«Σανίδα σωτηρίας» βρήκε η Crystal Cruises, μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες στις κρουαζιέρες πολυτελείας, η οποία θα δει τα πλοία της να πλέουν ξανά με νέα ιδιοκτησία το 2023, μετά την οικονομική κατάρρευση της μητρικής της εταιρείας Genting Hong Kong.
Διαβάστε επίσης: Παρθενικό ταξίδι στο… διαλυτήριο για το κρουαζιερόπλοιο Global Dream II
Η Genting Hong Kong ήταν ιδιοκτήτρια του luxury brand Crystal Cruises, αλλά και των Dream Cruises, Star Cruises και των γερμανικών ναυπηγείων MV Werften και Lloyd Werft Bremerhaven, τα οποία υπέβαλαν αίτηση πτώχευσης στις αρμόδιες γερμανικές αρχές.
Η Crystal αναγκάστηκε να αναστείλει τις δραστηριότητές της στα τέλη Ιανουαρίου 2022 και στις αρχές Ιουνίου οι Μπαχάμες έβγαλαν στο σφυρί τα δύο μεγάλα κρουαζιερόπλοιά της για να ρυθμιστούν τα χρέη.
Διαβάστε επίσης: «Μαγνήτης» για κρουαζιερόπλοια η Ρόδος
Η Heritage Group, ένας όμιλος με επενδύσεις στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού με επικεφαλής τον Μονεγάσκο δισεκατομμυριούχο Manfredi Lefebvre d’Ovidio, επιβεβαίωσε σήμερα ότι αγόρασε την Crystal Cruises και τα δύο κρουαζιερόπλοια μέσω του A&K Travel Group. Ο Lefebvre d’Ovidio απέκτησε το 80% της A&K τον Μάιο του 2019.
Τα δύο πλοία θα επαναλειτουργήσουν το 2023 μετά από εκτεταμένo refit. Τα κρουαζιερόπλοια πωλήθηκαν την περασμένη εβδομάδα από το Ανώτατο Δικαστήριο στις Μπαχάμες με το Crystal Symphony να πωλείται για 25 εκατομμύρια δολάρια και το νεότερο Crystal Serenity για 103 εκατομμύρια δολάρια. Η επωνυμία και άλλα περιουσιακά στοιχεία αποκτήθηκαν χωριστά από τους εκκαθαριστές της εταιρείας με έδρα τις ΗΠΑ.
Σημειώνεται πως πληροφορίες κάνουν λόγο για ενδιαφέρον της Royal Caribbean και της Silversea για υπό ναυπήγηση πολυτελές κρουαζιερόπλοιο της Crystal, Crystal Endeavour, το οποίο ολοκληρώθηκε πέρυσι από την MV Werften. Παράλληλα, τα πέντε κρουαζιερόπλοια ποταμών της Crystal συνεχίζουν επίσης να τελούν υπό πώληση
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons