Μειοψηφικό ποσοστό στην Electrify America, την θυγατρική εταιρεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων της Volkswagen αποκτά η έτερη γερμανική Siemens προσβλέποντας σε ένα μερίδιο στην ανερχόμενη αγορά του κλάδου.
Διαβάστε επίσης: Ηλεκτροκίνηση: Ποιος κατασκευαστής προβλέπεται να προσπεράσει την Tesla
Η επένδυση των δύο συνεταίρων, ύψους 450 εκατ. δολαρίων, ανεβάζει την συνολική αξία της Electrify America στα 2,45 δισ. δολάρια. Η ίδια η Siemens θα αποκτήσει ένα ποσοστό της τάξεως του 10% και μια θέση στο διοικητικό συμβούλιο.
Διαβάστε επίσης: Ferrari: Κάνει στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Από την πλευρά της, η VW θα φτάσει πιο κοντά στο στόχο της που είναι να μπορέσει να διπλασιάσει τον αριθμό των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική, μέχρι το 2026. Ο στόχος είναι η δημιουργία 1.800 σταθμών με 10.000 ταχυ-φορτιστές.
Σήμερα η Electrify America λειτουργεί πάνω από 3.500 σημεία φόρτισης στις ΗΠΑ και στον Καναδά, σε 807 σταθμούς.
Το δίκτυο συνεργάζεται και με άλλες βιομηχανίες αυτοκινήτου, όπως η Ford Motor Co και η Hyundai Motor Co. προκειμένου να καλύπτει τις ανάγκες φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων τους.
Η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, αν και έχει κάνει άλματα στο μέτωπο της ηλεκτροκίνησης, έχει μείνει πίσω στον κλάδο στην αμερικανική αγορά, όπου το μερίδιο της είναι ισχνό. Για το λόγο αυτό έχει ανακοινώσει σειρά επενδύσεων για νέες υποδομές και project, για να ενισχύσει την διείσδυση της στον χώρο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στη Βόρεια Αμερική.
Αντιστοίχως, η Siemens έχει αρχίσει να δρομολογεί σημαντικές επενδύσεις στους κλάδους των νέων τεχνολογιών, των ψηφιακών υπηρεσιών, αλλά και της ηλεκτροκίνησης. Για παράδειγμα, η εταιρεία ανακοίνωσε πέρυσι πως θα δαπανήσει 54 εκατ. δολάρια για την κατασκευή νέων εξαρτημάτων φόρτισης EV οχημάτων σε μονάδα στο Τέξας. Επίσης, μέσα στον Ιούνιο, ανακοίνωσε πως θα επενδύσει 25 εκατ. δολάρια για την απόκτηση μεριδίου στην αμερικανική WiTricity, που προσφέρει wireless επιλογές φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Latest News
Το 2024 θα είναι «σχεδόν σίγουρα» η πιο ζεστή χρονιά στην ιστορία
Το 2024 αναμένεται να αναδειχθεί ως η θερμότερη χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής υπηρεσίας Κοπέρνικος.
Στην πρίζα… η ζήτηση για αυτοπαραγωγή ενέργειας – Τα στοιχεία του GreenTank
Αφορούν σε έργα για αυτοπαραγωγή ενέργειας από πολίτες, επιχειρήσεις, αγρότες, δήμους, ενεργειακές κοινότητες και άλλους φορείς, ισχύος 133 MW
Χατζηγάκης για Τραμπ: Ισως καθυστερήσει τη μετάβαση στις ΑΠΕ αλλά το megatrend δεν αλλάζει
Ο Μικέλης Χατζηγάκης εκτίμησε ότι η εκλογή του νέου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ δεν είναι μια καλή εξέλιξη για τις ΑΠΕ
Η εκλογή Τραμπ «ρίχνει» τις μετοχές των εταιρειών καθαρής ενέργειας
Οι μετοχές των εταιρειών με δραστηριότητα στην καθαρή ενέργεια πέφτουν με την εκλογή Τράμπ καθώς έχει δεσμευτεί ότι θα καταργησει τα υπεράκτια αιολικά πάρκα
Ανησυχία στους αρχιτέκτονες της συμφωνίας του Παρισιού για την εκλογή Τραμπ ενόψει της COP29
Ο Τραμπ, γνωστός αρνητής της κλιματικής κρίσης, την έχει αποκαλέσει «μια από τις μεγάλες απάτες»
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων