
Με το βλέμμα στους Έλληνες εφοπλιστές η Wilhelmsen Ship Management, μία από τις μεγαλύτερες διαχειρίστριες εταιρείες πλοίων παγκοσμίως, διοργάνωσε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την Βασιλική Πρεσβεία της Νορβηγίας, εξειδικευμένο σεμινάριο σχετικά με το Ship Management.
«Θεωρούμε την ελληνική ναυτιλία από τα σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης της δραστηριότητας μας και πιστεύω ότι οι Έλληνες εφοπλιστές μπορούν να εμπιστευτούν το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουμε, με το ισχυρό δίκτυο που έχουμε δημιουργήσει» τόνισε ο κ. Carl Schou, CEO και Πρόεδρος της WSM.
Διαβάστε επίσης: Royal Caribbean: Νέο κρουαζιερόπλοιο με καύσιμο LNG
«Έχοντας ήδη πάνω από 450 πλοία και 9.200 ναυτικούς στο στόλο μας, στόχος μας είναι να επεκταθούμε και να αυξήσουμε τον αριθμό των πλοίων στα οποία έχουμε ήδη αναλάβει την διαχείριση, ενώ παράλληλα να επεκταθούμε και σε άλλους τομείς όπως είναι τα πλοία μεταφοράς φυσικού αέριου και τα δεξαμενόπλοια.» συμπλήρωσε.
Διαβάστε επίσης: Ελληνική «γέφυρα» για το ουκρανικά σιτηρά
Ποιοι έδωσαν το «παρών»
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε πληθώρα στελεχών από την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο διαχείρισης στόλων και να ανταλλάξουν απόψεις για τα θέματα που απασχολούν τον κλάδο.
Την εκδήλωση άνοιξε ο κ. Carl Schou, CEO και Πρόεδρος της WSM και ακολούθησαν ειδικές παρουσιάσεις με ομιλητές τους Hugo Wilson, Carbon Trading- Affinity Carbon Solutions, Anders Hovelsrud, Insurance Director Den- Norske Krigsforsikring καθώς και τον Charles Haskell, Decarbonization Programme Manager- Lloyd’s Register. Το σεμινάριο έκλεισε με χαιρετισμό από τον Πρέσβη της Νορβηγίας σε Ελλάδα και Κύπρο κ.H.E Frode Overland Andersen και δεξίωση προς τιμήν των καλεσμένων.
Οι επιδράσεις από τους νέους κανονισμούς του ΕΤS
Στο σεμινάριο συζητήθηκαν εκτενώς οι επιδράσεις από τους νέους κανονισμούς του EU Emissions Trading Scheme (ETS) στην ναυτιλιακή βιομηχανία για την απεξάρτηση της από τον άνθρακα, καθώς και οι τρέχοντες παράγοντες κόστους και οι τρόποι παραγωγής εναλλακτικών καυσίμων. Επίσης, συζητήθηκε η εισβολή στην Ουκρανία και ο άμεσος αντίκτυπός της στην εμπορική ναυτιλιακή δραστηριότητα, ένα φλέγον ζήτημα που απασχόλησε τους συμμετέχοντες και έδωσε αφορμή για εποικοδομητική συζήτηση.
«Τα θέματα που παρουσιάστηκαν στο σεμινάριό μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το σημερινό περιβάλλον και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος διαχείρισης πλοίων. Ως ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές πλοίων παγκοσμίως, είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε τους πλοιοκτήτες μας να επιλύσουν αποτελεσματικά αυτές τις προκλήσεις και να ηγηθούν της αγοράς.» επεσήμανε ο κ. Carl Schou.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.