![WSM: Το πρώτη της σεμινάριο στην Ελλάδα για το Ship Management](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/carl-schou-seminar.jpg)
Με το βλέμμα στους Έλληνες εφοπλιστές η Wilhelmsen Ship Management, μία από τις μεγαλύτερες διαχειρίστριες εταιρείες πλοίων παγκοσμίως, διοργάνωσε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την Βασιλική Πρεσβεία της Νορβηγίας, εξειδικευμένο σεμινάριο σχετικά με το Ship Management.
«Θεωρούμε την ελληνική ναυτιλία από τα σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης της δραστηριότητας μας και πιστεύω ότι οι Έλληνες εφοπλιστές μπορούν να εμπιστευτούν το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουμε, με το ισχυρό δίκτυο που έχουμε δημιουργήσει» τόνισε ο κ. Carl Schou, CEO και Πρόεδρος της WSM.
Διαβάστε επίσης: Royal Caribbean: Νέο κρουαζιερόπλοιο με καύσιμο LNG
«Έχοντας ήδη πάνω από 450 πλοία και 9.200 ναυτικούς στο στόλο μας, στόχος μας είναι να επεκταθούμε και να αυξήσουμε τον αριθμό των πλοίων στα οποία έχουμε ήδη αναλάβει την διαχείριση, ενώ παράλληλα να επεκταθούμε και σε άλλους τομείς όπως είναι τα πλοία μεταφοράς φυσικού αέριου και τα δεξαμενόπλοια.» συμπλήρωσε.
Διαβάστε επίσης: Ελληνική «γέφυρα» για το ουκρανικά σιτηρά
Ποιοι έδωσαν το «παρών»
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε πληθώρα στελεχών από την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο διαχείρισης στόλων και να ανταλλάξουν απόψεις για τα θέματα που απασχολούν τον κλάδο.
Την εκδήλωση άνοιξε ο κ. Carl Schou, CEO και Πρόεδρος της WSM και ακολούθησαν ειδικές παρουσιάσεις με ομιλητές τους Hugo Wilson, Carbon Trading- Affinity Carbon Solutions, Anders Hovelsrud, Insurance Director Den- Norske Krigsforsikring καθώς και τον Charles Haskell, Decarbonization Programme Manager- Lloyd’s Register. Το σεμινάριο έκλεισε με χαιρετισμό από τον Πρέσβη της Νορβηγίας σε Ελλάδα και Κύπρο κ.H.E Frode Overland Andersen και δεξίωση προς τιμήν των καλεσμένων.
Οι επιδράσεις από τους νέους κανονισμούς του ΕΤS
Στο σεμινάριο συζητήθηκαν εκτενώς οι επιδράσεις από τους νέους κανονισμούς του EU Emissions Trading Scheme (ETS) στην ναυτιλιακή βιομηχανία για την απεξάρτηση της από τον άνθρακα, καθώς και οι τρέχοντες παράγοντες κόστους και οι τρόποι παραγωγής εναλλακτικών καυσίμων. Επίσης, συζητήθηκε η εισβολή στην Ουκρανία και ο άμεσος αντίκτυπός της στην εμπορική ναυτιλιακή δραστηριότητα, ένα φλέγον ζήτημα που απασχόλησε τους συμμετέχοντες και έδωσε αφορμή για εποικοδομητική συζήτηση.
«Τα θέματα που παρουσιάστηκαν στο σεμινάριό μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το σημερινό περιβάλλον και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος διαχείρισης πλοίων. Ως ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές πλοίων παγκοσμίως, είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε τους πλοιοκτήτες μας να επιλύσουν αποτελεσματικά αυτές τις προκλήσεις και να ηγηθούν της αγοράς.» επεσήμανε ο κ. Carl Schou.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Ερυθρά Θάλασσα: Νέα πλήγματα Χούθι – Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/Houthi-2-768x432-1-600x338.jpg)
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023