«Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι αυτή που κάνει τα μεγάλα βήματα προόδου», τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης, σε κομματική εκδήλωση της Νέας Δημοκρατίας Α’ Θεσσαλονίκης, στο αμφιθέατρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος/Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, στη Θεσσαλονίκη.
«Είναι αυτή η κυβέρνηση που βάζει τις βάσεις για να επιστρέψει η εμπιστοσύνη των πολιτών στη πολιτική και τους πολιτικούς, υλοποιώντας τα μεγάλα έργα που εξήγγειλε, παραδίδοντας στον κόσμο έργα ουσίας και νέας πνοής» είπε ο κ. Καραγιάννης.
Οι δυσκολίες
Ο υφυπουργός αναφέρθηκε στην τριετία διακυβέρνησης της χώρας από τη σημερινή κυβέρνηση και όσα είχε να αντιμετωπίσει από την ανάληψη των καθηκόντων της, την οικονομική κρίση, την πανδημία, το μεταναστευτικό και, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, την ακρίβεια και την ενεργειακή κρίση και συνέχισε: «Η χώρα μας, όχι μόνο στάθηκε όρθια, αλλά κατάφερε να πρωταγωνιστήσει σε όλα τα επίπεδα. Δεν είμαστε πλέον το μαύρο πρόβατο της Ευρώπης. Στεκόμαστε στα πόδια της και χαράζουμε το μέλλον με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση. Δεν μιλάμε πλέον για χαμένες γενιές, όπως μιλούσε ο κύριος Τσίπρας. Δεν μιλάμε για τα παιδιά μας που φεύγουν, αλλά για αυτούς που γυρνούν πίσω, που επαναπατρίζονται, που μας φέρνουν τεχνογνωσία».
«Έχουμε ήδη δημοπρατήσει πάνω από τα οκτώ δισεκατομμύρια έργα. Μέχρι το τέλος της τετραετίας θα είμαστε απόλυτα συνεπείς» είπε ο κ. Καραγιάννης και επεσήμανε: «Για να καταλάβετε τα μεγέθη, τα έργα των Ολυμπιακών Αγώνων κόστισαν περί τα 4 δισ. ευρώ και τόσα είναι μόνο τα δύο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα που κάνουμε στη Βόρεια Ελλάδα, το Θεσσαλονίκη – Τοξότες και το Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο. Είναι περίπου τρία δισ. ευρω. Καταλαβαίνετε για τι κοσμογονία μιλάμε για την περιοχή».
- Διαβάστε επίσης: Καραγιάννης: Τέλος του 2022 παραδίδονται οι δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες στον Γαλλικό ποταμό
Πολιτική αλλαγή
Ο κ. Καραγιάννης επεσήμανε ότι «ακόμα και τα όσα πολλά κάνει η σημερινή κυβέρνηση» μπορούν να σταματήσουν με μια πολιτική αλλαγή. «Όλα αυτά όμως μπορεί να κινδυνέψουν, να πέσουν στο κενό, αν επιστρέψει το παρελθόν. Οι μουσαμάδες, οι δήθεν ευαισθητοποιημένοι για το περιβάλλον, τις αρχαιότητες και για ο,τιδήποτε μπορεί να κρατήσει και την πόλη και τη χώρα, πίσω. Και δεν πρέπει να τους το επιτρέψουμε. Γιατί από αυτό τρέφονται. Από την ανακύκλωση της μιζέριας, τη μεμψιμοιρία, την οικονομική ανέχεια. ‘Αλλωστε τα άκρα έχουν την ίδια μήτρα. Τη καταστροφή, την αποτυχία. Παλεύουν διαρκώς για την ανατροπή, ξεχνώντας τους ανθρώπους και τις ζωές τους. Αυτό δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να το αφήσουμε να συμβεί. Δεν πρέπει να ξεχάσουμε τι έγινε το 2015» ανέφερε ο κ. Καραγιάννης και συνέχισε:
«Όλη η κυβέρνηση και εγώ εργαζόμαστε καθημερινά για αυτό. Αλλά όταν έρθει η ώρα, Νεοδημοκράτισσες και Νεοδημοκράτες, να είστε όλοι σίγουροι. Και να είναι και όλοι όσοι μας ακούν από την άλλη πλευρά. Δυναμικά και μαζικά, θα στηρίξουμε το κόμμα, την κυβέρνηση μας, τον πρωθυπουργό μας Κυριάκο Μητσοτάκη, υλοποιώντας στη πράξη τα θέλω των Ελλήνων για σταθερότητα, περισσότερες και καλύτερες δουλειές, λιγότερους φόρους, εθνική υπερηφάνεια και προκοπή για όλους τους Έλληνες».
«Στο επίκεντρο η Θεσσαλονίκη»
Ο υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι ιδιαίτερα η Θεσσαλονίκη ήταν στο «επίκεντρο των προσπαθειών» της κυβέρνησης και του υπουργείου Υποδομών και αναφέρθηκε σε “δέκα σύν ένα” έργα, που είτε έγιναν, είτε βρίσκονται εντός χρονοδιαγραμμάτων, αλλά και σε διαγωνισμούς που θα «τρέξουν» το επόμενο διάστημα, όπως τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού και του 6ο προβλήτα, τις οδικές συνδέσεις Θεσσαλονίκης – Έδεσσας και Δράμας – Αμφίπολης, την αναβάθμιση σιδηροδρομικών τμημάτων δικτύων στη Βόρειο Ελλάδα, σε αντιπλημμυρικά έργα, κάποια από τα οποία οδεύουν προς συμβασιοποίηση, όπως σε Λαχαναγορά, Καλαμαριά, η σε δημοπράτηση όπως στο Ωραιόκαστρο, κ.α.
Αναφέρθηκε, επίσης σε δύο «εμβληματικά έργα» για την Θεσσαλονίκη, στην κατασκευή του μετρό, η οποία «ξέμπλεξε και προχωρά με ταχείς ρυθμούς για να ολοκληρωθεί στα τέλη του επόμενου έτους», καθώς και στην επικείμενη έναρξη κατασκευής του Flyover , τα οποία, όπως είπε, «θα προσδώσουν νέες δυνατότητες στο συγκοινωνιακό σύστημα της πόλης». “Στα τέλη του 2023 η πόλη θα έχει μέτρο τόνισε ο κ. Καραγιάννης.
- Διαβάστε επίσης: OT FORUM 2 – Καραγιάννης: Σε τρία χρόνια λύσαμε παθογένειες ετών
Τέλος, για τον ΟΑΣΘ, ανέφερε ότι από 235 λεωφορεία που κυκλοφορούσαν όταν ανέλαβε η σημερινή κυβέρνηση, σήμερα κυκλοφορούν 460.
Για τη Βόρεια Ελλάδα
«Μέσα σε λιγότερο από τρία χρόνια χρόνια καταφέραμε από τα ευχολόγια, τα σχέδια επί χάρτου και τους μουσαμάδες, να έχουμε μελέτες, διαγωνισμούς, αναδόχους και εργοτάξια. Σήμερα είναι μια σημαντική μέρα για τη Θεσσαλονίκη. Ζητήσαμε δεσμευτικές προσφορές και το φθινόπωρο θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο για το μεγάλο πρόγραμμα κατασκευής 17 σχολικών μονάδων προϋπολογισμού 129 εκ. ευρώ. Μια μεγάλη επένδυση κυρίως για τη δυτική Θεσσαλονίκη, που την είχε μεγάλη ανάγκη».
Ο υφυπουργός επεσήμανε, επίσης, ότι ο διαγωνισμός των νέων δικαστικών μεγάρων Σερρών, Έδεσσας και Κιλκίς και η ανακατασκευή του δικαστικού μεγάρου Θεσσαλονίκης, με συνολικό προϋπολογισμό 120 εκ. ευρώ, θα μπει εντός μήνα στη Β’ φάση του διαγωνισμού».
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν κομματικά στελέχη, υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου, δήμαρχοι του πολεοδομικού συγκροτήματος, κ.α.
Latest News
ΠΑΣΟΚ: Κατέθεσε τροπολογία για αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Τι προβλέπει
Η τροπολογία, που φέρει πρώτη την υπογραφή του προέδρου του κόμματος, Νίκου Ανδρουλάκη κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού
Φωτιά στο εργοστάσιο της Καραμολέγκος: Τι λένε πηγές της εταιρείας στον ΟΤ
Η φωτιά έχει πάρει διαστάσεις και στο σημείο επιχειρούν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις
Χαλάρωση σε ρυθμίσεις για την πράσινη μετάβαση ζητά ο Μητσοτάκης – Επιστολή σε φον ντερ Λάιεν
Για τις τιμές ρεύματος και αερίου που είναι αυξημένες 78% στην Ευρώπη σε σχέση με το 2019 έστειλε επιστολή ο πρωθυπουργός στην πρόεδρο της Κομισιόν
Κακοκαιρία: Δεμένα τα πλοία σε πολλά λιμάνια λόγω των θυελλωδών ανέμων
Κλειστή είναι η γραμμή Αρκίτσα-Αιδηψός, Καβάλα-Πρίνου Θάσου ενώ στη γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας Θάσου τα δρομολόγια εκτελούνται μόνο από το πλοίο «Άναξ»
Κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία – Χιόνια και σε χαμηλό υψόμετρο
Επιμένει η κακοκαιρία με κατά τόπους ισχυρές βροχές και καταιγίδες, χαμηλές θερμοκρασίες, χιόνια ακόμα και σε χαμηλά υψόμετρα και θυελλώδεις άνεμους
«Είμαστε έτοιμη για συνεργασία με τον Τραμπ», διαμηνύει η Γροιλανδία
Ο πρωθυπουργός στη Γροιλανδία έχει υποστηρίξει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για ανεξαρτησία του νησιού από τη Δανία
Έτος διαχείρισης κρίσεων το 2025 για την Ευρώπη - Τι προβλέπει ο Economist
Η ήπειρος βρίσκεται στο πιο ευαίσθητο σημείο της εδώ και δεκαετίες - Υπάρχει ο κίνδυνος διαιρέσεων εντός του ευρωπαϊκού μπλοκ
Μητσοτάκης από Σ. Αραβία: Ενισχύουμε τη συνεργασία σε ενέργεια, εμπόριο και επενδύσεις
Μητσοτάκης και Μπιν Σαλμάν επιβεβαίωσαν τη μεγάλη αξία που έχει η διμερής συνεργασία Ελλάδας - Σ. Αραβίας στην κρίσιμη αυτή συγκυρία
Ιαπωνία: Ισχυρός σεισμός– Προειδοποίηση για τσουνάμι
Το εστιακό βάθος του σεισμού υπολογίζεται σε 49 χιλιόμετρα, σύμφωνα με το EMSC.
Μητσοτάκης: Στη Σαουδική Αραβία συνοδεία έξι υπουργών – Αναβάθμιση των σχέσεων
Επίσημη επίσκεψη στη Σαουδική Αραβία πραγματοποιεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης - Ο στόχος της συνάντησης με τον πρίγκηπα Mohammed bin Salman