
Τα ναυπηγεία Hudong-Zhonghua Shipbuilding, θυγατρική της CSSC, ανακοίνωσαν ότι παρέδωσαν το μεγαλύτερο containership παγκοσμίως, το Ever Alot, μεταφορικής ικανότητας 24.004 Teu.
Ο νέος κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ χωρητικότητας εμπορευματοκιβωτίων έχει μήκος 400 μέτρα, πλάτος 61,5 μέτρα και βύθισμα 17 μέτρα.
Διαβάστε επίσης: Containers: Σε κρίσιμη καμπή οι ναύλοι
Το Ever Alot παραδόθηκε σε θυγατρική της ταϊβανέζικης ναυτιλιακής εταιρείας Evergreen Marine Corporation, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες containerships παγκοσμίως.
The world's largest container ship, MV Ever Alot with a capacity of 24000 TEU, was delivered on Wednesday in the coastal city of Shanghai.
For more maritime news visit – https://t.co/Fu6f8UX5be#Containership #Shipping #Maritime #MarineInsight #Merchantnavy #Merchantmarine pic.twitter.com/q94UZfIAEQ
— MarineInsight (@MarineInsight) June 23, 2022
Σημειώνεται πως το σκάφος είναι το έβδομο της κλάσης Evergreen A και το πρώτο πλοίο στον κόσμο που ξεπέρασε το όριο των 24.000 Teu.
Διαβάστε επίσης: Παρθενικό ταξίδι στο… διαλυτήριο για το κρουαζιερόπλοιο Global Dream II
Τα πρώτα έξι πλοία της κατηγορίας κατασκευάστηκαν από τη Samsung Heavy Industries στη Νότια Κορέα, ωστόσο αυτά έχουν ελαφρώς μικρότερη χωρητικότητα 23.992 TEU παρόλο που έχουν τις ίδιες διαστάσεις. Το πρώτο πλοίο της κατηγορίας, το Ever Ace, κατείχε στο παρελθόν τον τίτλο του μεγαλύτερου στον κόσμο μετά την παράδοσή του τον Ιούλιο του 2021.
Συνολικά, έχουν σχεδιαστεί 13 πλοία «Evergreen A», συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων που κατασκευάστηκαν από τα ναυπηγεία Hudong-Zhonghua.


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ