Ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο για πρώτη φορά ο αριθμός των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων με μπαταρία που κυκλοφορούσαν το 2020 στα κράτη μέλη της ΕΕ. Αυτός ο αριθμός είναι 20 φορές μεγαλύτερος από τον αριθμό που καταγράφηκε το 2013 και 3 φορές μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο του 2018, σύμφωνα με την Eurostat.

Διαβάστε επίσης: Ηλεκτροκίνηση: Χάσμα – σοκ στις υποδομές στην Ευρώπη

Τα υψηλότερα ποσοστά αύξησης στα ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα σημειώθηκαν μεταξύ 2019 και 2020 (+83%) και μεταξύ 2018 και 2019 (+64%). Το 2020, το μερίδιό τους στο σύνολο των επιβατικών αυτοκινήτων εικοσαπλασιάστηκε και από 0,02% ανήλθε σε 0,4%.

Διαβάστε επίσης: Μασκ: Τα νέα εργοστάσια σε Τέξας και Βερολίνο «χάνουν δισ. δολάρια»

250 εκατ. επιβατικά οχήματα

Συνολικά, ο στόλος επιβατικών αυτοκινήτων σε όλα σχεδόν τα κράτη μέλη της ΕΕ έχει αυξηθεί τα τελευταία πέντε χρόνια, φτάνοντας συνολικά τα 250 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2020.

Για τουλάχιστον 30 χρόνια, το Λουξεμβούργο καταγράφει το υψηλότερο ποσοστό μηχανοκίνησης (αριθμός αυτοκινήτων ανά χίλιους κατοίκους) μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ (682 επιβατικά αυτοκίνητα ανά χίλιους κατοίκους το 2020). Αυτό μπορεί να σχετίζεται και με διασυνοριακούς εργαζόμενους (δηλαδή μη κατοίκους) που χρησιμοποιούν εταιρικά αυτοκίνητα ταξινομημένα στη χώρα. Το Λουξεμβούργο ακολούθησαν η Ιταλία (670), η Πολωνία (664) και η Φινλανδία (652).

Στην άλλη άκρη της κλίμακας, ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό μηχανοκίνησης καταγράφηκε στη Ρουμανία (379 αυτοκίνητα ανά χίλιους κατοίκους), παρά την αύξηση του αριθμού των εγγεγραμμένων αυτοκινήτων την περίοδο 2015-2020 (+41%). Τη Ρουμανία ακολούθησαν η Λετονία (390), η Ουγγαρία (403) και η Βουλγαρία (414).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα