
«Σανίδα σωτηρίας» βρήκε η Crystal Cruises, μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες στις κρουαζιέρες πολυτελείας, η οποία θα δει τα πλοία της να πλέουν ξανά με νέα ιδιοκτησία το 2023, μετά την οικονομική κατάρρευση της μητρικής της εταιρείας Genting Hong Kong.
Διαβάστε επίσης: Παρθενικό ταξίδι στο… διαλυτήριο για το κρουαζιερόπλοιο Global Dream II
Η Genting Hong Kong ήταν ιδιοκτήτρια του luxury brand Crystal Cruises, αλλά και των Dream Cruises, Star Cruises και των γερμανικών ναυπηγείων MV Werften και Lloyd Werft Bremerhaven, τα οποία υπέβαλαν αίτηση πτώχευσης στις αρμόδιες γερμανικές αρχές.
Η Crystal αναγκάστηκε να αναστείλει τις δραστηριότητές της στα τέλη Ιανουαρίου 2022 και στις αρχές Ιουνίου οι Μπαχάμες έβγαλαν στο σφυρί τα δύο μεγάλα κρουαζιερόπλοιά της για να ρυθμιστούν τα χρέη.
Διαβάστε επίσης: «Μαγνήτης» για κρουαζιερόπλοια η Ρόδος
Η Heritage Group, ένας όμιλος με επενδύσεις στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού με επικεφαλής τον Μονεγάσκο δισεκατομμυριούχο Manfredi Lefebvre d’Ovidio, επιβεβαίωσε σήμερα ότι αγόρασε την Crystal Cruises και τα δύο κρουαζιερόπλοια μέσω του A&K Travel Group. Ο Lefebvre d’Ovidio απέκτησε το 80% της A&K τον Μάιο του 2019.
Τα δύο πλοία θα επαναλειτουργήσουν το 2023 μετά από εκτεταμένo refit. Τα κρουαζιερόπλοια πωλήθηκαν την περασμένη εβδομάδα από το Ανώτατο Δικαστήριο στις Μπαχάμες με το Crystal Symphony να πωλείται για 25 εκατομμύρια δολάρια και το νεότερο Crystal Serenity για 103 εκατομμύρια δολάρια. Η επωνυμία και άλλα περιουσιακά στοιχεία αποκτήθηκαν χωριστά από τους εκκαθαριστές της εταιρείας με έδρα τις ΗΠΑ.
Σημειώνεται πως πληροφορίες κάνουν λόγο για ενδιαφέρον της Royal Caribbean και της Silversea για υπό ναυπήγηση πολυτελές κρουαζιερόπλοιο της Crystal, Crystal Endeavour, το οποίο ολοκληρώθηκε πέρυσι από την MV Werften. Παράλληλα, τα πέντε κρουαζιερόπλοια ποταμών της Crystal συνεχίζουν επίσης να τελούν υπό πώληση


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά