Ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο για πρώτη φορά ο αριθμός των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων με μπαταρία που κυκλοφορούσαν το 2020 στα κράτη μέλη της ΕΕ. Αυτός ο αριθμός είναι 20 φορές μεγαλύτερος από τον αριθμό που καταγράφηκε το 2013 και 3 φορές μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο του 2018, σύμφωνα με την Eurostat.
Διαβάστε επίσης: Ηλεκτροκίνηση: Χάσμα – σοκ στις υποδομές στην Ευρώπη
Τα υψηλότερα ποσοστά αύξησης στα ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα σημειώθηκαν μεταξύ 2019 και 2020 (+83%) και μεταξύ 2018 και 2019 (+64%). Το 2020, το μερίδιό τους στο σύνολο των επιβατικών αυτοκινήτων εικοσαπλασιάστηκε και από 0,02% ανήλθε σε 0,4%.
Διαβάστε επίσης: Μασκ: Τα νέα εργοστάσια σε Τέξας και Βερολίνο «χάνουν δισ. δολάρια»
250 εκατ. επιβατικά οχήματα
Συνολικά, ο στόλος επιβατικών αυτοκινήτων σε όλα σχεδόν τα κράτη μέλη της ΕΕ έχει αυξηθεί τα τελευταία πέντε χρόνια, φτάνοντας συνολικά τα 250 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2020.
Για τουλάχιστον 30 χρόνια, το Λουξεμβούργο καταγράφει το υψηλότερο ποσοστό μηχανοκίνησης (αριθμός αυτοκινήτων ανά χίλιους κατοίκους) μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ (682 επιβατικά αυτοκίνητα ανά χίλιους κατοίκους το 2020). Αυτό μπορεί να σχετίζεται και με διασυνοριακούς εργαζόμενους (δηλαδή μη κατοίκους) που χρησιμοποιούν εταιρικά αυτοκίνητα ταξινομημένα στη χώρα. Το Λουξεμβούργο ακολούθησαν η Ιταλία (670), η Πολωνία (664) και η Φινλανδία (652).
Στην άλλη άκρη της κλίμακας, ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό μηχανοκίνησης καταγράφηκε στη Ρουμανία (379 αυτοκίνητα ανά χίλιους κατοίκους), παρά την αύξηση του αριθμού των εγγεγραμμένων αυτοκινήτων την περίοδο 2015-2020 (+41%). Τη Ρουμανία ακολούθησαν η Λετονία (390), η Ουγγαρία (403) και η Βουλγαρία (414).
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»