![ΣΕΒΤ: Αυτοδέσμευση βιομηχανίας τροφίμων για την παιδική διαφήμιση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/baby-ga49880a14_1920.jpg)
Την εθελοντική πρωτοβουλία Ελληνικό Pledge, που αφορά στη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης τροφίμων και ποτών στα παιδιά υλοποίησαν ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων & Ποτών (ΣΕΒΤ), σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).
Το Ελληνικό Pledge δημιουργήθηκε στο πρότυπο του αντίστοιχου – πολύ επιτυχημένου – ευρωπαϊκού (EUpledge) και απαντά καθοριστικά στις εξελίξεις σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο που δείχνουν ότι το θέμα της σωστής διατροφής, σε συνδυασμό με τη διαφήμιση τροφίμων & ποτών στα παιδιά, είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο η Στρατηγική «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» θέτει μια σειρά από στόχους και προκλήσεις για τη μετάβαση σε πιο βιώσιμα συστήματα τροφίμων και είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον κλάδο μας, καθώς αγγίζει περιοχές στις οποίες η Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών δραστηριοποιείται ενεργά εδώ και χρόνια.
Διαβάστε επίσης: Αντιδράσεις για το «Nutri-score» στα τρόφιμα
Κώδικας Αυτοδέσμευσης από επιχειρήσεις
Το Ελληνικό Pledge αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων & δεσμεύσεων, είναι δηλαδή ένας Κώδικας Αυτοδέσμευσης από επιχειρήσεις του κλάδου που -μεταξύ άλλων- αποκλείει τη διαφήμιση τροφίμων και ποτών με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, αλάτι, ζάχαρη σε παιδιά κάτω των 13 ετών. Στόχος η αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων και η υποστήριξη των γονέων στην προσπάθειά τους για πιο υγιεινή διατροφή των παιδιών.
Διαβάστε επίσης: Τρόφιμα: Το ρύζι θα είναι το επόμενο… σιτάρι;
Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο Ελληνικό Pledge δεσμεύονται:
• Να μην πραγματοποιούν διαφημίσεις (στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο) που απευθύνονται σε παιδιά κάτω των 13 ετών, για προϊόντα δηλαδή που δεν πληρούν συγκεκριμένα διατροφικά κριτήρια, είτε να μη διαφημίζουν καθόλου σε παιδιά κάτω των 13 ετών.
• Να αποδέχονται την παρακολούθηση και πιστοποίηση της συμμόρφωσής τους από τρίτους ανεξάρτητους φορείς.
Ποιες επιχειρήσεις συμμετέχουν
Στο Ελληνικό Pledge, που ξεκίνησε τον Μάιο 2022, συμμετέχουν ήδη 18 επιχειρήσεις. Πρόκειται για τις:
3αλφα
COCA COLA ΕΛΛΑΣ
ΓΙΩΤΗΣ Α.Ε.
COCA COLA 3Ε
ΕΛΑΪΣ UNILEVER ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
FERRERO INTERNATIONAL GREECE
ΙΟΝ Α.Ε.
FRONERI ΕΛΛΑΣ ΠΑΓΩΤΟ Α.Ε.
ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ Α.Ε.
GREEN COLA HELLAS
ΚΥΚΝΟΣ Α.Ε.
NESTLE ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ Α.Β.Ε.Ε
NUMIL ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
Π.Γ. ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ
PEPSICO ΕΛΛΑΣ
ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ
ARLA FOODS ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕΕ
Ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, αντιπρόεδρος του ΣΕΒΤ, πρόεδρος ΣΔΕ & Συντονιστής Πρωτοβουλίας Ελληνικού Pledge, δήλωσε: «Η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει έμπρακτα την υπευθυνότητα με την οποία η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών βελτιώνει την επικοινωνία των προϊόντων της, έχοντας πάντα τον καταναλωτή στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε, στο μέτρο που μας αναλογεί, στην αντιμετώπιση ενός πολυπαραγοντικού προβλήματος υγείας, όπως είναι αυτό της παιδικής παχυσαρκίας».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![ΓΣΕΒΕΕ: Περιοδεία στην Καβάλα του πρόεδρου της ΓΣΕΒΕΕ, Γιώργου Καββαθά](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ΚΑΒΑΛΑ-ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ-4-2-600x451.jpg)
Νέα βάρη 2,4 δισ. ευρώ για τους επαγγελματίες, βλέπει ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ
Το λειτουργικό κόστος των επιχειρήσεων, έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια κατά 37,4%, λέει ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ
![Trade Estates: Αύξησε η Latsco στο 8,11% τη συμμετοχή της στην εταιρεία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/marianna-latsi-600x427.jpg)
Αύξησε η Latsco στο 8,11% τη συμμετοχή της στην Trade Estates
Η “Latsco Hellenic Holdings S.à.r.L” κατέχει ποσοστό 8,11% της Trade Estates ήτοι 9.780.869 μετοχές - Τι αναφέρει σε ανακοίνωση η Trade Estates
![Softweb: Εξαγορά του 70% της Vitamin Media](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_dimitrakopoulos_SOFTWEB-600x352.png)
Εξαγορά του 70% της Vitamin Media από την Softweb
Στόχος της Softweb με την εξαγορά της Vitamin Media είναι η δημιουργία ενός ομίλου τεχνολογίας και digital marketing
![Goldman Sachs: Τα οφέλη για την Πειραιώς από την απόκτηση του 70% της Εθνικής Ασφαλιστικής](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/Piraeus-600x346.jpg)
Τα οφέλη για την Πειραιώς από το deal για την Εθνική Ασφαλιστική - Τι λέει η Goldman Sachs
Η Goldman Sachs επισημαίνει ότι τα κεφαλαιακά αποθέματα θα είναι επαρκή ώστε η Πειραιώς να διατηρήσει τους δείκτες διανομής μερισμάτων
![Breezy: Ρομποτική μονάδα αναβάθμισης μεταχειρισμένων smartphone στην Πολωνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Breezy_factory_02-600x400.jpg)
Breezy: Ρομποτική μονάδα αναβάθμισης μεταχειρισμένων smartphone στην Πολωνία
Το νέο εργοστάσιο της Breezy στην Πολωνία ευθυγραμμίζεται με τα πρότυπα «Βιομηχανία 5.0»
![ΟΛΘ: Η Belterra αύξησε το ποσοστό της σε 72,75%](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/09/olth2-600x430.jpg)
ΟΛΘ: Η Belterra αύξησε το ποσοστό της σε 72,75%
Νέα αγορά μετοχών από την εταιρεία Belterra
![Τιτάν: Ισχυρή ζήτηση για το IPO της Titan America – Κλείνει το βιβλίο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/TITAN-Group_Photo-1-2-400x600.jpg)
Τιτάν: Ισχυρή ζήτηση για το IPO της Titan America – Κλείνει το βιβλίο
Ο όμιλος Τιτάν ολοκληρώνει το roadshow για τη δημόσια προσφορά του 13% με 15% της Ttian America μέσω του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης
![ΕΣΕΕ: Να υπαχθούν σε καθεστώς έκτακτης ανάγκης οι επιχειρήσεις της Σαντορίνης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/12/stavros-kafounis-600x400.jpg)
Έκτακτα μέτρα για τους εμπόρους της Σαντορίνης ζητά η ΕΣΕΕ
Οι συνέπειες της σεισμικής έξαρσης είναι ήδη εμφανείς στην τοπική οικονομία, καθώς το νησί ερημώνει και η συνοχή του κοινωνικού ιστού δοκιμάζεται, τονίζει η ΕΣΕΕ
![Πειραιώς: Προσφέρει 469 εκατ. για το 70% της Εθνικής Ασφαλιστικής – Ξεκίνησε συζητήσεις με το CVC](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/10/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
Η Πειραιώς προσφέρει 469 εκατ. για το 70% της Εθνικής Ασφαλιστικής – Ξεκίνησε συζητήσεις με το CVC
Διαπραγματεύσεις της Πειραιώς με CVC - Ποια η επίπτωση στην κεφαλαιακή θέση - Επιδίωξη για υιοθέτηση του Danish Compromise
![Pandora: Από τις ουρές στην Ερμού στην αύξηση εσόδων διεθνώς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_pandora_bergiotti-600x352.png)
Η «χρυσή» τύχη της Pandora - Από τις ουρές στην Ερμού στην αύξηση εσόδων διεθνώς
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6% κατά τη διάρκεια του τριμήνου και κατά 9% - Ανοδική και η ελληνική αγορά