«Σανίδα σωτηρίας» βρήκε η Crystal Cruises, μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες στις κρουαζιέρες πολυτελείας, η οποία θα δει τα πλοία της να πλέουν ξανά με νέα ιδιοκτησία το 2023, μετά την οικονομική κατάρρευση της μητρικής της εταιρείας Genting Hong Kong.
Διαβάστε επίσης: Παρθενικό ταξίδι στο… διαλυτήριο για το κρουαζιερόπλοιο Global Dream II
Η Genting Hong Kong ήταν ιδιοκτήτρια του luxury brand Crystal Cruises, αλλά και των Dream Cruises, Star Cruises και των γερμανικών ναυπηγείων MV Werften και Lloyd Werft Bremerhaven, τα οποία υπέβαλαν αίτηση πτώχευσης στις αρμόδιες γερμανικές αρχές.
Η Crystal αναγκάστηκε να αναστείλει τις δραστηριότητές της στα τέλη Ιανουαρίου 2022 και στις αρχές Ιουνίου οι Μπαχάμες έβγαλαν στο σφυρί τα δύο μεγάλα κρουαζιερόπλοιά της για να ρυθμιστούν τα χρέη.
Διαβάστε επίσης: «Μαγνήτης» για κρουαζιερόπλοια η Ρόδος
Η Heritage Group, ένας όμιλος με επενδύσεις στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού με επικεφαλής τον Μονεγάσκο δισεκατομμυριούχο Manfredi Lefebvre d’Ovidio, επιβεβαίωσε σήμερα ότι αγόρασε την Crystal Cruises και τα δύο κρουαζιερόπλοια μέσω του A&K Travel Group. Ο Lefebvre d’Ovidio απέκτησε το 80% της A&K τον Μάιο του 2019.
Τα δύο πλοία θα επαναλειτουργήσουν το 2023 μετά από εκτεταμένo refit. Τα κρουαζιερόπλοια πωλήθηκαν την περασμένη εβδομάδα από το Ανώτατο Δικαστήριο στις Μπαχάμες με το Crystal Symphony να πωλείται για 25 εκατομμύρια δολάρια και το νεότερο Crystal Serenity για 103 εκατομμύρια δολάρια. Η επωνυμία και άλλα περιουσιακά στοιχεία αποκτήθηκαν χωριστά από τους εκκαθαριστές της εταιρείας με έδρα τις ΗΠΑ.
Σημειώνεται πως πληροφορίες κάνουν λόγο για ενδιαφέρον της Royal Caribbean και της Silversea για υπό ναυπήγηση πολυτελές κρουαζιερόπλοιο της Crystal, Crystal Endeavour, το οποίο ολοκληρώθηκε πέρυσι από την MV Werften. Παράλληλα, τα πέντε κρουαζιερόπλοια ποταμών της Crystal συνεχίζουν επίσης να τελούν υπό πώληση
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη