Η χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα εμφανίζει θεαματική άνοδο στις ηλικίες άνω των 55 ετών, με έμφαση στους 65-74 ετών, σύμφωνα με τη νέα πανελλαδική έρευνα «Focus on Tech Life» της Focus Bari, που αφορά το πρώτο τρίμηνο του 2022 και έγινε σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 10.000 ατόμων 13-74 ετών.
Αυξάνεται συνεχώς το ποσοστό των μεσηλίκων και ηλικιωμένων Ελλήνων που δηλώνουν χρήστες του Ίντερνετ. Το 79% των ατόμων 65-74 ετών και το 92% εκείνων 55-64 ετών χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο φέτος, έναντι 61% και 81% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 (αύξηση 31% και 14% αντίστοιχα). Στις ηλικίες 45-54 ετών και 35-44 ετών στο πρώτο τρίμηνο του 2022 η χρήση του διαδικτύου έφτασε το 97% και το 100% (αύξηση 3% και 2% αντίστοιχα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2019).
Διαβάστε επίσης: Το ψηφιακό μέλλον της Ελλάδας και οι πρωτοβουλίες που το εξασφαλίζουν
Η εξοικείωση
Οι Έλληνες γίνονται γενικότερα όλο και περισσότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, καθώς η χρήση του Ίντερνετ στον γενικό πληθυσμό 13-74 ετών έφτασε στο 95%, έναντι 90% το 2019. Η αύξηση ήταν αισθητή κατά τα τελευταία τρία χρόνια μέσα στις συνθήκες της πανδημίας και του λοκντάουν.
Από το κινητό τους τηλέφωνο συνδέονται πια στο διαδίκτυο οι εννέα στους 10 Έλληνες (90%), με το ποσοστό να φτάνει το 99% στις ηλικίες 18-24 ετών και το 98% στους 25-34 ετών, έναντι 82% στους 55-64 ετών και 67% στους 65-74 ετών.
Τα social media
Το 80% είναι χρήστες των social media και οι γυναίκες έχουν μικρό προβάδισμα στην ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 81% έναντι 79% των ανδρών.
Διαβάστε επίσης: OT FORUM 2 – Yuval Rooz: Η τεχνολογία βελτιώνει τη ζωή μας, δεν την υποκαθιστά
Οι δύο στους τρεις Έλληνες ψωνίζουν πλέον διαδικτυακά μια πλειάδα προϊόντων και υπηρεσιών και η αναλογία αυτή στις ηλικίες 65-74 ετών φθάνει το 32%. Τις ηλεκτρονικές αγορές επιλέγουν περισσότερο οι ηλικίες 18-54 ετών (σε ποσοστό 72% έως 82%), ενώ ηλεκτρονικά ψωνίζει πια και ο ένας στους τρεις ηλικίας 65-74 ετών (32%).
Η χρήση ξεκινά από μικρές ηλικίες. Σχεδόν εννέα στα 10 παιδιά (89%) είναι χρήστες Ίντερνετ, με το διαδίκτυο στα παιδιά 5-6 ετών να παρουσιάζει διείσδυση 74%.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
H Ινδονησία έβαλε σε... αναμονή τις Google-Apple - Γιατί απαγόρευσε τα smartphone τους
Η Ινδονησία εμπόδισε τις πωλήσεις τηλεφώνων Pixel της Google επειδή η εταιρεία δεν έχει εκπληρώσει τους κανόνες που απαιτεί η κυβέρνηση
Η Ινδία θέλει να εκθρονίσει την Κίνα στην παραγωγή iPhone [γράφημα]
Η Apple, υποβοηθούμενη από τις κρατικές επιδοτήσεις της Ινδίας, αυξάνει την παραγωγή smartphone στη μεγαλύτερη χώρα του κόσμου
Νέα μέθοδος από το MIT στην εκπαίδευση ρομπότ - Πώς αξιοποιεί μοντέλα όπως το GTP-4
Απώτερες στόςο ένας παγκόσμιος εγκέφαλος ρομπότ που θα μπορεί κανείς να τον "κατεβάζει" και να τον χρησιμοποιεί στο ρομπότ του
Τι συμβαίνει στα βιντεοπαιχνίδια μετά το τελευταίο επίπεδο;
Για σχεδόν 40 χρόνια κανείς δεν κατάφερνε να «τερματίσει» το Tetris - Ένας 16χρονος όμως το πέτυχε
Γιατί οι Big Tech επενδύουν στο μέλλον χωρίς βέβαιες αποδόσεις
Οι Big Tech είναι ασαφείς σχετικά με επενδυτικά σχέδια και την πιθανή απόσβεση
Η Disney επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη - Τα σχέδια του ομίλου
Διάφορα τμήματα εντός της Disney εξερευνούν εφαρμογές για την επαυξημένη πραγματικότητα, η οποία τοποθετεί ψηφιακά στοιχεία στον πραγματικό κόσμο
Deal 1,5 δισ. της Apple με Globalstar για επέκταση της δορυφορικής κάλυψης
Η Apple θα δεσμεύσει 1,1 δισ. δολ. σε μετρητά και θα αγοράσει επίσης το 20% του μετοχικού κεφαλαίου της Globalstar έναντι 400 εκατ. δολ.
Ποιες ειναι οι χώρες με τις φθηνότερες και ακριβότερες διαδικτυακές συνδρομές
Οι υπηρεσίες streaming αποτελούν την κατηγορία με τις περισσότερες συνδρομές, με το 22% των χρηστών να κάνει εγγραφή σε αυτές τις πλατφόρμες
Πώς εκμεταλλεύθηκαν την Meta οι Κινέζοι για στρατιωτικούς σκοπούς
Η Κίνα χρησιμοποιεί τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα προς στρατιωτικές και χρήσεις ασφάλειας, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters
Οι νέοι θέλουν να γίνουν influencers αλλά η τεχνητή νοημοσύνη καραδοκεί [γράφημα]
Οι υποσχέσεις για εύκολο και γρήγορο κέρδος μέσω αυτοαπασχόλησης κάνει τις νεότερες ηλικίες κυρίως να θέλουν να γίνουν influencers - Τι γίνεται όμως με την τεχνητή νοημοσύνη;