H εξάμηνη πτωτική κίνηση για τη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία συνεχίζεται (NYSE:GM), με τους επενδυτές να προεξοφλούν στο ταμπλό της Νέας Υόρκης σημαντική κάμψη των μεγεθών της εταιρείας στο επόμενο διάστημα, κάτι που προφανώς προκύπτει από τη γενικότερη επιχειρηματολογία ενός περιβάλλοντος υψηλού πληθωρισμού και επιτοκίων αναφοράς.
Και μάλιστα, αφενός η αδυναμία να προσπελαστεί το επίπεδο των 36,40 δολαρίων που συνιστά ταυτόχρονα το άνω όριο της εν λόγω κίνησης και το εκ νέου σήμα τοποθέτησης υπέρ της πτώσης, αφετέρου οι 4 συνεχόμενες πτωτικές συνεδριάσεις που ακολούθησαν, υποδεικνύουν τη σημασία του σχηματισμού, ώστε να εικάζεται ότι η ζώνη υποδοχής στην περίπτωση που δεν βγουν αντανακλαστικά, είναι η περιοχή των 20, με ενδιάμεση στάση τα 29,30.
Η κοντινή έξοδος από θέσεις short φαίνεται πάνω από 37,02 σε κλείσιμο συνεδρίασης, με την τάση να αλλάζει πολύ υψηλότερα, πέριξ των 47.
Η εταιρεία ανακοίνωσε, επίσης, χλιαρά οικονομικά αποτελέσματα με κύκλο εργασιών για το guidance της τάξης του 1,6 με 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, παραμένοντας έτσι κοντά στον στόχο του ετήσιου τζίρου των 10-11.
Πέραν όμως των χρηματοοικονομικών, ανησυχία προκάλεσαν δύο λεπτομέρειες: πρώτον, τα αποθέματα παρέμειναν πέριξ των 95 χιλιάδων οχημάτων, κάτι που επιδεικνύει και τη στασιμότητα της περιόδου. Δεύτερον, η ίδια η διοίκηση ανέφερε ότι συνεχίζονται τα προβλήματα εφοδιασμού στους επεξεργαστές, κάτι που δεν αφήνει πολλά περιθώρια ελιγμών στην κατασκευάστρια. Υπενθυμίζουμε ότι η μετοχή καταγράφει εξαμηνιαίες απώλειες 45%, τη χειρότερη αρνητική απόδοση από τις αρχές της δεκαετίας του ’70.