
Η επικοινωνία των αρχαίων πύργων και ακροπόλεων της Σίφνου, αναβίωσε και πάλι στη διάρκεια της 19ης ετήσιας εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες στο νησί, με συνδιοργανωτές τη ΔΗΚΕΣ, τον Δήμο Σίφνου και τον Πολιτιστικό Σύλλογο Σίφνου.
Οι αρχαίοι #πύργοι της #Σίφνου «ξαναζωντανεύουν»!
Το #έθιμο της αναβίωσης της επικοινωνίας των αρχαίων πύργων και ακροπόλεων της Σίφνου, ζωντάνεψε» μέσα από την 19η ετήσια εκδήλωση που
πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες στο νησί της αρμονίας!#Sifnos pic.twitter.com/1EDKjliQgb— Visit Sifnos (@visitsifnos) June 24, 2022
Εκατοντάδες εθελοντές κάθε ηλικίας διασκορπίστηκαν σε 69 σημεία του νησιού για να αναπαραστήσουν την αρχαία επικοινωνία μέσω προειδοποιητικών σημάτων και να στείλουν μήνυμα ελπίδας, αισιοδοξίας και συναδέλφωσης. Η ολοένα και μεγαλύτερη συμμετοχή των εθελοντών και η προσθήκη περισσότερων σημείων κάθε χρονιά είναι ενδεικτική της δυναμικής του εγχειρήματος. Οι αρχαίοι πύργοι στη Σίφνο, συνδέονται με τις ακροπόλεις του νησιού και χρησίμευαν ως φρυκτωρίες, φυλάκια ή αποθηκευτικοί χώροι.
Διαβάστε επίσης: Nάξος και Σίφνος στους ξεχωριστούς προορισμούς του κόσμου
Οι φρυκτωρίες στη Σίφνο άρχισαν να χτίζονται για να στέλνουν προειδοποιητικά σήματα σχετικά με τις επιδρομές πειρατών, κατά τα ρωμαϊκά και ενετικά χρόνια.
Πρόσφατα η Σίφνος συγκαταλέχθηκε στις νέες προσθήκες ανάμεσα στα πιο ιστορικά μέρη από 72 χώρες του πλανήτη, σύμφωνα με το διεθνές τηλεοπτικό μέσο για τον πολιτιστικό τουρισμό, 4k Heritage TV. «Η ιστορία μας είναι το μέλλον μας, ειδικά σε μία εποχή που οι ταξιδιωτικές τάσεις και οι ανάγκες των ανθρώπων αλλάζουν. Συντηρούμε τις παραδόσεις και τις διαχρονικές αξίες και φροντίζουμε να τις μεταλαμπαδεύουμε στις νέες γενιές αλλά και στους επισκέπτες του νησιού, κάνοντας τους όλους κοινωνούς του μακραίωνου πολιτισμού της Σίφνου», δήλωσε η δήμαρχος του νησιού, Μαρία Ναδάλη.
Στο ίδιο «μήκος κύματος» εκπέμπει και το νέο αφιέρωμα των Financial Times που εκθειάζει την ιστορία, την ποιότητα και τη διαχρονικότητα της αγγειοπλαστικής στη Σίφνο.
Η συντάκτρια του άρθρου τοποθετεί τα κεραμικά της Σίφνου, ανάμεσα στα κορυφαία δείγματα της τέχνης της αγγειοπλαστικής από όλο τον κόσμο.


Latest News

Αύξηση πάνω από 18% στις κρατήσεις για το Πάσχα - Οι πρωταθλητές και οι χαμένοι
Ο ρόλος του Ορθόδοξου και Καθολικού Πάσχα, η περίπτωση της Κρήτης και το momentum Σαντορίνης και Μυκόνου - Τι δείχνουν οι κρατήσεις

Στο 1,5 δισ. ευρώ το έλλειμμα στο ισοζύγιο το α' δίμηνο - Άνοδος 5,4% στις αφίξεις τουριστών
Την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2025, στην κατηγορία των άμεσων επενδύσεων, οι απαιτήσεις των κατοίκων έναντι του εξωτερικού κατέγραψαν ροές ύψους 1 δισ. ευρώ

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.