά και πολιτικά θέματα, από το να υποστηρίξει τον Αμερικανό παίκτη του αμερικανικού ποδοσφαίρου Κόλιν Κάπερνικ όταν αποφάσισε να γονατίζει όταν έπαιζε ο εθνικός ύμνος διαμαρτυρόμενος κατ’ αυτόν τον τρόπο κατά του ρατσισμού, έως το να καταδικάσει πέρυσι τον Βραζιλιάνο αστέρα του ποδοσφαίρου Νεϊμάρ επειδή αρνήθηκε να συνεργαστεί σε μια έρευνα σχετική με καταγγελίες για σεξουαλική επίθεση.
Ρωσικά μέσα ενημέρωσης είχαν αναφέρει ότι η ΝΙΚΕ δεν ανανέωσε τις συμφωνίες με τον μεγαλύτερο δικαιοδόχο (franchisee) στην Ρωσία, την εταιρεία Inventive Retail Group (IRG), η οποία λειτουργεί 37 καταστήματα με το σήμα Nike στη Ρωσία μέσω της θυγατρικής της Up And Run.
Οι μετοχές της Nike σημείωσαν άνοδο σχεδόν 1% κατά την προσυνεδριακή διαπραγμάτευση στις ΗΠΑ.
Latest News
Τι γεύση αφήνει το Euro 2024 στους γερμανούς διοργανωτές
Ο απολογισμός του Euro 2024 αρχίζει - Το ποτήρι φαίνεται «μισοάδειο» ή «μισογεμάτο», είναι θέμα οπτικής γωνίας.
Οι φιναλίστ του Euro 2024 σε αριθμούς – Ποια υπερτερεί; Ισπανία ή Αγγλία;
Ο τελικός Euro 2024 και τι δείχνουν οι οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες του πληθυσμού για τις χώρες της Ισπανίας και της Αγγλίας
Αναστέλλει τη λειτουργία της η Betshop.gr - Κατάσχεσε η εφορία τον τραπεζικό λογαριασμό εξυπηρέτησης πελατών της
Η εταιρεία B2B GAMING SERVICES που διαχειρίζεται τη Betshop.gr κάνει γνωστή την κατάσχεση του τραπεζικού λογαριασμού των πελατών της από τις φορολογικές αρχές
Ρεχάγκελ: «Ήξερα ότι έχουμε καταπληκτική ομάδα»
Ρεχάγκελ και Βρύζας μιλούν στην DW με αφορμή τα 20 χρόνια από τον θρίαμβο της Πορτογαλίας και τον αγώνα που δίνουν σήμερα τα αστέρια του 2004 με ομάδα επιλέκτων από όλη την Ευρώπη
Η βροχή... έπνιξε τα οικονομικά του Γουίμπλεντον - Πάνω από 250.000 λίρες η ζημιά
Λόγω των κακών καιρικών συνθηκών δεν πραγματοποιήθηκε κανένα παιχνίδι στα εξωτερικά γήπεδα του Γουίμπλεντον
«Πετάει» η ευρωπαϊκή αγορά ποδοσφαίρου - Αυξήθηκαν κατά 16% τα έσοδα στα 35,3 δισ. ευρώ
Τα πέντε «μεγάλα» ευρωπαϊκά πρωταθλήματα -Premier League, Bundesliga, LaLiga, Serie A και Ligue 1- είδαν αύξηση των εσόδων τους κατά 14%
Ο Μίλτος Τεντόγλου δεν βλέπει το τώρα, βλέπει το αύριο. Και το πάει τέρμα
Θα τον ακούσεις πολλές φορές να μιλάει με τον τρόπο του. Να τα λέει με τον τρόπο του
Πώς ο γυναικείος αθλητισμός μειώνει το χάσμα αμοιβών
Η Νο. 1 επιλογή στο ντραφτ του 2024 WNBA βοήθησε το πρωτάθλημα να φτάσει σε νέα ύψη
EURO 2024: Και οι influencers παίζουν μπάλα
Έχουν εκατομμύρια ακόλουθους, πρωταγωνιστούν και στα γήπεδα του EURO. Μήπως όμως οι φίλαθλοι υποβαθμίζονται σε κομπάρσους για διαφημίσεις των influencers;
Kριστιάνο Ρονάλντο: Τέλος διαδρομής…
Το τελευταίο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενός σταρ.