Την υλοποίηση του έργου «Ψηφιακό πολιτιστικό δίκτυο των Λαογραφικών Μουσείων της Σάμου» ανέλαβε η Space Hellas έπειτα από διενέργεια διαγωνισμού του Δήμου Ανατολικής Σάμου.
Πρόκειται για την δημιουργία ενός ψηφιακού πολιτιστικού δικτύου των οκτώ Λαογραφικών Μουσείων της Σάμου, που σήμερα δε διαθέτουν υψηλή αναγνωσιμότητα και επισκεψιμότητα, με στόχο να δημιουργηθεί μια ολοκληρωμένη προβολή του πολιτιστικού αποθέματος του νησιού με ψηφιακά μέσα, κάνοντας χρήση ψηφιακών και διαδραστικών μέσων/εφαρμογών.
Αναλυτικότερα, το έργο αφορά στη δημιουργία μιας διαδικτυακής πύλης κοινής προβολής του δικτύου των μουσείων με οκτώ Micro sites, ένα για κάθε μουσείο, καθώς και την υλοποίηση μιας εφαρμογής περιήγησης για κινητές συσκευές σε επιλεγμένα μουσεία, με δυνατότητες ψηφιακής ξενάγησης με την χρήση τεχνολογιών επαυξημένης πραγματικότητας. Με την περάτωση του έργου, οι επισκέπτες των μουσείων και το ευρύτερο κοινό, θα έχουν τη δυνατότητα μιας μοναδικής εμπειρίας επίσκεψης, καθώς θα έχουν στην διάθεσή τους ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας και διάδρασης με το πολιτιστικό, λαογραφικό και ιστορικό περιεχόμενο των μουσείων.
Επιπροσθέτως, ιστορικοί, λαογράφοι, ερευνητές και νέοι θα ωφεληθούν από την επαφή τους με το σπάνιο υλικό, πολύτιμο για την επιστημονική κοινότητα. Στόχος του έργου είναι τα Λαογραφικά Μουσεία της Σάμου να αποκτήσουν εξωστρέφεια και να δραστηριοποιηθούν ενεργά, προσφέροντας στο κοινό εύκολη πρόσβαση στο πολιτιστικό και λαογραφικό υλικό τους.
Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη ψηφιακών υποδομών, σύγχρονων υπηρεσιών και εφαρμογών, με στόχο το σταδιακό ψηφιακό μετασχηματισμό των λαογραφικών μουσείων του νησιού με ψηφιακά μέσα. Τα λαογραφικά μουσεία της Σάμου είναι: α) Λαογραφικό Μουσείο του Πνευματικού Ιδρύματος Δημητρίου, β) Λαογραφικό Μουσείο Κουμεΐκων «Δημήτριος Παπαϊωάννου», γ) Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο Καρλοβάσου, δ) Λαογραφικό Μουσείο Παγώνδα, ε) Λαογραφικό Μουσείο στα Μεσόγεια, στ) Οινοποιητικό Λαογραφικό μουσείο Αμπέλου, ζ) Λαογραφικό μουσείο Μαυρατζαίων και η) Λαογραφικό μουσείο Μυτιληνιών.
Στα μουσεία αξιοποιούνται σύγχρονες ψηφιακές και διαδραστικές τεχνολογίες, διαδραστικές εφαρμογές, επαυξημένη πραγματικότητα και ψηφιακή ξενάγηση.
Latest News
H Adidas ξεπέρασε τις προσδοκίες στις πωλήσεις και αναβαθμίζει το guidance για το 2024
Οι πωλήσεις της Adidas για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στα 5,82 δισ. ευρώ
Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά
Αφορά σε εγγυητική ευθύνη υπέρ της πρωτοφειλέτριας εταιρείας Ήλιος Βιομηχανία Πλεκτικής ΑΒΕΕ
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora