Με το βλέμμα στους Έλληνες εφοπλιστές η Wilhelmsen Ship Management, μία από τις μεγαλύτερες διαχειρίστριες εταιρείες πλοίων παγκοσμίως, διοργάνωσε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την Βασιλική Πρεσβεία της Νορβηγίας, εξειδικευμένο σεμινάριο σχετικά με το Ship Management.
«Θεωρούμε την ελληνική ναυτιλία από τα σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης της δραστηριότητας μας και πιστεύω ότι οι Έλληνες εφοπλιστές μπορούν να εμπιστευτούν το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουμε, με το ισχυρό δίκτυο που έχουμε δημιουργήσει» τόνισε ο κ. Carl Schou, CEO και Πρόεδρος της WSM.
Διαβάστε επίσης: Royal Caribbean: Νέο κρουαζιερόπλοιο με καύσιμο LNG
«Έχοντας ήδη πάνω από 450 πλοία και 9.200 ναυτικούς στο στόλο μας, στόχος μας είναι να επεκταθούμε και να αυξήσουμε τον αριθμό των πλοίων στα οποία έχουμε ήδη αναλάβει την διαχείριση, ενώ παράλληλα να επεκταθούμε και σε άλλους τομείς όπως είναι τα πλοία μεταφοράς φυσικού αέριου και τα δεξαμενόπλοια.» συμπλήρωσε.
Διαβάστε επίσης: Ελληνική «γέφυρα» για το ουκρανικά σιτηρά
Ποιοι έδωσαν το «παρών»
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε πληθώρα στελεχών από την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο διαχείρισης στόλων και να ανταλλάξουν απόψεις για τα θέματα που απασχολούν τον κλάδο.
Την εκδήλωση άνοιξε ο κ. Carl Schou, CEO και Πρόεδρος της WSM και ακολούθησαν ειδικές παρουσιάσεις με ομιλητές τους Hugo Wilson, Carbon Trading- Affinity Carbon Solutions, Anders Hovelsrud, Insurance Director Den- Norske Krigsforsikring καθώς και τον Charles Haskell, Decarbonization Programme Manager- Lloyd’s Register. Το σεμινάριο έκλεισε με χαιρετισμό από τον Πρέσβη της Νορβηγίας σε Ελλάδα και Κύπρο κ.H.E Frode Overland Andersen και δεξίωση προς τιμήν των καλεσμένων.
Οι επιδράσεις από τους νέους κανονισμούς του ΕΤS
Στο σεμινάριο συζητήθηκαν εκτενώς οι επιδράσεις από τους νέους κανονισμούς του EU Emissions Trading Scheme (ETS) στην ναυτιλιακή βιομηχανία για την απεξάρτηση της από τον άνθρακα, καθώς και οι τρέχοντες παράγοντες κόστους και οι τρόποι παραγωγής εναλλακτικών καυσίμων. Επίσης, συζητήθηκε η εισβολή στην Ουκρανία και ο άμεσος αντίκτυπός της στην εμπορική ναυτιλιακή δραστηριότητα, ένα φλέγον ζήτημα που απασχόλησε τους συμμετέχοντες και έδωσε αφορμή για εποικοδομητική συζήτηση.
«Τα θέματα που παρουσιάστηκαν στο σεμινάριό μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το σημερινό περιβάλλον και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος διαχείρισης πλοίων. Ως ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές πλοίων παγκοσμίως, είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε τους πλοιοκτήτες μας να επιλύσουν αποτελεσματικά αυτές τις προκλήσεις και να ηγηθούν της αγοράς.» επεσήμανε ο κ. Carl Schou.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons