Ο αριθμός των εισιτηρίων που έχουν πουληθεί για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022 ανέρχεται σε 1,2 εκατομμύρια μετά τη δεύτερη φάση των πωλήσεων, όπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας της Οργανωτικής Επιτροπής, Χασάν Αλ-Θαουάντι, στο Οικονομικό Φόρουμ του Κατάρ.

«Νομίζω ότι η ζήτηση δημιουργεί ρεκόρ» δήλωσε ο Αλ-Θαουάντι. «Ο κόσμος αγοράζει και ανυπομονεί να έρθει, δεν υπάρχει αμφιβολία» πρόσθεσε.

Διαβάστε επίσης: ΟΗΕ: Το Μουντιάλ του Κατάρ «στέλνει μήνυμα ειρήνης»

Ανησυχία για τιμές

Πάντως, αρκετές ενώσεις φιλάθλων ανησυχούν για τις τιμές των πτήσεων, της στέγασης ή ακόμα και για τα δικαιώματά τους στο πλούσιο αλλά και συντηρητικό εμιράτο του Κόλπου.

Διαβάστε επίσης: Μπαρτσελόνα: Τα 800 εκατ. ευρώ που την… ξανακάνουν Μπάρτσα

«Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον όπου η οικονομία θα ωφελείται, αλλά είναι επίσης προσιτό για τους φιλάθλους, το οποίο δεν είναι κάτι πάντα εύκολο να εξισορροπηθεί» παραδέχτηκε.

«Νέα ξενοδοχεία εισέρχονται τακτικά στην πλατφόρμα φιλοξενίας των θεατών με εισιτήρια» συμπλήρωσε.

Ανθρώπινα δικαιώματα

Ενώ η χώρα έχει τεθεί υπό αμφισβήτηση από ΜΚΟ για το ζήτημα του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και ιδιαίτερα των μεταναστών εργαζομένων, ο  Αλ- Θαουάντι επέμεινε άλλη μια φορά στην «πρόοδο» που σημειώθηκε από την ημέρα που το Κατάρ ανέλαβε την κορυφαία διοργάνωση, ενώ όσον αφορά την προετοιμασία του τουρνουά τόνισε ότι «οι βασικές υποδομές έχουν τελειώσει και είμαστε πλέον σε επιχειρησιακή φάση», συμπεριλαμβανομένων των καταλυμάτων και των δρομολογίων.

Συνολικά, οι διοργανωτές του πρώτου Μουντιάλ (21 Νοεμβρίου έως 18 Δεκεμβρίου) σε μια αραβική χώρα δήλωσαν ότι έχουν καταχωρίσει 40 εκατομμύρια αιτήματα, 17 εκατομμύρια κατά την πρώτη φάση πωλήσεων και 23 εκατομμύρια κατά τη δεύτερη.

Επίσης, συνολικά υπάρχουν μόλις περισσότερα από 3 εκατομμύρια διαθέσιμα εισιτήρια, εκ των οποίων 2 εκατομμύρια προς πώληση και 1 εκατομμύριο δεσμευμένα από τη FIFA και τους συνεργάτες της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης