
Στην προσέλκυση νέων επενδύσεων και στη στρατηγική ενίσχυσης των θεματικών μορφών τουρισμού ως έναν σημαντικό παράγοντα που συμβάλλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αναφέρθηκε ο Υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, από το νησί της Αίγινας, το οποίο επισκέφθηκε σήμερα.
Ο κ. Κικίλιας συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Αίγινας, Γιάννη Ζορμπά και συμμετείχε σε ευρεία σύσκεψη με εκπροσώπους της Επαγγελματικής Ένωσης του νησιού και τοπικούς φορείς, ενώ στη συνέχεια συναντήθηκε με την Ένωση Ξενοδόχων Αίγινας, μέλη της Ένωσης Ενοικιαζόμενων Δωματίων, καθώς και επαγγελματίες του κλάδου.
Διαβάστε επίσης – ΣΕΤΕ: Προκλήσεις και προοπτικές για τον ελληνικό τουρισμό
Δυναμική πορεία
Κατά τη διάρκεια των επαφών του κ. Κικίλια, επιβεβαιώθηκε η δυναμική πορεία του τουριστικού ρεύματος στο νησί, όπου η πληρότητα αυτή την περίοδο αγγίζει το 90%, με την τουριστική κίνηση να έχει ξεκινήσει ήδη από τον Φεβρουάριο. Ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε αναλυτικά στις θεσμικές παρεμβάσεις που αναλήφθηκαν από το φθινόπωρο σχετικά με την προσέλκυση επισκεπτών στη χώρα μας από νέες αγορές και στο επιτυχές rebranding της Ελλάδας που οδήγησε στην περαιτέρω ισχυροποίηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και στην ανάδειξη νέων προορισμών σε όλη τη χώρα.
«Η Αίγινα εξελίσσεται σε έναν τουριστικό προορισμό δωδεκάμηνης διάρκειας. Οι επιδόσεις που βλέπουμε, από την αρχή της φετινής σεζόν, είναι αποτέλεσμα στοχευμένων ενεργειών, σωστής προετοιμασίας και σκληρής δουλειάς», δήλωσε ο κ. Κικίλιας, επαναλαμβάνοντας ωστόσο ότι ταμείο θα γίνει στο τέλος της χρονιάς.

Ενδιαφέρον για επενδύσεις
Όπως επισήμανε ο Υπουργός Τουρισμού, το ενδιαφέρον για επενδύσεις στο νησί είναι έντονο, ιδίως από την αγορά του Ισραήλ. «Είναι κάτι που θα δούμε, στην πράξη, το αμέσως επόμενο διάστημα», είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι αυτό δεν προέκυψε τυχαία, αλλά εντάσσεται στο σύνολο των στρατηγικών ενεργειών που το Υπουργείο Τουρισμού υλοποιεί, όλο αυτό το διάστημα, για την περαιτέρω ενίσχυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Ο κ. Κικίλιας στάθηκε ιδιαίτερα στο πολλαπλασιαστικό αποτύπωμα και την καθοριστική συμβολή του τουρισμού στη στήριξη της τοπικής οικονομίας, του πρωτογενούς τομέα και της μέσης ελληνικής οικογένειας, φέρνοντας το παράδειγμα των αποτελεσμάτων της πρόσφατης έρευνας του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, σύμφωνα με την οποία το 88% των προϊόντων που προμηθεύονται τα ξενοδοχεία μας, προέρχονται από Έλληνες παραγωγούς.
Συγκριτικά πλεονεκτήματα
Ξεχωριστή μνεία έγινε και στην αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Αίγινας, μέσω της ενίσχυσης των θεματικών μορφών τουρισμού: γαστρονομικού, θρησκευτικού και πολιτιστικού. Στο πλαίσιο αυτό, ο Υπουργός Τουρισμού επισκέφθηκε τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Φυστικοπαραγωγών Αίγινας, την Ιερά Μόνη Αγίου Νεκτάριου πόλο έλξης για χιλιάδες πιστούς από την Ελλάδα και το εξωτερικό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, καθώς και τον ναό της Αφαίας, στη βορειοανατολική πλευρά της Αίγινας, ένα ιστορικό αρχαιολογικό μνημείο γνωστό σε όλο τον κόσμο.
Επί τάπητος βρέθηκαν, επίσης, η υλοποίηση βασικών έργων υποδομής, αξιοποιώντας στον μέγιστο δυνατό βαθμό και τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, καθώς και η περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας του τουριστικού προϊόντος του νησιού.
Στις συναντήσεις συμμετείχαν, επίσης, οι βουλευτές Α’ Πειραιώς της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μελάς, Νίκος Μανωλάκος, Νόνη Δούνια και Χριστόφορος Μπουτσικάκης.
Ακολουθεί η δήλωση του Υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια:
«Βρίσκομαι, σήμερα εδώ, εν μέσω μίας εξαιρετικά ευχάριστης συγκυρίας, αποτέλεσμα πολύ σκληρής δουλειάς.
Τα τουριστικά καταλύματα, αυτή τη στιγμή στην Αίγινα, εμφανίζουν πληρότητα 90% και η τουριστική περίοδος πηγαίνει -όπως μαρτυρούν τα στοιχεία- πολύ καλά, όπως και σε όλη τη χώρα. Επίσης, θέλω να ανακοινώσω ότι το 88% των προϊόντων που προμηθεύονται οι τουριστικές επιχειρήσεις είναι ελληνικά, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για την ενίσχυση τόσο της πρωτογενούς παραγωγής, όσο και της μέσης ελληνικής οικογένειας.
Στη συνάντηση που είχαμε, μου επισημάνθηκαν και όλα τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υποδομές, την ακτοπλοϊκή σύνδεση, αλλά και την ενίσχυση της εξωστρέφειας του τουριστικού προϊόντος του νησιού. Ειδικά ως προς το τελευταίο, ισχυρό είναι το επενδυτικό ενδιαφέρον από την αγορά του Ισραήλ, κάτι που θα δούμε στην πράξη το αμέσως επόμενο διάστημα. Το ενδιαφέρον δε αυτό για επενδύσεις στο νησί, συνοδεύεται από μία δυναμική ροή επισκεπτών στη χώρα μας από το Ισραήλ, από τη συνεχή προσθήκη νέων προορισμών από τις αεροπορικές εταιρείες, καθώς φυσικά και από το σύνολο των στρατηγικών ενεργειών που έχουμε αναλάβει όλο αυτό το διάστημα για την ενίσχυση του brand “Ελλάδα” και για ακόμη πιο ποιοτικό τουρισμό.
Συνεχίζουμε τη στενή συνεργασία και την ομαδική δουλειά για την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στο νησί, αλλά και για την προώθηση θεματικών μορφών τουρισμού -όπως ο θρησκευτικός και ο γαστρονομικός τουρισμός- μέσα από την ενίσχυση της πρωτογενούς παραγωγής και της ανάδειξης των τοπικών προϊόντων που παράγει το νησί, για παράδειγμα το ξακουστό σε όλους φιστίκι.
Το νησί είναι όμως γνωστό και για τους ανθρώπους του, αυτή τη μοναδική φιλοξενία που προσφέρουν απλόχερα στον επισκέπτη. Και αυτό είναι κάτι που διαφημίζουμε -μέσω και του ΕΟΤ- στο εξωτερικό, δώδεκα μήνες τον χρόνο.
Σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία. Συνεχίζουμε τη μάχη ημέρα με την ημέρα για να κάνουμε το τουριστικό μας προϊόν ακόμη πιο ισχυρό. Και υπόσχομαι να βρεθώ, ξανά εδώ, στο τέλος της σεζόν, προκειμένου να κάνουμε -όλοι μαζί- ταμείο».


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους

Γιατί οι Ευρωπαίοι ακυρώνουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ
Οι διεθνείς επισκέπτες μένουν μακριά καθώς αυξάνεται η πολιτική και οικονομική ένταση