Ισχυρή ανάπτυξη για το πρώτο εξάμηνο του 2022 ανακοίνωσε η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, με τον κύκλο εργασιών να καταγράφει αύξηση κατά 39% και τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 33,6 εκατ. ευρώ έναντι 24,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021.
Η σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στη επανεκκίνηση της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό και στην υψηλή επίδοση των πωλήσεων ειδικών σαπωνομαζών στο εξωτερικό και των παραγωγών για τρίτους.
Διαβάστε επίσης: Παπουτσάνης: Αύξηση κερδών και τζίρου το α’ τρίμηνο
Αλμα στις εξαγωγές
Η αξία των εξαγωγών για την Παπουτσάνης ανήλθε σε 22,2 εκατ. ευρώ έναντι 14,4 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021, αντιπροσωπεύοντας το 66% του συνολικού κύκλου εργασιών και παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά 54%.
Όσον αφορά τη συμβολή των τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 15% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 20% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 44% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 21% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Διαβάστε επίσης: Παπουτσάνης: Έλαβε διεθνή πιστοποίηση ως Εγκεκριμένος Οικονομικός Φορέας
Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας
Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει μείωση κατά 8% εξαιτίας της σημαντικά πτωτικής πορείας της συνολικής αγοράς του λιανεμπορίου και κυρίως της αγοράς αντισηπτικών προϊόντων. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το πρώτο τετράμηνο του 2022, οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η Παπουτσάνης σημείωσαν συνολική πτώση σε αξία της τάξεως του 10,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021, με τις μεγαλύτερες απώλειες να καταγράφονται στην κατηγορία των αντισηπτικών προϊόντων (-24,4% στο τετράμηνο, -48,2% τον Απρίλιο του 2022). Εξαιρώντας το αντισηπτικό, η αξία πωλήσεων των επώνυμων προϊόντων παρουσιάζει αύξηση κατά 8%, «τρέχοντας» γρηγορότερα από την αγορά και συνεπώς κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 236% σε σχέση με το 2021. Η συγκεκριμένη κατηγορία την αντίστοιχη περσυνή περίοδο κινήθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα λόγω της επίδρασης της πανδημίας ενώ φέτος οι σχετικές πωλήσεις ενισχύονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Αύξηση πωλήσεων κατά 15% σε σχέση με το 2021. Η αύξηση προήλθε από τη σημαντική περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρίες για την παραγωγή προϊόντων τους και τη συνεχή ανάπτυξη της ποικιλίας των κατηγοριών προϊόντων που προσφέρει η Παπουτσάνης.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Σημειώθηκε αύξηση κατά 86% το πρώτο εξάμηνο του 2022 στη συγκεκριμένη κατηγορία που αφορά κυρίως εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στη διεθνή εδραίωση της Παπουτσάνης στον κλάδο, στη διεύρυνση του πελατολογίου καθώς και στη συνεχή ενίσχυση των προσφερόμενων προϊόντων. Για την εξυπηρέτηση των αυξανόμενων αναγκών, η νέα μονάδα παραγωγής σαπωνόμαζας, που έχει τεθεί σε λειτουργία από το β’ εξάμηνο του 2021, έχει ήδη πετύχει διπλασιασμό της παραγωγικής δυνατότητας της Παπουτσάνης, ενώ με τη διάθεση συνθετικών σαπωνομαζών, προϊόντων με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, η Παπουτσάνης προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις στη συγκεκριμένη αγορά.
«Χρονιά ανάπτυξης το 2022»
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Σε μία περίοδο που οι έντονες πληθωριστικές πιέσεις σε πρώτες ύλες, υλικά συσκευασίας, μεταφορές, και -ίσως το πιο κρίσιμο- ενέργεια, με συχνά παράλληλες ελλείψεις αυτών, δημιουργούν σημαντικές προκλήσεις στην αγορά και τον καταναλωτή, η Παπουτσάνης καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να διαχειριστεί την κατάσταση με το βέλτιστο τρόπο. Σε κάθε περίπτωση η αύξηση κατά 39% στον κύκλο εργασιών και η ενίσχυση των εξαγωγών κατά 54% κατά το Α’ Εξάμηνο του 2022 ενισχύουν την πεποίθησή μας για μία ακόμα χρονιά ανάπτυξης για την Παπουτσάνης».
Latest News
Ποιους τομείς επιλέγουν στην Ελλάδα οι ξένες εταιρείες
Μόλις το 0,6% του συνολικού αριθμού των επιχειρήσεων όλων των κλάδων που δραστηριοποιούνται στη χώρα είναι συνδεδεμένο με ξένες επιχειρήσεις
Πώς έφθασε στο σημείο «μηδέν» η Επίλεκτος - Αγώνας δρόμου για συμφωνία με τράπεζες
Σε εξέλιξη οι συζητήσεις της Επίλεκτος με τις τράπεζες – Απειλείται με λουκέτο εάν δεν βρεθεί λύση - Ο έλεγχος του ορκωτού
Ανεβαίνει και χωρίς τη Reebok η Adidas - Με πόσο «έτρεξαν» οι πωλήσεις στην Ελλάδα
Ανθεκτική αποδείχθηκε η Adidas Hellas στην κρίση της εφοδιαστικής αλυσίδας του 2023 - Πού ποντάρει για το μέλλον
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Σε νέα guidance οι τράπεζες για τα έσοδα - Το σκηνικό μετά τη μείωση των επιτοκίων
Οι τράπεζες καλούνται να ποσοτικοποιήσουν την επίδραση που θα έχει το μειούμενο κόστος χρήματος στα καθαρά έσοδα από τόκους
Παραιτήθηκε ο Π. Καπετανάκος από την Noval Property - Νέος CEO o Μιχαήλ Παναγής
Η νέα σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου της Noval Property - Τι αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας
ΑΧΙΑ: Τι περιμένει η αγορά να «ακούσει» από την Εθνική Τράπεζα
Η Εθνική Τράπεζα διαπραγματεύεται με 0,72x σε όρους P/TE με βάση τις εκτιμήσεις του 2025, με 13,6% RoTE. Η ΑΧΙΑ επαναλαμβάνει τη σύσταση buy
Σύμπραξη Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς – ΕΒΕΑ
Στόχος η προώθηση του Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού
Και με τη... βούλα η πώληση του 90,1% της Alpha Bank Romania στην UniCredit - Τι ακολουθεί
Alpha Bank και UniCredit συνεργάζονται ήδη για να εξυπηρετήσουν ελληνικές επιχειρήσεις στις συναλλαγές με 13 αγορές της Ευρώπης
Το Χρηματιστήριο Αθηνών διοργανώνει το ATHEX Small Cap Roadshow 2024
Ποιες εταιρείες θα συμμετάσχουν στο roadshow